Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olimpas hölmö ja ostin kaupasta riisiä jota pitää keitellä yli puol tuntia.... Nyt en kerkee siihen jumppaan mihin aluks piti mennä ja joutuu ehkä taipumaan zumbatunnille. Voi perkeleen riisit.

Olimpas hölmö ja ostin kaupasta riisiä jota pitää keitellä yli puol tuntia.... Nyt en kerkee siihen jumppaan mihin aluks piti mennä ja joutuu ehkä taipumaan zumbatunnille. Voi perkeleen riisit.

Nuo on kyllä syvältä.Tuleekin usein vaan kiehautettua rakettispakettia.

Mun piti aamulla paukata heti ensimmäisenä jumppailemaan mutta noi yli puol tuntia kypsyvät riisit pilas mun aamun, joten en oo saanu persettäni siirrettyä vieläkään himasta mihinkään.. Treenikassi on pakattu sentään. Pisteet mulle siitä. Jos sitä suuntais asioille ja sit jumppa+sali... Jos vaikka uskaltautuis zumbaan!

Silloin harvoin kun riisiä keitän, mulla menee siihen aina n.30min, ehkä reilu... Joo, levykin on ollut päällä. Ne ei vaan tunnu "kypsille" ennen sitä...jossain vika?

Joitakin riisilajikkeita joutuu keittämään sen 20-30 min ja jebouhan tuossa aikasemmin kertoi, että oli ostanut väärää lajiketta. Mutta yleensä tuohon menee, no hyvä jos 10 minuuttia, koska en ikinä keitä kauhean isoa satsia kerralla. Maistuu paremmalta kun on vastakypsennetty. :)

Pilahviriisi valmistuu 10minuutissa, oli riisimalli mikä hyvänsä..

Eli siis öljyä pannulle, pyöräyttää riiseja siellä hetken, vettä perään ja kansi päälle

E. Ja on myös huomattavasti parempaa..

Komppaan :)
Ei ollut paha kyllä lauantai-aamuna itse tehdyt tuoreet leipäset aamupalapöytäänkään -Selvää vaimomatskua :D
Mulle on vasta alkanut nyt aamupuuro maistua kun sen keittää veteen.. :D Kyllä tuo tuoreet leipäset aamupalapöytään tais voittaa mun aamuruuat..

Se on taas ilta firmalla, joten vaimo(t) vois tuoda sitä mustikkapiirakkaa tännekkin päin. Ja hyvää musaa pitää illassa olla notta jaksaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitänee huomenna sit mennä katsastamaan naamiaisasuja. Toivottavasti tästä ei tule ressi.

Back
Ylös Bottom