Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei kai CV:tä kukaan enää työhaastattelussa kysykään, kun se yleensä on hakemuksen liite. Työtodistuksia on omalla kohdallani kysytty ainoastaan eräässä vuokrafirmassa, jonne meinasin kerran eksyä töihin, mutta sitten pääsinkin suoraan työnantajan kirjoille.

Välillä on cv jäänyt lähettämättä, ellei erikseen vaadittu, ei silti ole kyselty, todistuksia ei koskaan..

Miten tässä mitään pystyy elämään, kun oon aivan vitun turha varastotyöntekijä ja mitään työn ulkopuolista elämää ei ole muu kuin ryyppäys..

Hah hah...

Pään sisäinen maailma on tietysti aivan eri asia..
Ite oon kans paskahommis minimipalkalla ja seki minimipalkka mitä mä tuolta revin kauheella vaivalla, menee ryyppäämiseen. Eli et oo ainut joka tuntee turhaks paska kasaks sillä aikaa ku kaikki kaverit opiskelee ittensä kunnon palkoille mutta itellä ei riitä pää semmoseen.

Toivottavasti sai nyt koira paremman kodin.

Ihmettelin tuossa jutussa lähinnä sitä, että minkälainen ihminen varastaa koiran? Aika tylyä. Koiraan usein kuitenkin kiintyy aika tavalla. Jos joku veisi meidän koiran niin lähtisin haulikon kanssa tervehtimään sitä tyyppiä.

Just palailin isäukon luota ja voi vittu että vituttaa taas kerran koko ukko. Olen yrittänyt pitää jonkinlaisia välejä jotta omilla lapsilla olisi välit ukkiinsa mutta en tiedä kannattaako. En vain pysty tässä iässä ottamaan vastaan sitä vähättelyä ja vittuilua mitä sieltä sataa koko ajan. Välillä sen vähättelyn takia itsetunto on nolla ja vittuilun takia puran sitten pahaa oloa perheeseeni. Se on saletti, että jos minä en ota yhteyttä niin ei ota sekään. Sille kun tuntuu sitten olevan ihan sama näkeekö vai eikö näe lpasenlapsiaan, se vaan odottaa että toinen "murtuu" ensin ja ottaa sitten yhteyttä. Tämä nyt alkava vaihde on ns. "henkinen vaihe". Se soittelee kaikki sukulaiset läpi jotka soittelevat sitten tänne ja voivottelevat että "Miten sinä nyt noin?". Perkele ei pitäs provosoitua mutta kuulisittepa itse sitä avautumista. Se jotenkin sadistisesti nauttii siitä, että kun hän onnistuu provoamisessa ja toinen sanoo kunnolla takaisin, pääsee ikään kuin "uhrin rooliin". Perkele sentään.

Mutta auttoipa muuten kun saa tähän vitutus-ketjuun purkaa pahaa oloaan..

Just palailin isäukon luota ja voi vittu että vituttaa taas kerran koko ukko. Olen yrittänyt pitää jonkinlaisia välejä jotta omilla lapsilla olisi välit ukkiinsa mutta en tiedä kannattaako. En vain pysty tässä iässä ottamaan vastaan sitä vähättelyä ja vittuilua mitä sieltä sataa koko ajan.
Ei todellakaan kannata. Blood don't prove loyalty. Saattaa olla jyrkkä mielipide, mutta jos ei tuu toimeen jonkun kanssa, aivan sama vaikka sukua, niin sitten ei kannata alkaa vaivautua. Kyllä ton nyt pystyy lapsille selittämään, että ei nähdä.

