Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

Paskat unet, kuten aina. Olis niin mukavaa herätä kerrankin pirteänä, mutta ei ei ei ei...

Guuuuuuuuud moRninkia vaan pikku nassukat, nappulat ja niputtimet! :) I've got the moves like Jagger! Aurinko paistaa, pakkanen on käyny kylässä ja pikku aamupalan kautta kyykkytreeniä tälle päivää. MAISTUU!

Aurinkoinen syyskeli. :) Vois vaikka syödä jotain.

Räyh, pitäis ostaa mp3-soitin salia ajatellen, alkaa vituttaa se nrj ihan liikaa. Ennen tuli Radio Rock, mutta kai joku niistä perkeleen hilavitkutinmummoista tai pumppiohjaajista on sitten halunnut vaihtelua... Miten kerätä aggrea kun taustalla soi joku ihan jumalattoman paska jumputus?!

Meidän salilla soi yleensä Nova tai Iskelmä. Siitähän saa vain lisää aggressioita. On se vaan hienoa vetää leukoja lisäpainoilla, kun taustalla soi Kun katsoit minuun. Täytyy muuten todeta, että kiristelyni etenee vähän turhan nopeasti. On aika vaikeaa syödä alle kulutuksen, mutta silti riittävästi.

Meidän salilla soi yleensä Nova tai Iskelmä. Siitähän saa vain lisää aggressioita. On se vaan hienoa vetää leukoja lisäpainoilla, kun taustalla soi Kun katsoit minuun. Täytyy muuten todeta, että kiristelyni etenee vähän turhan nopeasti. On aika vaikeaa syödä alle kulutuksen, mutta silti riittävästi.

Miulla tuo massan hankinta takkuilee kun en osaa laskea työn aiheuttamaa lisäkulutusta... päivän seisominen on yllättävän raskasta näköjään.

Keskiviikkoa kaikille! Ei ois enää pitkästi viikonloppuun :) Pätkä aamu takana ja yövuoroa odotellessa. Mitä sitä kaikella ajalla tekisikään jos ei olis töitä :D

Eilen 1 h 20 min. Tykkään kyllä uida enemmän maauimalassa kuin hallissa. Hallissa uidessa tulee helposti paha olo, en tiedä miksi.

Suu kiinni uidessa! ;) Ei vaan.. mä olen joskus huomannut samaa kun on käyty jossain vanhassa kylpylässä tai uimahallissa niin tulee sellanen etova olo. Uudemmissa halleissa tuota ei ole tullut eikä maauimalassa. Mä olen sen järkeillyt niin että ilmanvaihdossa on varmaan jotain eroavaisuuksia.. mene ja tiedä.

Räyh, pitäis ostaa mp3-soitin salia ajatellen, alkaa vituttaa se nrj ihan liikaa. Ennen tuli Radio Rock, mutta kai joku niistä perkeleen hilavitkutinmummoista tai pumppiohjaajista on sitten halunnut vaihtelua... Miten kerätä aggrea kun taustalla soi joku ihan jumalattoman paska jumputus?!
Mulla on nyt sellainen söötti pinkki pikkuinen Ipod klipsulla ja on aika näppärän kokoinen... edellinen kun rusentui salitohinoissa :rolleyes:

Back
Ylös Bottom