Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on lauantaina jotain muuttohomoilua, mut sunnuntaille lupaa edelleen aurinkoa ja +8.
Pakko se on käydä kiskasemassa parisataa kilsaa:rolleyes:

Mä repäsinkin ja kävin kuitenkin hakee omaan pyörään renkahat :dance2: Lauantaina ja sunnuntaina sit vetämään niin maan perkeleesti! Laitetaanko sit sunnuntaina kolme Hondaa laulamaan? Jos täältä lähtis vaikka sinne pohjosen suuntaan.

Eilen sai ihan positiivisia uutisia tulevien Nosturin keikkojen suhteen, mutta bonuksena tuli myös hallinnolliset tehtävät nimien järkkäilyssä. :D No ei se mitään, säästyypä jatkossa pitkä penni kun ei tarvitse ostella noita lippuja enää. Jess!

Vittu mitä kakkaa. Skippasin salin tänää koska mamma laitto viestiä että tuleekin jo tänää kyläilemään, vaikka oli puhetta että tulis vasta huomenna ja mikäpäs muukaan kirje täällä mua ootteli kun verottajan lappu jossa on mätkyjäääääää. Enää en kerkee treenaamaan ku pitää juosta tehä ruokaaki ja kaikkee voi vitun vitun vittuuuu.. No onneks ens viikolla on semmoset jumpat tiedossa että huhuhuh

Eli aletaan tästä eteenpäin kiusaa Pandaa verotusasioissa. Eiku spämmiä laatikkoon.

Hah, miehän en ilmasta työtä tee kenellekään! Täälläkin on sitäpaitsi paljon noita asioihin todella hyvin perehtyneitä, mie vasta opiskelen kaikkea kivaa!
Pitäs miettiä ensi vuodelle verotusta. Paljon maksaa konsultaatio?

Hah, miehän en ilmasta työtä tee kenellekään! Täälläkin on sitäpaitsi paljon noita asioihin todella hyvin perehtyneitä, mie vasta opiskelen kaikkea kivaa!
Älä ny oo taas tollanen. Kyllähän sä voit täytellä siinä koulutehtävien ohessa meijän pakkislaisten veroilmot. Siinähän sitä treeniä tulee.

Yö-threadissa kun oli juttua muumeista, niin kuinkas moni muistaa Hopeanuolet ja Akakabooton? :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämän päivän täydellinen ohjelma:
Nukuin pitkään
söin aamiaisen+katoin leffan
kävin lenkillä+ kahvakuulailin
pelasin pleikkaa
kävin kaupas + ostamas monsterin
söin+ katoin leffan+ join kaljaa
pelasin pleikkaa + join viskiä
katon peliä + juon kaljaa/viskiä
kävin erätauolla koirien kanssa ulkona
katon peliä+surffaan netis+ juon kaljaa ja viskiä
seuraavaksi katon peliä+juon+odotan emäntää kotia
ja sitten:pano::pano::pano::pano::pano:
ja sitten nukkumaan
Voiko elämä enempää hymyillä.

Hopeanuoli - lapsuuteni sankari! Muistan kun muksuina oli leikeissä aina älytön tappelu siitä, kuka saa milloinkin olla Riki ja Hopeanuoli. Ja sitten kiisteltiin siitä, kuka osaa ulvoa just niinku Riki eikä nuotin vierestä. Sitten hyökittiin laumalla kaverin vanhan sohvan kimppuun, sohvaparka hoiti Akakan roolia :D Voi lapsuusaikoja.

Hyvät viikonloput kaikille immeisille, mulle on tiedossa vain töitä ja töitä, mutta myös pikkaisen treenejä ja kevyttä opiskelua. Aurinkoa luvattu ja pakkasaamuja, ihanaa! Fiilis on mainio, viime viikkoon verrattuna olen suorastaan päivänsäde :)

On varmasti ollut hienoa aikaa tuo ulvominen. :D Mun mielestä Riki oli kaikkista kovin ja siistein koira ikuna. Hopeanuoli taas oli semmonen nössö pallosilimä, eikä siisti viirusilimä niinku muut. :D

Levillä oli jo lunta. Melkeen ois voinu mäkeen mennä. Yllästunturi oli jo ihan valkoinen. :eek:

On varmasti ollut hienoa aikaa tuo ulvominen. :D Mun mielestä Riki oli kaikkista kovin ja siistein koira ikuna. Hopeanuoli taas oli semmonen nössö pallosilimä, eikä siisti viirusilmä niinku muut. :D

Joo, siis Riki oli kaikkein coolein! Ehdottomasti. Sit tietysti joku halus aina olla myös Sniper ja Moss oli niiiiiiin raju, että siitäkin käytiin aina vuorolistaa läpi "Sinä olit viimeks, nyt ainaki on mun vuoro!" :D

En kyllä muista, että oisinko koskaan kattonu kokonaista Hopeanuoli -jaksoa. Kaikkean muuta kylläki. Nikke Knatterton on yksi niistä helmistä :D Tämän muista vieläkin kovin katkerana:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi että kun menee hermot vastarannan kiiskien kanssa. Mikään ei ole hyvä, mutta itekään ei jaksa keksiä parempaa ideaa. Sitten vingutaan vieressä, että "ei tästä saa mitään selvää, palataan asiaan kun keksitte jotain!". Oh bitch please... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom