Jauhelihakastike ja makaronit.
EZ
Ääääh, sitä on syöty niin paljon. Jotakin muuta!
E: Byrdin sapuska vaikuttaa herkulliselta, kokeilen sitä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jauhelihakastike ja makaronit.
EZ
Mitä tänään syötäisiin? Ehdottakaan jotakin pirun hyvää, ravitsevaa ja halpaa sapuskaa. Kohta käyn kaupassa.

Mulle tuli kanssa viestiä, että ois Sellosta noudettavissa. Täytyy varmaan käydä poimii pois. Oliko millanen laadultaan tuo kyseinen paita?Sain arnoldsin paidan. :dance: Piilomainontaa tyhmien ihmisten kustannuksella. :D
Mulle tuli kanssa viestiä, että ois Sellosta noudettavissa. Täytyy varmaan käydä poimii pois. Oliko millanen laadultaan tuo kyseinen paita?
En tiedä, en varmaankaan lähiaikoina pääse hakemaan sitä...Mulle tuli kanssa viestiä, että ois Sellosta noudettavissa. Täytyy varmaan käydä poimii pois. Oliko millanen laadultaan tuo kyseinen paita?
Hyvä tietää, muitaki Loomin paitoja kaapissa, on ne kyllä kestäviä.Fruit of the Loomikohan tuo oli. Ihan näppärä :D
Eikö boxkyykky ole juuri loistava apuliike kyykylle?Oli ihan kiva treeni kyllä. Mä tykkään boksikyykystä.![]()
Kyllä.Eikö boxkyykky ole juuri loistava apuliike kyykylle?

Kiitti, punnerrusliikkeissä mulla olis eniten petrattavaa... Olkapäihin ja ojentajiin enemmän ruutia.Kyllä.![]()