En sano millään pahalla mut en myöskään kovin hyvällä. Joo o, oltii tänään mamman kans kaupassa ja tämmösen jutun satuin todistamaan. Pari somali mammaa oli siinä kassalla, vittu joo kärryssä valehtelematta useamman sadan euron tavarat. Kärry niin täynnä ruokaa ku kärryyn mahtuu. Ja mitä vielä, kassalla ei vaihtunu raha sit ollenkaan, mä katoin et mitä perkele tääl on meneillään, toinen lykkäs kassaneidille jonku paperilapun ja kurvaili komeesti kassan ohi ja lappas saatana kärryllisen sapuskaa pusseihin. Mietin siinä et tätäkö tää nyt sit on et toiset maksaa ja toiset vaan ottaa? Mä maksan vittu joka ikisestä juuresta pennilleen mut toiset menee sossun lapulla ohi ja kärrä täynnä ruokaa. Kyllä sylettää maksaa veroja ku tietää mihin osa menee, näiden saatanan moniosaajien mahaan. Minä maksan sinä syöt periaatteella. Ja vielä ku miettii et sotaveteraanit elää jollain vitun näkkileivällä ilman kunnon lääkkeitä ja ruokaa niin vittu et voi sylettää.
Tikkarilta olis kiva kuulla kommentti et ku niin jankutat et rajat kiinni ei ole vaihtoehto niin montako sataa tuhatta näitä pitää vielä ottaa ja montako sataatuhatta luulet et suomi vielä kestää?