Ootko ollu jeboun kokkikoulussa? :D
Ei ole. Jeboun kokkikoulussa olisi poltettu vähän muutakin kuin leivinpaperi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko ollu jeboun kokkikoulussa? :D
Isänpäivä ni ei oo ku muutama tässä kaupungissa. Se on sitten eriasia onko se juuri se lähi siwa vai toiselta puolelta kaupunkia.^ Eikö teillä oo Siwat yhteentoista auki?
Ai niin. Kerkesin jo unohtaa, että itsekki kävin Siwan ovella pyörähtämään vain huomatakseni, ettei se ole auki. :D Piti käydä huoltsikalla...Isänpäivä ni ei oo ku muutama tässä kaupungissa. Se on sitten eriasia onko se juuri se lähi siwa vai toiselta puolelta kaupunkia.
Ei ole. Jeboun kokkikoulussa olisi poltettu vähän muutakin kuin leivinpaperi.
Mä voisin kokeilla tuota 15 000 kcal päivää? Joskus oon vetänyt iltapalana 5 000 kcal kun on ollut tiedossa 6 tuntia treeniä seuraavalle päivälle, joten kymppitonni vaikuttaa liian helpolta. Haluaisin löytää naisen, joka lähtis tohon mukaan, koska naisille tuossa on jo haastetta.Ajattelin aikaisemmin, että ensi vkl kokeilisin tota 10 000 kaloria haastetta jotta rikkoisin 80kg ekan kerran. Taidankin kokeilla josko menisi 85kg rikki :D
Mä voisin kokeilla tuota 15 000 kcal päivää? Joskus oon vetänyt iltapalana 5 000 kcal kun on ollut tiedossa 6 tuntia treeniä seuraavalle päivälle, joten kymppitonni vaikuttaa liian helpolta. Haluaisin löytää naisen, joka lähtis tohon mukaan, koska naisille tuossa on jo haastetta.
edit. Ja ensin kuullotetaan sipuli ja sitten lisätään liha.
Mä voisin kokeilla tuota 15 000 kcal päivää? Joskus oon vetänyt iltapalana 5 000 kcal kun on ollut tiedossa 6 tuntia treeniä seuraavalle päivälle, joten kymppitonni vaikuttaa liian helpolta. Haluaisin löytää naisen, joka lähtis tohon mukaan, koska naisille tuossa on jo haastetta.
Voidaan kokeilla kun tuun taas sukulaisiin Jyväskylään. Jos saat ton alas, niin lupaan makssa sunkin ruuat :DMe, me! PICK ME! :D
Voidaan kokeilla kun tuun taas sukulaisiin Jyväskylään. Jos saat ton alas, niin lupaan makssa sunkin ruuat :D
Voidaan kokeilla kun tuun taas sukulaisiin Jyväskylään. Jos saat ton alas, niin lupaan makssa sunkin ruuat :D