Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu että nämä opiskelijakämpät on kylmiä. Sisällä 18,5 C ja tuntuu koko ajan, että pää aivan jäässä. Varsinkin kun istuu ja lukee jotain koulujuttuja, niin meinaa jäätyä paikoilleen, vaikka on villasukat ja vaikka mitä vaatetta. Sit ku menee salillekin, niin on vielä hirveä kestokylmyys päällä ja saa polkea puol tuntia kuntopyörää, että edes vähän paikat lämpenee. Kyllä mun mielestä inhimillisen sisälämpötilan alaraja on 20 astetta, kerpele.

Tämän päivän vitutus on, että salilla joku homo on selkeästi vaihtanut kaikki painot samannäköisiin, mutta huomattavasti painavempiin.

Polvi hajalla, ilmeisesti joku kierukka sanoi riks,raks,poks. Tai ainakin näin lekuri arveli. Nyt sitten odottelen vakuutusyhtiön lausuntoa ja seuraavia toimenpiteitä. Tekisi mieli viinaa.... ja sitähän olis kaapit pullollaan mutta ei vaan anna itsekuri korkata. Perusteena että kun ei pääse liikkumaan niin on pieni riski lihoa ja viinahan tunnetusti kanssa turvottaa.

Muutamia päiviä sitten vetäsin oksennusta henkeen ja nyt on tullu kaula, rinta ja selkä kipeeks. Syvää hengittäessä koskee enemmän. Vissiin joku keuhkokuume iskemässä päälle.:curs: Ei vaan millään jaksais ruveta sairastaa taas sitä paskaa yskien ittensä hengiltä vittu.:curs::curs::curs:

Muutamia päiviä sitten vetäsin oksennusta henkeen ja nyt on tullu kaula, rinta ja selkä kipeeks. Syvää hengittäessä koskee enemmän. Vissiin joku keuhkokuume iskemässä päälle.:curs: Ei vaan millään jaksais ruveta sairastaa taas sitä paskaa yskien ittensä hengiltä vittu.:curs::curs::curs:
Aspiraatiopneumonia ei ole mikään leikin asia.. Lekuriin mars, mars... Miten muuten edes onnistuit tossa?

Olin karmeessa kännissä. Tosin en kyllä tiiä ihan varmasti oonko vetäny sitä henkeen vai en. Sammuneena ja puoliks sammuneena kun oksentelin. Veikkaan kyllä vahvasti, että oksennusta on päässy menemään keuhkoihin, kun tullu ihan ykskaks tällaset oireet, sopis aika hyvin tohon oksentelu sceneen.

Heikosti nukutut yöt eivät lopu sitten millään. Jos ei tänäänkään tule nukuttua hyvin, niin en tiedä miten pärjään loppuviikon työvuorot. Muutamat ovat erehtyneet luulemaan, että mulla olisi jotenkin erityisen pitkä pinna, mutta se lyhenee näiden surkeiden öiden kanssa samaan tahtiin.

Polvi hajalla, ilmeisesti joku kierukka sanoi riks,raks,poks. Tai ainakin näin lekuri arveli. Nyt sitten odottelen vakuutusyhtiön lausuntoa ja seuraavia toimenpiteitä. Tekisi mieli viinaa.... ja sitähän olis kaapit pullollaan mutta ei vaan anna itsekuri korkata. Perusteena että kun ei pääse liikkumaan niin on pieni riski lihoa ja viinahan tunnetusti kanssa turvottaa.

Oikeastaan tällä samalla mennään. Ja lisätään että on jonkin verran pitkä aika jostain syystä. No nettiä ja vedonlyöntiä/pakkista olen surffannut pirusti mutta harmittaa pirusti tuo polvi. Ja sitten ei oikeastaan huvita pelata pleikkaa tai katsella leffoja.
Nyt kruunaa kaiken tuon kipeen jalan pohje kun tuntuu olevan ihan krampissa ja alaselkä.

Oikeastaan tällä samalla mennään. Ja lisätään että on jonkin verran pitkä aika jostain syystä. No nettiä ja vedonlyöntiä/pakkista olen surffannut pirusti mutta harmittaa pirusti tuo polvi. Ja sitten ei oikeastaan huvita pelata pleikkaa tai katsella leffoja.
Nyt kruunaa kaiken tuon kipeen jalan pohje kun tuntuu olevan ihan krampissa ja alaselkä.

Juo viinaa niin loppuu ne krampit.

Vituttaa kyllä ankarasti! Olen saikulla, ja nähtävästi olin aikasemmin mokannu töissä yhden asian ja nyt se tuli tänään ilmi. No siitä alkoi sitte vittuilu sähköpostilla työ-koti-työ välillä.. Vituttaa se että ei päässy puolustamaan itseänsä niinku face-to-face. Ja tietenki vituttaa se, kun olin mokannu!

Paiva alkoi kunnon kiukkuaamulla eika se kiukku ole vielakaan laantunut. Syita: huulen ja posken puremahaavat sattuvat ihan kamalasti, huulikorusta katosi aamulla pallo, tunsin oloni turvonneeksi laskiksi, omistan vain rumia vaatteita, tiputin lattialle ison kasan myslia, taloasiat stressaavat, kouluasiat stressaavat, en pysty harrastamaan seksia, myohastyin aamun ensimmaisesta seminaarista, vastasin vaarin proffan kysymykseen ja nolostuin, esseeni on ihan paska jne jne. Niin ja joudun illaksi/yoksi toihin.

Nyt ei vaan mikaan suju. FML.

Paiva alkoi kunnon kiukkuaamulla eika se kiukku ole vielakaan laantunut. Syita: huulen ja posken puremahaavat sattuvat ihan kamalasti, huulikorusta katosi aamulla pallo, tunsin oloni turvonneeksi laskiksi, omistan vain rumia vaatteita, tiputin lattialle ison kasan myslia, taloasiat stressaavat, kouluasiat stressaavat, en pysty harrastamaan seksia, myohastyin aamun ensimmaisesta seminaarista, vastasin vaarin proffan kysymykseen ja nolostuin, esseeni on ihan paska jne jne. Niin ja joudun illaksi/yoksi toihin.

Nyt ei vaan mikaan suju. FML.
LöL.

Justiin eilen puhuin jonku kans, että en oo ollu kunnolla kipeänä ainakaan reiluun vuoteen, ja eiköhän tänään oo sitte kuumetta ollu aamusta lähtien.. Tässä olis just kaikkea muutaki tekemistä kun maata sängyssä.

Back
Ylös Bottom