Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kunnon prinsessa :D, no jäähän siinä vielä 6 tuntia kaiken kivan harrastamiselle ;)
Kyllä ja vois huoleta pistää kaiken energian harrastamiseen ku ei tarvis miettiä kerkeekö levätä sen päälle tarpeeks :D

Ois muuten 14 yötä joulukuun 1. päivään. Kohta pääsee avaamaan joulukalenteria :D

Tervetuloa tänne alakerran puolelle. Täällä on riittävän lämmin ja parhaat bänditkin tulee tänne :evil:

"I know I'm going to hell for that, but hey. It's warm and I know people!" :D

Huomenta vaan täältä Kairan kootuista kuolemanpeloista. Olo on suhteellisen hirveä, ohjaamoa kiristää, särkee ja joku yrittää paukuttaa rumpuja sen sisällä. Tähän äärimmäisen vauhdikkaaseen tuplabasari-paukutukseen on nyt lähtenyt myös sydän mukaan ja epäilen sen kohta rokkaavan itsensä ulos rinnastani. Olo on siis sanalla sanoen huono.

Jos oon naisia oikein ymmärtänyt niin eikö tuo ole ihan normaalia suomalaisen miehen toimintaa :D

Mä en osaa sanoa. Aina kun käännyin ympäri niin tuo hörhöprinsessa Vilu oli aina vähintään viiden sentin päässä. Ihme hiippari. Normaaleista suomalaisista miehistä minä en tiedä mitään :D

Päätä särkee jo toistapäivää tääläkin.. vasemmalla puolella vihloo ohimoo ihan lesbona..

Oot sä homofoobikko?! Miksei voi särkee homona? Tai jos haluat olla seksuaalisesti korrekti, ni voisko särkee vaik sikana? Vai tekeekö se susta sittenkin eläimiinsekaantujan?

Oot sä homofoobikko?! Miksei voi särkee homona? Tai jos haluat olla seksuaalisesti korrekti, ni voisko särkee vaik sikana? Vai tekeekö se susta sittenkin eläimiinsekaantujan?

Haluan olla erilainen ja kaikki käyttää sanaa homona.

Sikoja en halua käyttää negatiivisessa asiayhteydessä, koska tykkään possunlihasta.

E.Tosin tykkään mä lesboistaki

Sikoja en halua käyttää negatiivisessa asiayhteydessä, koska tykkään possunlihasta.

Ja possut on muutenkin kaikinpuolin mukavia pikku röhkijöitä. Meillä oli ennen sika, sen nimi oli Remu. Muistan kun pienenä sitten kerran kysyin äitiltä miksei me olla käyty katsomassa Remua pitkään aikaan, niin äiti avasi pakastimen, näytti lihapaloja ja sanoi, että Remu on täällä lihoina, puolet on jo syöty. Mietin asiaa ehkä viisi sekuntia, kohautin olkapäitä ja sanoin "Okei!" Helppoa tuo elämä kun ymmärtää luonnollisen kiertokulun :D

Päätä särkee jo toistapäivää tääläkin.. vasemmalla puolella vihloo ohimoo ihan lesbona..

Alku viikosta oli samaa ongelmaa. Eilinen tunnin hieronta poisti säryt. Olen aina miettinyt,et millaista on särkee homona/lesbona? Tai yleensäkkin, jos jotain on homona/lesbona :) ..
.. Melkein sama homma, mut ei sit kuitenkaan.. Et jos sanotaan,et joku on ok niin siitä puuttuu jotain. Ihan jees on ihan paska. Mut mikä on ihan homo/lesbo hyvä ?

Back
Ylös Bottom