Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ompas sekava olo.... pitkästä aikaa vapaat ilman mitään varsinaista tekemistä. Yleensä joko reissussa tai metsällä kaikki vapaat. Eilen oli viellä kumpikin polvi kipeenä sekä selkä jumissa joten otin buranaa sekä sirdaludin. Nukuin viime yönnä 11h putkeen ja nyt en tiedä mistä aloittas tekemisen. Koiratkii on ihan poikki kun useampi viikko ollut reissuamista ja kaikkea muuta kuin normi arkea.
Jos kohta lähtis lenkille ja sitten verryttelyä/jumppailua kuulalla kotona, varovasti että ei uudestaan nuo polvet/selkä kipeytys.
Huomenna olis sitten todellinen vapaa ku emäntä on poissa. Joten Hifk-Kalpa peli töllöstä, viskien maistelua, herkuttelua, leffoja,pelaamista ja netissä surffaamista.
Tästä tuleekin ongelma pitsaa vai hampurilaista huomenna.?
Kaljaa vai drikkejä?
Maistelenko aukaistuja viskejä vai aukaisenko Bowmoren,Highland Parkin ja Aberlourin?
Pelaanko änäriä vai codia
Katsonko komedian vai toimintaa
Onko Hifk-Kalpa tasuri vai kalpa vie

T-byrd kuulin eilen, että meillä on yhteisiä IRL tuttuja! Multa tultiin kysymään, että mistä tunnen sut.

No sepäs kiva. :D Kuka kysyi ja mitä vastasit?

Bonjour! Se on uusi päivä taas ja se alkaa pienillä jamituksilla. Oujeaah! :)

Crème Bonjour! Aamu alkoi pienillä jumituksilla, jöpötyksellä :D ja reippaalla väsymyksellä. Mikähän on niin mielenkiintoista että saa miehen valvomaan öitä päivästä toiseen melkein töihin lähtöön saakka? Vaikka tunnin parin unilla veivataan, niin silti tuntuu että on lykätty pari ylimääräistä paristoa perseeseen tälle Duracel-pupulle. Hyvää työpäivää ja päivää teille muru mussukat :)

Crème Bonjour! Aamu alkoi pienillä jumituksilla, jöpötyksellä :D ja reippaalla väsymyksellä. Mikähän on niin mielenkiintoista että saa miehen valvomaan öitä päivästä toiseen melkein töihin lähtöön saakka? Vaikka tunnin parin unilla veivataan, niin silti tuntuu että on lykätty pari ylimääräistä paristoa perseeseen tälle Duracel-pupulle. Hyvää työpäivää ja päivää teille muru mussukat :)

En tiiä, mikähän se sellainen juttu olisi..? Hmm, nyt täytyy oikein miettiä.. :D

Mun täytyis käydä vähä amanuenssin juttusilla riitelemässä. Ei huvittais, vaan kun ois vaan kuitenkin. Minun opintopisteet kyseessä tässä.

Mä haluun tämmösen joululahjaksi!

http://www.pulju.net/tuotteet/baarikeittio/star-trek-pizzaleikkuri

startrek_pizza2_2.webp

Tää lähtis niinku ostaan aamusauhut. Kilppari (vajaatoiminta) leikkas heti kiinni ajatuksesta olla ilman tupakkaa, hyvä jos selviän lähikauppaan tässä aivosumussa. Järkyttävä olo...

Mikähän on niin mielenkiintoista että saa miehen valvomaan öitä päivästä toiseen melkein töihin lähtöön saakka? Vaikka tunnin parin unilla veivataan, niin silti tuntuu että on lykätty pari ylimääräistä paristoa perseeseen tälle Duracel-pupulle.
Sun pitää hommata sellainen nukuttaja tai tarvittaessa kaksi. Ei tuollaiset yövalvomiset ole mistään kotoisin pidemmän päälle, olen joskus testannut. Mitä pattereihin tulee niin kannattaa kurkata ettet ole vahingossa sellaisten päälle istunut :D

Huomenta päivää minunkin puolesta. Syksy vienyt taas kaikki energiat ja aamuasiointi on tänään tuntunut tosi nihkeeltä. Pitänee varmaan itsekkin hommata vähän paristoja tänne kämpille. Onneks tänään hyvää seuraa tiedossa, mut sitä ennen pitäis vielä muutama asia hoitaa alta pois.

Star Trek pizzaleikkuri, voi morjes :D Pitää olla StaWaa...

ST toimii kans ihan hyvin, kun ei tuolla ole SW-leikkuria. :D

En mä oikeen usko, kun on ollu joka aamu ihan sama tilanne, vaikka olis nukkunu vähemmän.

Haeppa apoteekista 25-mikrogrammaisia D-vitamiininappeja ja nappaa vaikka 7 päivässä. Alkaa olla jo pimeä aika eikä akateemikon työhuoneeseen paista aurinko montaa tuntia päivässä

Helou!

Sain kuin sainkin aloitettua päivän 4:30. Töissä kävi työsuojeluvaltuutettu kyselemässä miten jaksellaan. Näin sen ensimmäistä kertaa koko 3 vuoden aikana, vaikka on se kuulema ennenkin käynyt hengailemassa.
En taaskaan päässyt OPOn tunnille (olen siellä kerran koko syksynä ollut..) aika perus torstai siis :D Illalla salille ja uimaan, jes!

Back
Ylös Bottom