http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/116982-suomalainen-syrjaytynyt-ei-ehka-osaa-lukea-tata-uutista No otetaan lisää mamuja vielä vähän!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en nyt oikein ymmärrä, että millä tavalla mamujen määrä vaikuttaa suomalaisten lukutaitoon. Syrjäytymiseen ehkä siltä osin, että mamu saattaa viedä työt suomalaiselta, mutta toisaalta jos on niin saamaton ettei saa työpaikkaa hankittua ja sen takia syrjäytyy niin voiko sitä laittaa mamujen piikkiin? Kyllä se on mun mielestä ihan omaa tyhmyyttä/saamattomuutta siinä vaiheessa. Ja ei, en tässä yritä sanoa, että mamuja tarvittaisiin lisää. Yritän vain tarkastella asiaa objektiivisesti.http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/116982-suomalainen-syrjaytynyt-ei-ehka-osaa-lukea-tata-uutista No otetaan lisää mamuja vielä vähän!?
Kyllä tämmöne on jo aika perseestä.Kyllä suomessa pietään kaiken maailman afrikantähdistä parempaa huolta kun omista kansalaisista! http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102014607090_uu.shtml
En sano millään pahalla mut en myöskään kovin hyvällä. Joo o, oltii tänään mamman kans kaupassa ja tämmösen jutun satuin todistamaan. Pari somali mammaa oli siinä kassalla, vittu joo kärryssä valehtelematta useamman sadan euron tavarat. Kärry niin täynnä ruokaa ku kärryyn mahtuu. Ja mitä vielä, kassalla ei vaihtunu raha sit ollenkaan, mä katoin et mitä perkele tääl on meneillään, toinen lykkäs kassaneidille jonku paperilapun ja kurvaili komeesti kassan ohi ja lappas saatana kärryllisen sapuskaa pusseihin. Mietin siinä et tätäkö tää nyt sit on et toiset maksaa ja toiset vaan ottaa? Mä maksan vittu joka ikisestä juuresta pennilleen mut toiset menee sossun lapulla ohi ja kärrä täynnä ruokaa. Kyllä sylettää maksaa veroja ku tietää mihin osa menee, näiden saatanan moniosaajien mahaan. Minä maksan sinä syöt periaatteella. Ja vielä ku miettii et sotaveteraanit elää jollain vitun näkkileivällä ilman kunnon lääkkeitä ja ruokaa niin vittu et voi sylettää.
Tikkarilta olis kiva kuulla kommentti et ku niin jankutat et rajat kiinni ei ole vaihtoehto niin montako sataa tuhatta näitä pitää vielä ottaa ja montako sataatuhatta luulet et suomi vielä kestää?
En sano millään pahalla mut en myöskään kovin hyvällä. Joo o, oltii tänään mamman kans kaupassa ja tämmösen jutun satuin todistamaan. Pari somali mammaa oli siinä kassalla, vittu joo kärryssä valehtelematta useamman sadan euron tavarat. Kärry niin täynnä ruokaa ku kärryyn mahtuu. Ja mitä vielä, kassalla ei vaihtunu raha sit ollenkaan, mä katoin et mitä perkele tääl on meneillään, toinen lykkäs kassaneidille jonku paperilapun ja kurvaili komeesti kassan ohi ja lappas saatana kärryllisen sapuskaa pusseihin. Mietin siinä et tätäkö tää nyt sit on et toiset maksaa ja toiset vaan ottaa? Mä maksan vittu joka ikisestä juuresta pennilleen mut toiset menee sossun lapulla ohi ja kärrä täynnä ruokaa. Kyllä sylettää maksaa veroja ku tietää mihin osa menee, näiden saatanan moniosaajien mahaan. Minä maksan sinä syöt periaatteella. Ja vielä ku miettii et sotaveteraanit elää jollain vitun näkkileivällä ilman kunnon lääkkeitä ja ruokaa niin vittu et voi sylettää.
Tikkarilta olis kiva kuulla kommentti et ku niin jankutat et rajat kiinni ei ole vaihtoehto niin montako sataa tuhatta näitä pitää vielä ottaa ja montako sataatuhatta luulet et suomi vielä kestää?
