Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Paljon varmaan vaikuttaa pohkeita treenatessa se että meneekö alas niin paljon kuin paikat antaa myöten vai tekeekö semmosta pientä nytkytystä. Mutta kyllähän pohkeilla voi isoja romuja liikuttaa kun liikerata kuiteskin on niin pieni, vähän sama homma epäkäsrutistuksis.
Mahdollisimman isoa liikettä oon tehnyt :) Saa tosi hyvin tuntuman pohkeisiin.
Mutta, se siitä ettei mene ihan :offtopic:

Tänään salilla joku äijä teki ylätaljaa 150kilolla (koko pakka) ja hirtti siihen pakkaan vielä lisäpainovyöllä kiinni parinkymmenen kilon kiekon.. Ja toistoja oli pari vajaata per sarja. Tuntu omat kympin sarjat hemmetin pitkiltä siinä vieressä kun niitä tein... :D Sama miekkonen teki hauista mutkatangolla, varmaan 50-60 kilolla ja TAJUTTOMALLA heijari liikkeellä. En jaksanu seurata että minkälaisia sarjoja teki mutta siihenkin latoi koko ajan painoa lisää. Varmasti jokainen nähnyt samanmoisia hauiskääntöjä joskus, mutta toivottavasti ei peiliin katsoessaan :)

Reenaakko mahdollisesti Tampereella, Wolffilla, koska mä oon ainakin siellä nähny tälläsen samanlaisen tapauksen. Ja olihan se aika koomisen näköistä.

Itse aiheutin viime viikolla komediaa: salilla on keltaiset 10kg ja 15kg pienet kiekot. Astelin penkkipaikalle ja lappasin keltaiset kiekot päätyyn aikomuksena tehdä sarja 40kg. Ensimmäinen nosto "hiiop" ja oliki yllättävän raskas. Nousi vaivoin ylös ja siihen lähelle oli hiipinyt jo eräs mies, joka sano "Et hän jo ajatteli miten käy, mut nousihan se, ja hienosti nousi" yms. Olin sitten laittanu päätyihin 15kg kiekat, pakkohan siinä oli ruveta nauraa ja kiroilee. Olen joskus kyllä 50kg maksimin saanut, silloin oli kyllä varmistaja takana ;_; Kyllä se ilmeisesti teki herraan vaikutuksen kun olin kyykkypaikalla, ja huuteli vielä, että "haukkariako teet" jne :D

Kaikki eivät yllä samalle hccbb:eyden tasolle kuin sinä!

Punnitsinkin mielessäni erinäisiä vaihtoehtoja ja tämä tuntui niistä ehkä kaikista luontevimmalle.

Itse aiheutin viime viikolla komediaa: salilla on keltaiset 10kg ja 15kg pienet kiekot. Astelin penkkipaikalle ja lappasin keltaiset kiekot päätyyn aikomuksena tehdä sarja 40kg. Ensimmäinen nosto "hiiop" ja oliki yllättävän raskas. Nousi vaivoin ylös ja siihen lähelle oli hiipinyt jo eräs mies, joka sano "Et hän jo ajatteli miten käy, mut nousihan se, ja hienosti nousi" yms. Olin sitten laittanu päätyihin 15kg kiekat, pakkohan siinä oli ruveta nauraa ja kiroilee. Olen joskus kyllä 50kg maksimin saanut, silloin oli kyllä varmistaja takana ;_; Kyllä se ilmeisesti teki herraan vaikutuksen kun olin kyykkypaikalla, ja huuteli vielä, että "haukkariako teet" jne :D

Toi on hienoa!

Tänään salilla. Radiossa soi Energy, sitten alkoi soimaan Aamupoikien:Mä tuun liian nopeesti laulu. Kaikki äijät naureskeli hihaansa siellä, itte repesin totaalisesti. Yksi vanhempi nainen veti aivan punaiseksi ja salamana vaihtamaan kanavaa. Eikö mitään huumorintajua löydy? Noh laulu jäi kuulematta. Pakko oli Youtubesta se kuunnella loppuun :D

Olenkin joskus miettinyt miten mahtaisi sujua jos pyytäisi jonkun lastaamaan painoa tankoon niin ettei tiedä paljonko siellä on. Tietenkin järkevissä rajoissa, ei olisi ainakaan päästä kiinni ettei rauta liiku.

Kerran tuli salille äiti lapsensa kanssa, pisti lapsen nurkkaan istumaan ja antoi sille iPadin. Siellä se lapsi sitten rauhassa näpräsi laitettaan ketään häiritsemättä, oli silti hieman huvittava tilanne.

