Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rupesin laittaan jauhelihakastiketta ja huomasin vasta sitten et mulla ei oo sipulia.. vituttaa ihan helvetisti. Ois voinu hakee siwasta sipulia jos ois tajunnu ajoissa.. ei paljo lohduta ees toi grana pranada juustoraaste :(

Isänpäivä ni ei oo ku muutama tässä kaupungissa. Se on sitten eriasia onko se juuri se lähi siwa vai toiselta puolelta kaupunkia.
Ai niin. Kerkesin jo unohtaa, että itsekki kävin Siwan ovella pyörähtämään vain huomatakseni, ettei se ole auki. :D Piti käydä huoltsikalla...

Ajattelin aikaisemmin, että ensi vkl kokeilisin tota 10 000 kaloria haastetta jotta rikkoisin 80kg ekan kerran. Taidankin kokeilla josko menisi 85kg rikki :D
Mä voisin kokeilla tuota 15 000 kcal päivää? Joskus oon vetänyt iltapalana 5 000 kcal kun on ollut tiedossa 6 tuntia treeniä seuraavalle päivälle, joten kymppitonni vaikuttaa liian helpolta. Haluaisin löytää naisen, joka lähtis tohon mukaan, koska naisille tuossa on jo haastetta.

Mä voisin kokeilla tuota 15 000 kcal päivää? Joskus oon vetänyt iltapalana 5 000 kcal kun on ollut tiedossa 6 tuntia treeniä seuraavalle päivälle, joten kymppitonni vaikuttaa liian helpolta. Haluaisin löytää naisen, joka lähtis tohon mukaan, koska naisille tuossa on jo haastetta.

Me, me! PICK ME! :D

Kova uho sulla! Kukaan ei ole tainnut saada pakkiksella 10k vielä rikki.

Me, me! PICK ME! :D
Voidaan kokeilla kun tuun taas sukulaisiin Jyväskylään. Jos saat ton alas, niin lupaan makssa sunkin ruuat :D

Back
Ylös Bottom