Minkä verran arvioisit sotaveteraaneista olleen hyötyä nyky-Suomelle ja minkä verran maahanmuuttajista?Mulla menee ens vuonna verorahoista veteraanien tukemiseen 43€, elatustukeen 34,71€, asumistukeen 121,98€ ja maahanmuttoon 16,79€. En valita. Paljon sulla menee kun voit noinkin pahoin? Tarkista www.verokuitti.fi ja kerro.
Mulla menee ens vuonna verorahoista veteraanien tukemiseen 43€, elatustukeen 34,71€, asumistukeen 121,98€ ja maahanmuttoon 16,79€. En valita. Paljon sulla menee kun voit noinkin pahoin? Tarkista www.verokuitti.fi ja kerro.

Uskooko joku idiootti oikeasti tota verokuitti hommaa? Noi mamu jutut on piilotettu moneen eri kuluihin. Ihan älytöntä propagandaa, ne ei voi kertoa suoraan paljon menee rahaa ku kansa käy kapinaan samana päivänä.
Eikös se johdu siitä, että selvitystyö on kesken vielä Thorsin ministeri kauden jäljiltä vai onko se selvitys jo julkistettu jossain??..ai niin, koska salaliitto :jahas:
"Islamin opetus halutaan pitää valtion hyppysissä, jotta voidaan sulkea peruskoulun ovi mahdollisilta äärimielipiteiltä."
Mun mielestä se että valtio haluaa edistää integroitumista on vaan hyvä juttu
Mitä integroitumista tuollainen silkkojen valheiden syöttäminen arvostelukyvyttömille lapsille edistää?
"Islamin opettaja seurasi poikia samalla kertoen, ettei ole helppoa hyväksyä toisten ihmisten erilaisia tapoja: ”Toisinaan ihmiset riitelevät keskenään, kun eivät pysty hyväksymään erilaisia ihmisiä. Profeetta Muhammed on opettanut meitä kohtelemaan hyvin myös eri tavoin uskovia ja antamaan heille rauhan elää ja noudattaa omaa uskontoa.”"
"Hakkarainen soitti haastattelun jälkeen takaisin Ilta-Sanomien toimitukseen. Hakkarainen halusi esittää idean: perustetaan "malliyhteiskunta" Ahvenanmaalle.
- Laitetaan homot, lesbot ja somalit sinne keskenään asumaan ja katsellaan, millainen malliyhteiskunta siitä sitten rakentuu. RKP syyttää meitä perussuomalaisia aina siitä, että me emme ota vähemmistöjä huomioon. Tällä ratkaisulla saataisiin selville se, miten se malliyhteiskunta syntyy ja muotoutuu."
"Hakkaraisen mukaan faniviestejä on tullut miehiltä tekstiviestitse - mutta kasvotusten ei kukaan ole ainakaan treffeille vielä tullut pyytämään.
- Kyllä veisin tuvasta ulos ja äkkiä, jos iholle kävisivät."
Islamin laki myös kieltää lain ottamisen omiin käsiinsä ja terrorismin, viattomiin kohdistuvat iskut. Mutta terroristeja silti koulutetaan muslimien omissa opinahjoissa. Kuten kaikkia uskontoja käännetään omiin tarpeisiin, niin myös Islamia. Koraanikin on pääsääntöisesti täysin väärin tulkittu kirja ja sitä tulkitsevat paikalliset valtaa pitävät henkilöt omiin tarpeisiinsa.
Hakkarainen soitti haastattelun jälkeen takaisin Ilta-Sanomien toimitukseen. Hakkarainen halusi esittää idean: perustetaan "malliyhteiskunta" Ahvenanmaalle.
- Laitetaan homot, lesbot ja somalit sinne keskenään asumaan ja katsellaan, millainen malliyhteiskunta siitä sitten rakentuu. RKP syyttää meitä perussuomalaisia aina siitä, että me emme ota vähemmistöjä huomioon. Tällä ratkaisulla saataisiin selville se, miten se malliyhteiskunta syntyy ja muotoutuu.
- Siellä voivat somalit huudella minareetistaan mitä huutelevat, ja me seurataan tätä mallia sitten perässä.