Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos haluaa vielä lisää roteiinia, niin heittää mukaan vielä purkillisen merten kanaa, eli tonnikalaa (perus- tai tomaattikastikeessa).

Allekirjoittaneen kannattaa selvästi purkaa turhautumista treenaamalla. Himaan päästyä meni alle tunti, kun tuli helvetillisen paha olo ja koko kroppa tuntu tilttaavan. Nyt on päikkärit nukuttu ja olo vaan entistä sekavampi. Täytyy vissiin lähteä ulos haukkaamaan happea, vai menisköhän vaan takas nukkumaan. :zzzz:

Sain arnoldsin paidan. :dance: Piilomainontaa tyhmien ihmisten kustannuksella. :D
Mulle tuli kanssa viestiä, että ois Sellosta noudettavissa. Täytyy varmaan käydä poimii pois. Oliko millanen laadultaan tuo kyseinen paita?

Mulle tuli kanssa viestiä, että ois Sellosta noudettavissa. Täytyy varmaan käydä poimii pois. Oliko millanen laadultaan tuo kyseinen paita?
En tiedä, en varmaankaan lähiaikoina pääse hakemaan sitä...

Fruit of the Loomikohan tuo oli. Ihan näppärä :D
Hyvä tietää, muitaki Loomin paitoja kaapissa, on ne kyllä kestäviä.

Edit.

Hyvä treeni. Loistava fiilis. Tästä on hyvä jatkaa..

Todistin äsken henkkamaukassa jonkun teinin noloa hetkeä. Likka oli ilmeisesti jäänyt varastamisesta kiinni kun se poistui ko. liikkeestä kahden poliisin saattelemana suoraan poliisi autoon, kävelin perässä just pihalle samaan aikaan mutta jätin sen verrna välimatkaa ettei kukaa luullu et mä kuulun samaan sakkiin, vaikka teki kyllä mieli puristaa sen takimmaisen poliisin persettä liukuportaissa, oli sen verran kivat pakarat :D

Ensimmäinen ihminen yritti jo ostaa mun Donitsikehonrakentaja -paidan :D En vaan usko, että se mahtuu tuollaisen vähän harteikkaamman miehen päälle vaikka miten yrittäisi tunkea.

Missä minun paita on perkele?! Ei ole viestiä vielä tullut, ehkä se huomenna saapuu tänne Lappeen donitsilaan. Mutta nyt voisi lähteä iltaoluelle.

Back
Ylös Bottom