Täälläkin on kylmä. Eikä edes pelkästään ulkona vaan sisälläkin, koska Englannissa talojen lämmitys on aivan perseestä. Mä olen nyt jo varmaan kaksinkertaistanut talon laskut pitämällä lämmitystä täysillä ja palelen silti.
Mua vituttaa monikin asia. Ranteen palovamma on tulehtunut ja tarvitsen kai antibioottikuurin. Paraneminen on muutenkin tosi hidasta ja sekös ärsyttää, varsinkin kun ranne on koko ajan kipeä, sitä joutuu varomaan, siteet aina jäävät siihen kiinni ja sepäs vasta onkin kivaa kun niitä joutuu repimään haavasta. Olisin tänään mennyt lääkärille, mutta en voinut koska on sunnuntai, viikon turhin päivä. Huomenna sit soittelemaan ja joudun tekemään keikan yliopistolle lääkäriin vaikka mulla ei ole edes luentoja :jahas:
Tänään olisi ollut tattoo convention, mutta tietenkin unohdin sen kokonaan vaikka mulla on sinne lippukin ja kohta alkaa olla sen verran kiire töihin etten enää ehdi käymään siellä. Työt ovat muutenkin ihan perseestä, saan £6 tunnilta ja uhraan vapaa-aikani ja yöni, mikä tarkoittaa sitä että opiskelusta ei ole vielä tullut yhtään mitään kun olen koko ajan joko töissä tai nukkumassa. Sosiaalisia suhteitakin pitää hoitaa välillä, joten siihen se kaikki ekstra aika kuluukin.
Pisteenä iin päälle läppäri hajosi ja tilasin uuden, 800e. Ei mulla olisikaan ollut parempaa käyttöä sille rahalle...