Pitkästä aikaa MotoGP:tä Jimiltä![]()
Ui vittu, danke! Ois menny ohi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkästä aikaa MotoGP:tä Jimiltä![]()
Itte tullu seurailtua sitä sarjaa jonkun verran. Sinä on paljon mielenkiintoisia teorioita, mutta paljon, myös kaiken asteista roskaa. Pitää pikkasen varauksellisesti katella aina.
No joo. Muo kiinnostaa enemmän teoriat noista pyrämiideistä ja rakennelmista, mistä on tehnyt melko monta jaksoa.Kieltämättä teoria siitä, että Nooan arkissa säilytettäisiin avaruusolennoilta saatua ydinreaktoria on perin mielenkiintoinen.
No joo. Muo kiinnostaa enemmän teoriat noista pyrämiideistä ja rakennelmista, mistä on tehnyt melko monta jaksoa.
No joo. Muo kiinnostaa enemmän teoriat noista pyrämiideistä ja rakennelmista, mistä on tehnyt melko monta jaksoa.
Veljeni, joka tuntee minua paremmin egyptologiaa, antoi kyllä aika jyrkän tuomion noiden kavereiden teorioille.
Joo sitähän on kahta leiriä ja siitä tuossa juuri väitellään. Mä en sanonu, että tuossa esitetyt asiat oisi totuus, mutta varmasti kummassaki teoriassa on suuret aukkonsa.Veljeni, joka tuntee minua paremmin egyptologiaa, antoi kyllä aika jyrkän tuomion noiden kavereiden teorioille.
Phillip Islandin kisastahan tuli aikamoinen sirkus lopussa.
Hieman näytti liukasta olevan :DPhillip Islandin kisastahan tuli aikamoinen sirkus lopussa.
mitäs siellä oli