Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yön otteluitten jälkeen tuli nukuttua joku 4h. Tuli syötyä ja koomassa katottua tv:tä, joku tunti. Nyt kävin sitten hilppasee parin tunnin päikkärit ja taas on pallo sekasi. Jokohan ens yönä pääsis taas takas normi rytmiin. Pitää jättää suosiolla noi ottelut kattomatta yöllä, kun näin pöllyssä menee seuraava päivä taas.

Hirveä hiustenpidennyskuume. Olen siinä pisteessä, että joko leikkaan tukkani taas lyhyeksi tai sitten hankin pidennykset ja odottelen rauhassa omien hiusten kasvamista. Urgh.
Mulla ollut vähän samoja ajatuksia, mutta luulen et tähän väliin paras ratkaisu ois vetää vaan hiukset ponnarille ja nappasta poikki :D

:eek: No tuo ei ole koskaan paras ratkaisu. En ymmärrä miten ei osaa arvostaa upeita hiuksiaan vaikka niitä voi joka päivä hipelöidä, nuuhkia..jne..
Tää on nyt toki vähän yleistys, mutta jokuhan sitä jossain toisessa threadissa ihmettelikin että miksi naiset, joilla on muuten ollut pitkät hiukset, tietyssä iässä/vaiheessa leikkaavat hiukset lyhyeksi. Mikähän se selitys mahtoi olla..?

:eek: No tuo ei ole koskaan paras ratkaisu. En ymmärrä miten ei osaa arvostaa upeita hiuksiaan vaikka niitä voi joka päivä hipelöidä, nuuhkia..jne..
Tää on nyt toki vähän yleistys, mutta jokuhan sitä jossain toisessa threadissa ihmettelikin että miksi naiset, joilla on muuten ollut pitkät hiukset, tietyssä iässä/vaiheessa leikkaavat hiukset lyhyeksi. Mikähän se selitys mahtoi olla..?
En kai minä niitä oikeesti leikkaisi kun on kasvaneet niin kiitettävästi. Jos sen tekisin en ikinä pääsisi naimisiin. Naiset vaan nyt turhaantuu milloin mihinkin ja välillä se kohdistuu hiuksiin :)

Koska ne on hankalat hoitaa? Vääntyy aina väärään suuntaan? Kuivat korput jotka vaatii mansikoita maksavia hoitotuotteita? Kuumat ja ahdistavat? Sähköiset ja aina naamalla? Tai se, että niihin on totaalisen kyllästynyt ja koska HALUAA niihin uudistusta?

Heti kun mennään sen tietyn pituuden yli, niin alkaa mennä hermot kun tuntuvat raskaalta, jää kiinni kaikkeen, ei jaksa laittaa joten ainoa vaihtoehto on ponnari eikä sekään ole kivaa joka päivä, kutittaa niskaa jne jne.... Itselle kävi juuri hermojen menetys tuossa muutama viikko sitten ja leikkasin semmosen n. 10 cm pois. Helpotti heti ihan pirusti ja nyt on paljon vapaampi tunne. Mutta annetaan taas kasvaa tästä ja ens kesänä mulla on taas pitkä hevipiiska. :) Nyt on kiva helppo rokkitukka.

Asiasta kolmanteen, koskin eilen miehen kiveksiä baarissa. Ihan oli miehen oma vika kun sen kaverin piti kysyä, että "näyttääkö tää aidolta?" (oli avannut housujen vetskarin ja siirtänyt kivekset siihen väliin). Enhän mä nyt voi pelkästään katsomalla tuollaista arvata, oli pakko ottaa tuntumaa. Miehen ilme oli kyllä kuvan arvoinen (sitä ei keritty ottamaan valitettavasti) ja hieman taisi jopa säpsähtää mun kosketusta.

Nii, ihan oma vika oli.

