Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu että tekee mieli juustoo :D
Eihän mun tarvi enää reissuja suunnitella itse ollenkaan ku te olette niin reiluja, että suunnittelette ohjelmiston täyteenMä oonkin sopivasti siinä matkan varrella, joten voit tuoda mullekin palasen samalla kun käydään Ikeassa hiplaamassa mulle uusia verhoja.
Ikeaan pitäis kyllä päästä hakemaan ainakin lautasliinoja.Mä oonkin sopivasti siinä matkan varrella, joten voit tuoda mullekin palasen samalla kun käydään Ikeassa hiplaamassa mulle uusia verhoja.
Toivokaamme pikaista paranemista Tepen polvelle, että miesparka pääsee taas astumaan.
Piti tulostaa jääkaapin oveen tämmönen motivaatiokuva:
katso liitettä 71754
Lähtee päivä paremmin käyntiin kun näkee heti herättyään tuon.
Tepe, annahan sille polvelle lepoa ja mättöä.![]()
Tepellä ollu rankka päivä mettällä. Kaikkea sekin kerkee harrastamaan :D Onnea kortista!
Kiittää!KomppaanAamuja! Aamupuuro on paras asia maailmassa. <3
Jaa, Judohemmo saattaisi kyllä tulla mustasukkaiseksi. Mutta otetaan harkintaan. Eli nyt pitää vain päättää, että katselenko mieluummin sinun vai Bichon takapuolta edelläni keikkumassa opastamassa pitkin Ikean salattuja sokkeloita...Oon viikon aikana käynyt ikeassa 3krt, voin lähtee matkaoppaaks sulle. Otan vielä vaikka pojan mukaan, niin voidaan esittää ihanaa homopariskuntaa.
Hyvää huomenta!Aamupirtelöä nassuun (hähää, Vilu, ei jääny siihen kolmeen aamuun!) ja siitä pikkuhiljaa koululle äseltämään. Tämän viikon teema ois rästiin jääneiden töiden palautus ja pisteiden saanti niistä.