Toinen lasten aiheuttama komediatapaus: Salille saapui äiti kahden lapsen kanssa. Ei siinä vielä mitään, mutta lapset alkoivat juosta ympäri salia ja rakensivat "kaupan" dippitelineeseen, käyttivät mm patjoja ja keppijumppakeppejä. Purkivat siinä sitten äitinsä käsilaukkua ja alkoivat kaupittelemaan sisältöä muille salilla olijoille. En tiedä olisiko ollut niin hauskaa, jos olisi mulla ollut dippejä ohjelmassa. Äidilä ei ainakaan ilmeestä pääteleen ollut hauskaa.

Säästösyihin vedoten pidetään vanhukset viime tippaan asti kotona ja sen seurauksena joka päivä tuntuu lehdissä lukevan, kuinka Alzheimeria sairastava vanhus on kadonnut. Näitä etsitään sitte useiden poliisipartioiden, vapaaehtoisten, joka helikopterien avulle. Parhaimmassa tapauksessa vanhus löytyy elossa, pahimmassa kuolleena. Rahaa on palanut, omaisten huolta ei voi edes mitata.

Lopuksi vanhus kuitenkin päätyy hoitolaitokseen, jossa joudutaan lääkitsemään puolitajuttomaksi, koska muistisairaus on niin pitkällä, että karkailee ja riehuu. Omaiset kärsivät edelleen, hoitajat joutuvat venymään äärimmilleen ja päättäjät nurisevat, kun se vanhus kuitenkin joutuis sinne laitokseen.

Säästöä syntyi siis missä kohtaa?

Vituttaa tää suomen ilmasto. Ulkona on kylmä ja sisälä on kylmä ja sisälä että ulkona näyttää iha kusipaskalta! Tekisin lumenpudottajat jos ois ees omaisuutta mitä myydä, mutta kun ei.

Vituttaa tää suomen ilmasto. Ulkona on kylmä ja sisälä on kylmä ja sisälä että ulkona näyttää iha kusipaskalta! Tekisin lumenpudottajat jos ois ees omaisuutta mitä myydä, mutta kun ei.

Työlomalle australiaan tai ettiin jotain hanttihommia eteläranskasta. Ei se lumenpudottelija tainnut amsterdamia kauemmas keretä ennen kuin rahat loppui :)

Kylläpä oli kivaa käydä stadissa. Siihen asti meni kaikki hyvin kunnes puhelimesta loppu akku, noh olihan mulla laturi mukana mutta missäs lataat puhelinta? Kävin parista kahvilasta kysymässä; "ei meillä oo ollu tapana.." WTFFFF vittu mulla oli oma laturiki, ei oo iso vaiva tökätä sitä vitun palikkaa siihen töpseliin. No mikäs siinä, ajattelin että lähden sitten shoppailemaan stockan hulluille päiville, löysin pari unelmieni paitaa jotka oli alennuksessa ja kassalle vihdoin ärsyttävän jonotuksen jälkeen päästyäni todettiin 10000 yrityksen kerran että kortissani on jotain vikaa eikä se toimi, nihkeesti suostui myyjä ottamaan ale-paidat varaukseen hetkeksi ja juoksin sitten automaatille mutta eipä sekään mulle rahaa antanut. suurehko kyrpä kasvoi otsaani sillä sekunnilla ja juoksin pari muutakin automaattia läpi mutta kun ei niin ei. ja käteistähän ei tunnetusti ollut mukana kun kympin verran ja sillä ei ihan niitä paitoja saanut. onneks oli junalippu ostettu valmiiks mutta lähtöaika oli vasta klo19 jälkeen, marssin asemalle ja ajattelin että peace of cake vaihdan lipun aikasempaan ja lähden kotiin, mutta kymmenisen minuuttia lipunmyyjän kanssa tapeltuani meinasin lähteä jo kävelemään tampereelle mutta onneksi sain kuin sainkin lipun vaihdettua ilman lisävelotuksia pari tuntia aikasempaan _taajamajunaan_, hip hei.. silti jäi pari tuntia aikaa odotella junaa ja tuhlasin kymppini erääseen nimeltä mainitsemattomaan pubiin jossa kävin juomassa bissen pahimpaan vitutukseen ja riittipä hilut vielä kahviinkin...... Nyt alkaa kieltämättä vitutus vähän helpottaa mutta jos en esim, olis saanu lippua vaihdettua istuisin edelleen junassa tai ehkä istuisin jossain liftaamassa :D Vittu että mä vihaan sunnuntaita.. onneks huomenna on maaanantai :haart:

Täälläkin on kylmä. Eikä edes pelkästään ulkona vaan sisälläkin, koska Englannissa talojen lämmitys on aivan perseestä. Mä olen nyt jo varmaan kaksinkertaistanut talon laskut pitämällä lämmitystä täysillä ja palelen silti.

