Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No joko sinä tuot sen? Minä oon oman sänkyni heittäny jo parvekkeelta alas! :D

Jos perillä odottaa maistuvat pullakahvit, niin nukun vielä tämän yön ja lähden ajamaan sänkyni kanssa ihan sun takia sinne, että pääset uusille jousille levyttämään. Vaikka saattas tuota olla muutakin asiaa sinneppäin..

Mä näin unta, että palavasilmäinen kauhean kokoinen karju salin pukkarissa nosteli mut hiuksista seinälle ja uhkas keittiöveitsellä leikata mun hiukset ja vetää kurkun auki. Cheerful!

Sullakin siis ollut eroottisesti latautunut uni :D

Jos perillä odottaa maistuvat pullakahvit, niin nukun vielä tämän yön ja lähden ajamaan sänkyni kanssa ihan sun takia sinne, että pääset uusille jousille levyttämään. Vaikka saattas tuota olla muutakin asiaa sinneppäin..

Korvapuusteja vai voisilmäpullia? :D

Sullakin siis ollut eroottisesti latautunut uni :D

Tai sitten ei.... :D

Mä olisin taivaassa jos joskus mut herättäis alaston mies ja tois sänkyyn kahvia ja juuri paistettuja vohveleita. Onneksi niin ei vahingossakaan pääse tapahtumaan.

No en mää montaa tarvi kun yksikin riittää tuon aiheuttamaan. :)

ei. tarvitaan paljon enemmän :P
flags_0.jpg

Hiiiiiii Krustyyyyyy!!
Nyt ois pienet perhoset vatsassa, tavallaan kivaa mutta ei kuitenkaan. :D
Oih ja Awww :) Tiedän tunteen ja se on ihana :haart:

No joko sinä tuot sen? Minä oon oman sänkyni heittäny jo parvekkeelta alas! :D
Jaahas, siinä meni mun saunailta :( Enhän minä voi sinne tulla jos teillä on jotain sänkytouhuja alasti hyppimään. Menee teidän pulla ja kahvit väärään kurkkuun :D

Oih ja Awww :) Tiedän tunteen ja se on ihana :haart:

;)

Jeah, nyt ois vielä paljon hommia tälle illalle: vyötärökorsetti onneksi sopi oikein hyvin, pitää ommella asu kuntoon ja silittää se, testata sukat, etsiä jostain käyttämätön korttipakka, siivota himassa ja tehdä tuon kaiken lisäksi vielä duunihommia, pirulainen. :D Joku sanoin eilen että raadan liikaa, mutta ei tätä voi oikeestaan sanoa raatamiseksi jos siitä nauttii niin paljon. :) Vai voiko?

Jeah, nyt ois vielä paljon hommia tälle illalle: vyötärökorsetti onneksi sopi oikein hyvin, pitää ommella asu kuntoon ja silittää se, testata sukat, etsiä jostain käyttämätön korttipakka, siivota himassa ja tehdä tuon kaiken lisäksi vielä duunihommia, pirulainen. :D Joku sanoin eilen että raadan liikaa, mutta ei tätä voi oikeestaan sanoa raatamiseksi jos siitä nauttii niin paljon. :) Vai voiko?
Hieno juttu että korsetti istui mainiosti :) Ei kai voi sanoa että joku homma mistä tykkää yli kaiken ois raatamista, mutta hurjasti sinä teet siltikin kaikkea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom