Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sit on ollu jo melkonen väsymys. Mulla kävi viime viikolla silleen, että olin aamuvuoroon menossa ja sammutin kännykän herätyksen, koska olin edelleen unessa ja olin nähnyt unta, että mulla on joku toinenkin herätys olemassa. Taisin vähän myöhästyä töistä...

Pandanen se on ilomielellä heti aamusta! :)

Kiskonut tässä nyt d vitskua kuukauden jollain 70mcg päiväannoksella ja nyt 4päivää jäänyt ottamatta, voiskohan tolla olla tosiaan noin kova vaikutus. Eilenkin oli aivan helvetin vaikea päästä ylös sängytä, eikä hetkeen ole ollut moisia ongelmia.

Huomenta !

Nukutti todella hyvin.

Tästä tulee hyvä päivä :) .. Eilen oli todella hikiset jumpat. Tänään treenataan rinta/ojentaja/hauis gianttina. Haluan ruokaa !

Voi perseensuti. Meni treenisuunnitelmat uusiksi, kun eilen illalla ja tänään aamulla oli orastavaa kurkkukipua. Nyt ei kyllä tunnu yhtään pahemmalta, mutta uimaan en silti viitsi mennä

Huomenet! Tuntuu kyllä, että olisi jo vähintäänkin iltapäivä. Sain itseni pitkästä aikaa kuudeksi uimaan ja siitä kahdeksaksi kouluun. Koulun jälkeen salille jalkoja treenaamaan, dippadai!

e: Arpaonnea Vilulle!

Huomenet! Tuntuu kyllä, että olisi jo vähintäänkin iltapäivä. Sain itseni pitkästä aikaa kuudeksi uimaan ja siitä kahdeksaksi kouluun. Koulun jälkeen salille jalkoja treenaamaan, dippadai!

e: Arpaonnea Vilulle!

Sitä tarvitaan. 2hengen reissu ilmaseks 4päivää johonkinpäin eurooppaa matkoineen ja majotuksineen + keikkaliput mukaan.

Aina lauantai mielessä? :D
Minä lupauduin lähtemään lapion varteen... Otetaan se reenin kannalta :P :puntti:
images

Juu, lähtis vaikka hommiin golfkentälle.

Voi morjes mikä ilta oli eilen. Aika hyvin tulee juttuun työkavereiden kanssa, joita ei ole ikinä aikaisemmin nähnyt, jos bileet jatkuu yön pikkutunneille asti. :D Good times.

Huomenna tarvii mennä toisen työporukan kanssa Tampereelle "messuille". Tuo meinaa siis sitä, että messut on tekosyy sille, että jengi pääsee pämppäämään ja muka luomaan kontakteja baarissa. Vois yrittää ottaa iisisti, kun kerta viikonloppunakin ois tarkotus ulkoiluttaa itseään.

Sika! Otat sitten minut mukaan, jos voitat. :D

Itse luovutin osallistumisen suhteen jo viime viikolla, kun meinasi vähän opiskelu kärsiä siitä lähetyksen kyttäämisestä ja studioon soittelusta.

En ole ees kytänny, jotenkin vaan arvelin että juuri-nyt-en-muista kisan jälkeen soi metallica ja alotin soittaan, ennenkun biisi ees alko ja tärppäs. Ensimmäinen kerta, kun ees koitan soittaa nyt noihin skaboihin :) Ja pääsi samalla avautuun :D

Back
Ylös Bottom