Mua vituttaa monikin asia. Ranteen palovamma on tulehtunut ja tarvitsen kai antibioottikuurin. Paraneminen on muutenkin tosi hidasta ja sekös ärsyttää, varsinkin kun ranne on koko ajan kipeä, sitä joutuu varomaan, siteet aina jäävät siihen kiinni ja sepäs vasta onkin kivaa kun niitä joutuu repimään haavasta. Olisin tänään mennyt lääkärille, mutta en voinut koska on sunnuntai, viikon turhin päivä. Huomenna sit soittelemaan ja joudun tekemään keikan yliopistolle lääkäriin vaikka mulla ei ole edes luentoja :jahas:

Tänään olisi ollut tattoo convention, mutta tietenkin unohdin sen kokonaan vaikka mulla on sinne lippukin ja kohta alkaa olla sen verran kiire töihin etten enää ehdi käymään siellä. Työt ovat muutenkin ihan perseestä, saan £6 tunnilta ja uhraan vapaa-aikani ja yöni, mikä tarkoittaa sitä että opiskelusta ei ole vielä tullut yhtään mitään kun olen koko ajan joko töissä tai nukkumassa. Sosiaalisia suhteitakin pitää hoitaa välillä, joten siihen se kaikki ekstra aika kuluukin.

Pisteenä iin päälle läppäri hajosi ja tilasin uuden, 800e. Ei mulla olisikaan ollut parempaa käyttöä sille rahalle...

Täälläkin on kylmä. Eikä edes pelkästään ulkona vaan sisälläkin, koska Englannissa talojen lämmitys on aivan perseestä. Mä olen nyt jo varmaan kaksinkertaistanut talon laskut pitämällä lämmitystä täysillä ja palelen silti.

Mua vituttaa monikin asia. Ranteen palovamma on tulehtunut ja tarvitsen kai antibioottikuurin. Paraneminen on muutenkin tosi hidasta ja sekös ärsyttää, varsinkin kun ranne on koko ajan kipeä, sitä joutuu varomaan, siteet aina jäävät siihen kiinni ja sepäs vasta onkin kivaa kun niitä joutuu repimään haavasta. Olisin tänään mennyt lääkärille, mutta en voinut koska on sunnuntai, viikon turhin päivä. Huomenna sit soittelemaan ja joudun tekemään keikan yliopistolle lääkäriin vaikka mulla ei ole edes luentoja :jahas:

Tänään olisi ollut tattoo convention, mutta tietenkin unohdin sen kokonaan vaikka mulla on sinne lippukin ja kohta alkaa olla sen verran kiire töihin etten enää ehdi käymään siellä. Työt ovat muutenkin ihan perseestä, saan £6 tunnilta ja uhraan vapaa-aikani ja yöni, mikä tarkoittaa sitä että opiskelusta ei ole vielä tullut yhtään mitään kun olen koko ajan joko töissä tai nukkumassa. Sosiaalisia suhteitakin pitää hoitaa välillä, joten siihen se kaikki ekstra aika kuluukin.

Pisteenä iin päälle läppäri hajosi ja tilasin uuden, 800e. Ei mulla olisikaan ollut parempaa käyttöä sille rahalle...

Ostit Mäkin, mutta eihän siitä vuotta ole? Kai siinä takuut vielä on?

Ostit Mäkin, mutta eihän siitä vuotta ole? Kai siinä takuut vielä on?

Siitä on about vuosi ja ostin second handina. Ei ole takuu enää voimassa, kyseessä on muutenkin 1st generation Air. Nyt tämän uudenkin ostin käytettynä, mutta siinä on takuuta vielä ja se on Pro, eli pitäisi olla vähän parempi.

Siitä on about vuosi ja ostin second handina. Ei ole takuu enää voimassa, kyseessä on muutenkin 1st generation Air. Nyt tämän uudenkin ostin käytettynä, mutta siinä on takuuta vielä ja se on Pro, eli pitäisi olla vähän parempi.

Maksat 800e käytetystä Macista? :wtf:

Maksat 800e käytetystä Macista? :wtf:

Mikä on aivan uuden veroinen (takuut jne voimassa, muistaakseni vielä vuoden eli ei voi olla kovin vanha). Uutena maksaisi rutkasti enemmän. Ja tiedän kyllä että olisin saanut halvemmalla toimivan pc:n. Mutta kun en halua, sen on pakko olla Mac.

Back
Ylös Bottom