Mun roskia ei nyt ole viety kuukauteen. Vitun manchester city council ja laiskat jätekuskit joiden mielestä mun roskis on liian painava. Jos ei jaksa niin koputtaisivat oveen saatanat, niin minä vaikka nostan sen keskenäni sinne saatanan jäteautoon, niin ei mene sitten auton herkkä mekanismi rikki

Ihmettelin tuossa jutussa lähinnä sitä, että minkälainen ihminen varastaa koiran? Aika tylyä. Koiraan usein kuitenkin kiintyy aika tavalla. Jos joku veisi meidän koiran niin lähtisin haulikon kanssa tervehtimään sitä tyyppiä.
Sepä. Mä olen rauhallinen mies, mutta jos joku veisi mun koiran, niin uhraisin loppuelämäni sen kaverin etsimiseen ja muiluttamiseen joka aamu.

^Mutta et varmaan jättäisi koiraasi kauppa+kampaamoreissun ajaksi sidottuna kauppakeskuksen ulkopuolelle? Jos ei kukaan varasta, niin joku käy kuitenkin vähän potkaisemassa tai muuta mukavaa. Ymmärrys ei riitä. Jos ei jaksa lenkittää koiraa erikseen, vaan pitäisi sekin hoitaa kauppareissun yhteydessä, niin koira ei varmaan ole oikea lemmikki alkuunkaan.

En mäkään kyllä haluaisi vastata seurauksista, jos joku koiran varastaisi. Tosin en sitä riskiä lähtis edes ottamaan jättämällä koiraa julkiselle paikalle yksinään.

Sekaisin olevat ihmiset !

^Mutta et varmaan jättäisi koiraasi kauppa+kampaamoreissun ajaksi sidottuna kauppakeskuksen ulkopuolelle? Jos ei kukaan varasta, niin joku käy kuitenkin vähän potkaisemassa tai muuta mukavaa. Ymmärrys ei riitä. Jos ei jaksa lenkittää koiraa erikseen, vaan pitäisi sekin hoitaa kauppareissun yhteydessä, niin koira ei varmaan ole oikea lemmikki alkuunkaan.

En mäkään kyllä haluaisi vastata seurauksista, jos joku koiran varastaisi. Tosin en sitä riskiä lähtis edes ottamaan jättämällä koiraa julkiselle paikalle yksinään.
En jättäisi, otan aina sen mukaan. Jopa kauppaan otan sisälle jos on joku pakollinen ostos.
Koiran omistajan lisäksi vaikea tajuta äitejä jotka jättävät vauvansa vaunussa ulos yksin.

Koiran omistajan lisäksi vaikea tajuta äitejä jotka jättävät vauvansa vaunussa ulos yksin.
Enemmistö suomalaisista äideistä tekee noin, ja syynä siihen on että vauva nukkuu ulkona yleensä pitkiä aikoja kerrallaan heräilemättä. Vauvaa ei myöskään jätetä kaupan ulkopuolelle vaan yleensä parvekkeelle tai kuistille itkuhälyttimen kanssa.

Mä en uskalla jättää ees minuutiksi kaupan eteen! Pari kertaa nopeeta käyny röökiä ostamassa ja äkkiä takaisin. Samalla vituttaa laiskat paskat, jotka ottaa aktiivisia koiria ja käyttää niitä pari kertaa päivässä pihalla 15min kerrallaan. Monia tälläsiä tapauksia tiedän ja sääliksi käy koiria niin vitusti. Meillä on vähintään se 2-3tuntia ulkoilua päivässä. Työt ja harrastukset voi silti hoitaa, ne ei oo mikään vitun tekosyy.

Ite jätin kyllä aikanaan piskin pihalle kun kävin lähikaupassa. Matka oli just sopiva 1,5km kaupalle ja sitten safkat reppuun ja takas. Aikaa meni se 5-10min kaupan puolella. Tosin koira oli koulutettu hyvin ja kun sanoin istu niin se kanssa istu siinä paikallaan sen koko ajan eikä välittäny ihmisistä/muista koirista. Tosin enpä tollon tullu ikinä ajatelleeksi että mun pitäs pelätä senkin puolesta että joku varastaa sen siitä.

Back
Ylös Bottom