Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meidän salilla soi yleensä Nova tai Iskelmä. Siitähän saa vain lisää aggressioita. On se vaan hienoa vetää leukoja lisäpainoilla, kun taustalla soi Kun katsoit minuun. Täytyy muuten todeta, että kiristelyni etenee vähän turhan nopeasti. On aika vaikeaa syödä alle kulutuksen, mutta silti riittävästi.
Miulla tuo massan hankinta takkuilee kun en osaa laskea työn aiheuttamaa lisäkulutusta... päivän seisominen on yllättävän raskasta näköjään.
Mitä sitä kaikella ajalla tekisikään jos ei olis töitä :D
Onko sellainen elämä kivaa?Sitä mitä minä teen?
Onko sellainen elämä kivaa?
Tuo on kyllä totta. Asennoitumalla pystyy kyllä tekemään monesta jutusta paljon mielekkäämpää ja kivempaaEn minä ole keksinyt muutakaan. Kivasta en tiedä, se on suhteellinen käsite.
Oletkos käynyt vielä uiskentelemassa?Oletkos käynyt vielä uiskentelemassa?
Aika hassua. Onkohan niissä vesissä sitten jotain eroo vai mistäköhän johtuu. Täytyy kyllä sanoa, että liikut ihailtavan paljonEilen 1 h 20 min. Tykkään kyllä uida enemmän maauimalassa kuin hallissa. Hallissa uidessa tulee helposti paha olo, en tiedä miksi.

Eilen 1 h 20 min. Tykkään kyllä uida enemmän maauimalassa kuin hallissa. Hallissa uidessa tulee helposti paha olo, en tiedä miksi.
Mulla on nyt sellainen söötti pinkki pikkuinen Ipod klipsulla ja on aika näppärän kokoinen... edellinen kun rusentui salitohinoissaRäyh, pitäis ostaa mp3-soitin salia ajatellen, alkaa vituttaa se nrj ihan liikaa. Ennen tuli Radio Rock, mutta kai joku niistä perkeleen hilavitkutinmummoista tai pumppiohjaajista on sitten halunnut vaihtelua... Miten kerätä aggrea kun taustalla soi joku ihan jumalattoman paska jumputus?!

Mulla on nyt sellainen söötti pinkki pikkuinen Ipod klipsulla ja on aika näppärän kokoinen... edellinen kun rusentui salitohinoissa![]()