Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi herttainen ja suloinen Fux;) Huomista silmällä pitäen kannattaísi mennä nyt koisaamaan muttei oikein nappaa, muutenkin vähän yliarvostettua toi nukkuminen:)

Huomista silmällä pitäen kannattaísi mennä nyt koisaamaan mutta oikein nappaa, muutenkin vähän yliarvostettua toi nukkuminen:)

Sama taalla. Huomenna ysin aamu, eli kotoa pitaa lahtea kahdeksalta viimeistaan. En vaan oikein voi menna nukkumaan kun pitaa odottaa tyhmaa poikaystavaa kotiin, silla kun ei ole avainta :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tumblr_lsouben72s1qzgf8eo1_500.jpg

Ei meinannut uni tulla, oli pakko palata koneelle pelaamaan muutama rundi Red Orchestra 2:sta. Parit höyryt vielä henkosiin ja sitten unten maille.

Huomenta! Hyvä motivaatio lähteä töihin heti oman ekan aamukahvin jälkeen, töistä saa lisää niin paljon kun jaksaa kitata. Ei silti ole ihmisten aamuja nämä, vaan työmyyrien ja laitosrobottien! Identiteetti näihin suhdanteisiin on vielä hieman hakusessa...

Olipa kyllä helvetin vaikea nousta tänään ylös. 3 herätyskelloo huutaa ympäri kämppää, mut ei jaksanu nousta sulkeen..

Olipa kyllä helvetin vaikea nousta tänään ylös. 3 herätyskelloo huutaa ympäri kämppää, mut ei jaksanu nousta sulkeen..

No sit on ollu jo melkonen väsymys. Mulla kävi viime viikolla silleen, että olin aamuvuoroon menossa ja sammutin kännykän herätyksen, koska olin edelleen unessa ja olin nähnyt unta, että mulla on joku toinenkin herätys olemassa. Taisin vähän myöhästyä töistä...

Huomenta Kairaliini ja muut otukset! :D Se ois vähän matikkaa, rahoitusta ja juridiikkaa tänään.

Pandanen se on ilomielellä heti aamusta! :)

Prozacia vesijohto vedessä, niin ja sitten niitä hemmetin e-pillereitä, sen takia se on lauhkea kuin, no panda.
edit. Toi Fluoksotiini juttu on muuten totta ainakin Lontoossa, ja e-pillerit vaivana varmaan vähän joka puolella palloa. Se on yksi syy muovin käytön lisäksi sperman laadun huonomiseen. Suomalaisilla ei kai vielä ole mitään hirveetä hätää, mutta jossain Tanskassa rupeaa olemaan jo niin laiskoja siimapäitä ettei niitä nappaa tunkeutua munasoluun.
Tulikin näköjään pieni tietoisku heti aamuun , sellaista sattuu kun on ns. caffeine sensitive person ja vetää puoli pannua(pikkasen kyllä hikoiluttaakin).

Vielä puujalka vitsi. Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain.

Back
Ylös Bottom