Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Viime kuussa se oli vielä 21,50. Se on ihan varmaa.

Saattaa se olla tällä hetkellä 22 ja jotain. Aloin jo itekin muistella että hintaa olis vähän korjattu ylöspäin ihan viime aikoina.

Joku reipas otus kipaisee het aamulla tarkistamaan asian.

Viime kuussa se oli vielä 21,50. Se on ihan varmaa.

Saattaa se olla tällä hetkellä 22 ja jotain. Aloin jo itekin muistella että hintaa olis vähän korjattu ylöspäin ihan viime aikoina.

Joku reipas otus kipaisee het aamulla tarkistamaan asian.

Eilen ostettu pussi 19,90.

Tilasin soneralta laajakaistalliittymän ja tuli modeemi mukana. Asensin modeemin ja rupean yhdistämään tulee teksti Yhdistetään WAN Miniport (PPPOE)n kautta. Sitten tuleekin ruutu:
hakdbaadh.webp

Soneran asiakaspalveluun kun sain itseni taisteltua, niin siellä eivät ymmärtäneet mistään mitään. Mitä vittua tässä nyt pitäis tehdä?

Tilasin soneralta laajakaistalliittymän ja tuli modeemi mukana. Asensin modeemin ja rupean yhdistämään tulee teksti Yhdistetään WAN Miniport (PPPOE)n kautta. Sitten tuleekin ruutu:
katso liitettä 71466

Soneran asiakaspalveluun kun sain itseni taisteltua, niin siellä eivät ymmärtäneet mistään mitään. Mitä vittua tässä nyt pitäis tehdä?

Mene verkkoasetuksiin ja poista tuo PPPoE-yhteys käytöstä tai kokonaan, se on väärä. Local Area Connection tms. on oikea, jonka pitäisi olla ensisijaisena.

Mitä paskaa mulle voi seurata kun en oo jaksanu laittaa mun langatonta nettiä salaseksi. Asun rivarialueella niin enpä usko että tässä kukaan mun kaistaa syö kun kaikilla on kuitenkin sama soneran valokaapelisetti himassaan.

Mitä paskaa mulle voi seurata kun en oo jaksanu laittaa mun langatonta nettiä salaseksi. Asun rivarialueella niin enpä usko että tässä kukaan mun kaistaa syö kun kaikilla on kuitenkin sama soneran valokaapelisetti himassaan.
Eipä mitään, eikä kai muillekaan. Helppo se on tosin salata. Nykyään boksit on jo automaattisesti salattuja jos sen operaattorilta saa. Nykyään tarkoitan ehkä tätä vuotta.

Eipä mitään, eikä kai muillekaan. Helppo se on tosin salata. Nykyään boksit on jo automaattisesti salattuja jos sen operaattorilta saa. Nykyään tarkoitan ehkä tätä vuotta.
Aiemmassa modeemissa jouduin syöttään sinne nettisivulle joka ikisen laitteen johon halusin tota nettiä käyttää ja sitten laittaan vielä salasanat näihin koneisiin erikseen. Sitten kun on noi pleikkarit,tietokoneet,psp:t ja kännykät niin en oo jaksanu nähä vaivaa tällä kertaa.

Sitten oli aika huono modeemi. ;)

Tietenkin koneiden päässä tarvitsee laittaa yhden kerran forever sen oman tunnuksen, mutta siihen se jää. Laitteiden määrittely modeemin päässä vaikuttaa pikemmin MAC osoitteilla rajaukseen, joka on jo musta liiallista turvallisuutta.

Sitten oli aika huono modeemi. ;)

Tietenkin koneiden päässä tarvitsee laittaa yhden kerran forever sen oman tunnuksen, mutta siihen se jää. Laitteiden määrittely modeemin päässä vaikuttaa pikemmin MAC osoitteilla rajaukseen, joka on jo musta liiallista turvallisuutta.
Tähän kun lisätään että se modeemi kaatuilu kerran kuussa jolloin jouduin resetoimaan ja tekemään ton saman salasanarumban uusiksi.

Joku joka hallitsee aikataulut ja osaa laskea saa ratkaista seuraavan probleeman :D

Eli lento lähtee suomesta sydneyyn 13.11.2011 kello 17.20. Lentoaika on 29 tutia.
Mikä päivänmäärä ja kellonaika kone on australiassa, australian aikaan?

Mutulla heitän kun en jaksa googlata. Australiahan on aikavyöhykkeellä +7 eli 5 tuntia Suomea "jäljessä". Australian aikaa lento lähtee Suomesta klo.12.20. 29 tuntia myöhemmin kello on 17.20 ja päivämäärä on 14.11.2011.
En jaksa edes tarkistaa joten korjatkaa jos olen väärässä.

Back
Ylös Bottom