Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopivatko ruskeat pavut vähähiilihydraattiseen ruokavalioon?

käytännössä ruokajuomana lounaalla ja päivällisellä menee molemmilla yksi purkillinen ja loput sitten jakautuu tasaisesti völipaloilleMites liiallinen maidon juonti? Aloin tuossa miettiä, kun helposti menee pari litraa päivässä, että onko tästä pidemmän päälle haittaakin, vaikka maitoa noin yleensä pidetään terveellisenä.
Montas grammaa tuollainen ruokalusikallinen heraproteiinijauhoa on? kiitos.
Eikös se kasvuikäsellä lihaksien kasvattamiseen riitä kun treenaa ja syö vaan runsaasti?
Ei jaksais noita kaloreita laskeskella yhtään..
Olen yrittänyt pitää päivittäisen ruoansaannin kalorit n. 2500:ssa (myös liikunnattomissa päivissä), mutta silti tuntuu siltä, että esim. salilla eivät tulokset nouse. Eikä painokaan näytä nousevan.

Onkohan tuo Kalorilaskurin suositeltu päivittäinen kalorimäärä luotettava? Mitat on 178cm/70kg (ikä 23) ja kevytliikunnalliseksi päiväksi ilmoittaa kulutukseksi ~1900 kcal ja 120min kuntosalikäynnillä ~2500 kcal.
Olen yrittänyt pitää päivittäisen ruoansaannin kalorit n. 2500:ssa (myös liikunnattomissa päivissä), mutta silti tuntuu siltä, että esim. salilla eivät tulokset nouse. Eikä painokaan näytä nousevan.
Ruokana vedän päivässä 5 "ateriaa", joista yhteensä sen n. 2500 kaloria tulee päivässä
- n. 400 kalorin aamupalan (maitorahka ja täysjyvämuroja).
- Koulun ateria, sisältö vaihtelee, mutta useimmiten se 500 kaloria ainakin täyttyy tästä.
- 2x "Pirtelöä" koulusta tulon jälkeen ja illalla viimeisenä ateriana ennen nukkumaanmenoa. Sisältää yhden maitorahkan, 1.5 mitallista Mass Wheyta (42g), 2dl maitoa, vähän mansikkakeittoa ja puolikkaan banaanin. Vähän reilu 500kcal.
- Illalliseksi yleensä Munakokkelia ja itse tehtyjä lihapullia, reilu 600 kalorin ateria
Pitkään vaivannu asia: Pirkka tonnikalapalat vedessä purkissa on 200g tavaraa, ja kerrotaan että tästä 150g on tonnikalaa, onko ravintoarvot kumman perusteella laadittu? Jos tuon 200g, niin purkissa olisi hurjat 54g proteiinia - saisi vetää yli kaksi maitorahkaa samaan määrään! Mutta jos ravintoarvot koskevat tonnikalan osuutta, niin 40,5g, mikä kuullostaa realistisemmalta.