Makkara-lihapullaristikkoperunat juustolla uunissa. Kuka tulee syömään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohh, Leijonakuningas. :haart: Joskus teininä saatiin kaveriporukan kanssa vapaaliput ennakkonäytökseen kattomaan tuota ja voi pojat kun siitä irtosi hupia seuraaville vuosille. Ekan poikaystävän kanssa alettiin vähän väliä hoilaamaan Hakuna Matataa keskellä suojatietä ja revettiin nauruun samalla. :D Ehkä yks parhaimmista Disney-elokuvista evö.
Pumbaa: [about "Hakuna Matata"] It's our motto.
Young Simba: What's a motto?
Timon: Nothing. What's a motto with you?
Makkara-lihapullaristikkoperunat juustolla uunissa. Kuka tulee syömään?
Mitäs siellä keittiössä syntyy?Enää tunti töitä ja sitten kotiin leipomaan. Jee!![]()
Toi on kyllä hieno tunne. Vielä voimakkaampana olen tuntenut sen crossiradalla kurvaillessa.Ajelin iltapäivällä syksyisessä auringonpaisteessa pitkin motaria prätkällä ja mietin että on nää asiat joskus kohdallaan.
Olipa taas mukava sunnuntai päivä. :P
Luulen että jotain hyvää lime täytteellä ja suklaakuorrutuksellaMitäs siellä keittiössä syntyy?

Luulen että jotain hyvää lime täytteellä ja suklaakuorrutuksella![]()

olen tullut vanhaksi. sunnuntai ilta. yksin. telkkarista tanssii tähtien kanssa. lihapiirakka parilla täytteellä menossa ääntäkohti. vietän siis romanttista iltaa itseni kanssa.
Ei tällä kertaa, nyt taitaa tulla vähän perinteisempää kakkuaTsiiskeik?![]()

http://www.kolmaspiste.net/naamakirja/fingerpori/kbs/11.jpgEnää tunti töitä ja sitten kotiin leipomaan. Jee!![]()
kiitoksia illan parhaista nauruista :lol2:

Oih, vanhat Disneyt :haart: Ihania. Pitäisiköhän katsoa pitkästä aikaa...
"What do you want me to do, dress in drag and do a hula?!"
Itte tullu seurailtua sitä sarjaa jonkun verran. Sinä on paljon mielenkiintoisia teorioita, mutta paljon, myös kaiken asteista roskaa. Pitää pikkasen varauksellisesti katella aina.Kyllä nämä Ancient Aliens-dokumentit ovat mielenkiintoisia. Nyt tiedän senkin, että Leonardo da Vinci sai inspiraationsa muukalaisilta ja Jeanne d'Arc oli myös tekemisissä heidän kanssa, natseja toki unohtamatta.