Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Kohta pääsee nukkumaan... :zzzz: Työaikaa jäljellä 10 min. :dance: Pikkasen meinaa jo tuntua olo heikolta, kyllä se vajaa 60 työtuntia riittää yhdelle viikolle! Täytyy toivoa etten kopsahda katuun kun kävelen kohta kotiin.

Eilen kävin mammman kaa syömässä ja leffassa ja skumpalla jossain teatterin kuppilassa,tänään me mennään sara hildénin taidemuseoo ja sit alkaaki mun kulttuurimittari olemaa punasen puolella ja voin hyvillä mielin asua ens viikon salilla&töissä :)

Jooh, safkat naamaan ja sitten leikkimään lopuksi päivää ahkeraa työntekijää. Toivottavasti Sillanpään fanit osaa käyttäytyä :D

Kahvia, jatkaa tavaroiden järjestelyä, käydä salilla ja ikeassa! siinä se päivä sitten menikin

Munkin pitäisi käydä Ikeassa, mutta se menee jo viideltä kiinni joten ei mahdu aikatauluun. Inhoan sunnuntaita, sunnuntaisin ei voi tehdä mitään kun kaikki paikat menevät joko aikaisin kiinni tai ovat suljettuna.

Frendi on tulossa viikoksi mun luo tänne saarelle, käyn hakemassa sen parin tunnin päästä. Saa nähdä mitä siitäkin tulee, toivottavasti osaa viihdyttää itseään sillä aikaa kun mä teen pakollisia kouluhommia ja/tai olen töissä.

Huh. Takaisin Suomessa, vaikkakin Kreikan lennonjohdossa Jorgos & Co. yrittivät kovasti tunkea kapuloita turbiininlapoihin.

Hämmentävintä koko paikassa oli tapa mennä lakkoon... Edellisenä päivänä ilmoitettiin hymyissä suin, että tulkaa huomenna uudestaan kun tänään ei enää ehdi... Seuraavana aamuna kun sinne meni niin huomasi et "Hei! Noihan on kaks päivää lakossa alkaen tästä aamusta" :D

No, ruoka oli silti hyvää ja ravintolat oli auki joka päivä :)

Jumalauta, Kapteeni Amerikka oli pirun kova leffa.

Potkiiko se natseja ja muita akselivaltojen pahiksia turpaan oikein urakalla siinä filmissä?

Eli siis tekeekö kunniaa vanhoille sarjakuville.

Jumalauta, Kapteeni Amerikka oli pirun kova leffa. Sitten voisi käydä kaupassa ja katsoa Kung-Fu Panda 2 ja Leijonakuninkaan.

Ohh, Leijonakuningas. :haart: Joskus teininä saatiin kaveriporukan kanssa vapaaliput ennakkonäytökseen kattomaan tuota ja voi pojat kun siitä irtosi hupia seuraaville vuosille. Ekan poikaystävän kanssa alettiin vähän väliä hoilaamaan Hakuna Matataa keskellä suojatietä ja revettiin nauruun samalla. :D Ehkä yks parhaimmista Disney-elokuvista evö.

Pumbaa: [about "Hakuna Matata"] It's our motto.
Young Simba: What's a motto?
Timon: Nothing. What's a motto with you?

Back
Ylös Bottom