Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, mitataan Byrdi:D

Paikalle tarvitaan tietysti vähintään kaksi virallista valvojaa.
A. Gerlander taitaa olla jo eläkkeellä, mutta eiköhän nekin Pakkikselta löydy.

Täytyy varmaan alottaa jooga tai joku vastaava, jos siitä venytelystä ois muutaman millin hyötyä. :D

Mitenkäs tämä viikonloppu menikään näin nopeasti :) Hyvää sunnuntaita kaikille! T-Byrdistä ei kyllä oikeesti ikinä uskois et se on 160 senttii pitkä.

Jos tälle linjalle lähetään, niin ei sinusta uskoisi että oot n.165cm pitkä. ;)

Bicho niin maireena kun on sentin pidempi :D

On se.

T-byrdillä on ollut mittaustilateessa joku kunnon hiushärdelli, niin mittaaja on erehtynyt ottamaan mitan liian korkealta :rolleyes:

Täytyy ens kerralle kans vääntää joku Snooki-kampaus.

No niin oon, mut siitä et oon vähän pullukampi en sitten olekkaan niin maireena ;)

Sä oot kuule pelkkää ihanaa musklea, baby. Mulle on tullut pullukkakausi, ja treenikään ei ole maistunut vähään aikaan, joten pian ollaan menossa plösöleiriä kohti.

Jos tälle linjalle lähetään, niin ei sinusta uskoisi että oot n.165cm pitkä. ;)

Sä oot kuule pelkkää ihanaa musklea, baby. Mulle on tullut pullukkakausi, ja treenikään ei ole maistunut vähään aikaan, joten pian ollaan menossa plösöleiriä kohti.
Voi kun oisinkin 165 ni ylttäisin varmaan jo toisiks ylimmälle hyllylle :D Mullakin on ollut vähän niukilla reenaamiset ku syksy vetänyt kaikki mehut. En erotu ku ylimmät palikat :(

Hyvää isänpäivää isukeille! Oli mukava viikonloppu, vaikka vähän väsymys reissusta painaakin :) Ei lyhyillä pitäs olla naisilla mitään ongelmia, Bichokin on yllättävän pitkä kun vaan tarpeeks kurkottaa ;)

..
Jos tälle linjalle lähetään, niin ei sinusta uskoisi että oot n.165cm pitkä. ;)..

Bicho vai? :lol2: :lol2:

edit. Eikun ei mitään. Sehän korjattiinkin jo. Kyllä Bicho on ihan tarpeeksi pitkä (ja näyttävä) nainen. Jalat ylettyy alas asti niin sehän riittää :D

Totta, tuli vaan niin iloisesti naurahtaen että ehkä eksyin päätelmissäni väärään mielikuvaan siitä mitä sillä tarkoitit :)

Heh, joo siis sille naurahdin että olisit 165 pitkä, koska voisin vannoa että ei ehkä ihan niin paljoa :) Ja loppuviesti olikin sitten tiukkaa faktaa..:)

^no worries sic- mä oon nainen ja painan lähemmäs 70kg :D

Etkös sä ole tosi hoikka, miten sä voit painaa noin paljon? Vai oletko vetänyt kunnon sikabulkin risteilyn jälkeen? :D

En ole muuten koskaan painanut 80kg. Ajattelin aikaisemmin, että ensi vkl kokeilisin tota 10 000 kaloria haastetta jotta rikkoisin 80kg ekan kerran. Taidankin kokeilla josko menisi 85kg rikki :D

Back
Ylös Bottom