Mä oon täysin erimieltä autotallin tarpeellisuudesta. Se oli eka jonka piirsin ja sitten rupesin piirtämään taloa. Se kuka päsee kokeilemaan autotallin etuja suomessa ei kyllä hevillä vaihda pois. Tietysti kun itselle auto on suhteellisen rakas asia niin pelkkä auton puhtaana pysyminen on aivan erilaista tallissa kun pihalla. Ja mitä tulee tuohon sulamiseen niin eipä oikeasti kovin montaa kertaa ole tarvinnut elämän aikana ajaa lumista autoa talliin. Johtunee ihan siitä syystä, että auto sattuu majailemaan tallissa ja kun lähden ajamaan se on kuiva eikä siihen kerkeä edes lumisateella paljoa lunta kasaantumaan. Itse en omista edes lumiharjaa nykyään.
On se aika erilaista lähteä aamulla töihin kuivalla autolla kun kaivella sitä jostain lumikinoksesta. Katos ajaa suht hyvin saman asian, mutta silti tarjoan autolleni vain parasta. Jos maksaa 50-> tonnia autosta niin kyllä itse pidän siitä sitten huolen sen 50 arvoisesti. Tietysti joku 3 tonnin auto niin eipä sitä paljoa jaksaisi vaalia. Lumiharjaksi kelpaisi pihaharja ja pesuksi sateella ajo.
Jos itse rakentaisin uuden talon tekisin yhden asian varmasti toisin. Rakentaisin 2 auton tallin. Mahtuisi molemmat autot sisään ja muut pärisevät harrastusvälineet.
On se aika erilaista lähteä aamulla töihin kuivalla autolla kun kaivella sitä jostain lumikinoksesta. Katos ajaa suht hyvin saman asian, mutta silti tarjoan autolleni vain parasta. Jos maksaa 50-> tonnia autosta niin kyllä itse pidän siitä sitten huolen sen 50 arvoisesti. Tietysti joku 3 tonnin auto niin eipä sitä paljoa jaksaisi vaalia. Lumiharjaksi kelpaisi pihaharja ja pesuksi sateella ajo.
Jos itse rakentaisin uuden talon tekisin yhden asian varmasti toisin. Rakentaisin 2 auton tallin. Mahtuisi molemmat autot sisään ja muut pärisevät harrastusvälineet.