En kai minä niitä oikeesti leikkaisi kun on kasvaneet niin kiitettävästi. Jos sen tekisin en ikinä pääsisi naimisiin. Naiset vaan nyt turhaantuu milloin mihinkin ja välillä se kohdistuu hiuksiin :)

Thank god! Tulihan sieltä järjen ääni :) Joo kohdistakaa se turhautuminen ihan vaan turhempiin asioihin.. Tai mieluummin tietysti koittakaa olla ajautumatta turhautumiseen kokonaan..:)

edit. Vaikka ei sulla sentään tuo naimisiinpääsy niistä ole kiinni :D

Thank god! Tulihan sieltä järjen ääni :) Joo kohdistakaa se turhautuminen ihan vaan turhempiin asioihin.. Tai mieluummin tietysti koittakaa olla ajautumatta turhautumiseen kokonaan..:)

edit. Vaikka ei sulla sentään tuo naimisiinpääsy niistä ole kiinni :D
Ompas kun haluan mennä pitkällä tukalla naimisiin :D

Se tuntuu olevan vakio, että kun nainen menee naimisiin, niin se leikkaa hiukset lyhyeksi ja värjää ne pahimmassa tapauksessa vielä punaiseksi.

Koska ne on hankalat hoitaa? Vääntyy aina väärään suuntaan? Kuivat korput jotka vaatii mansikoita maksavia hoitotuotteita? Kuumat ja ahdistavat? Sähköiset ja aina naamalla? Tai se, että niihin on totaalisen kyllästynyt ja koska HALUAA niihin uudistusta?

Heti kun mennään sen tietyn pituuden yli, niin alkaa mennä hermot kun tuntuvat raskaalta, jää kiinni kaikkeen, ei jaksa laittaa joten ainoa vaihtoehto on ponnari eikä sekään ole kivaa joka päivä, kutittaa niskaa jne jne.... Itselle kävi juuri hermojen menetys tuossa muutama viikko sitten ja leikkasin semmosen n. 10 cm pois. Helpotti heti ihan pirusti ja nyt on paljon vapaampi tunne. Mutta annetaan taas kasvaa tästä ja ens kesänä mulla on taas pitkä hevipiiska. :) Nyt on kiva helppo rokkitukka.

Asiasta kolmanteen, koskin eilen miehen kiveksiä baarissa. Ihan oli miehen oma vika kun sen kaverin piti kysyä, että "näyttääkö tää aidolta?" (oli avannut housujen vetskarin ja siirtänyt kivekset siihen väliin). Enhän mä nyt voi pelkästään katsomalla tuollaista arvata, oli pakko ottaa tuntumaa. Miehen ilme oli kyllä kuvan arvoinen (sitä ei keritty ottamaan valitettavasti) ja hieman taisi jopa säpsähtää mun kosketusta.

Nii, ihan oma vika oli.

Hmjoo..ihan hyviä pointteja kyllä. Myönnettäköön.

Se tuntuu olevan vakio, että kun nainen menee naimisiin, niin se leikkaa hiukset lyhyeksi ja värjää ne pahimmassa tapauksessa vielä punaiseksi.
No hui. Mä en pystyis kyllä täysin lyhyttä leikkaamaan varmaan ikinä, saati värjäämään punaiseksi :D

:D Niin no tokihan se voi siis sun puolelta olla niistä kiinni :D
Joskus tuntuu että nykyajan miehetkin vaatii jotain täydellistä naisiltaan joten en epäilis sitä etteikö se voisi olla miehen puoleltakin kirteeri :)

Olen syonyt kohta 200g suklaata samalla kun olen tehnyt "toita" eli selannut nettia. Ei taas huvita mikaan.

Edit.

I got the strangest feeling
Somewhere underneath
We found a place with no rules to break
In a Technicolor dream
Counting sheep but I'm wide awake
Looking round the room for proof
I plot the grain inside the wood
It's a lie that feels like truth
Cheap paint and lino never looked so good
Lost in this maze, stay here for days
Wonder if we'll ever touch down
I'm outa place, in foreign space
Wonder if we'll ever touch down

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Nii, ihan oma vika oli.

Ja mä kun luulin että mulla on ollu hauska viikonloppu.

Nii, ihan oma vika oli.

Sori, mua naurattaa tää vieläkin ihan hirveesti. Toisaalta, taidan olla vain katellinen sinulle. :D

Ja mä kun luulin että mulla on ollu hauska viikonloppu.

Ai miten niin? :D

Sori, mua naurattaa tää vieläkin ihan hirveesti. Toisaalta, taidan olla vain katellinen sinulle. :D

Hetken voi miettiä, että valitsikohan mies väärän, vai juuri oikean henkilön keneltä kysyä. :D Olisivat varmaan kaivanneet myös toista mielipidettä aitoudesta. :D

Jos joskus menen/pääsen naimisiin, niin jopa toivon noin tapahtuvan.

Back
Ylös Bottom