POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Tähän on tultu: pro-puoli tappelee jo keskenään...eli IPF vs kaikki pro liitot on jo vanha juttu.

Harmi että laji tappaa itse itsensä näillä kiistoilla,ennustin tätä jo ajat sitten...tai sitten tulee iso rysäys jonka jälkeen nämä miljoonat liitot poistuu ja alkaa uusi aikakausi?toiv se on 1kpl raw liittoa ja 1kpl varustepuolta ja säännöt tulevat selkeiksi.Tämä varmasti riittäisi näin pienelle lajille,ja arvokisavoittojen merkityskin nousisi...ainakin lajin sisällä (normi urheilun seuraajaahan voimanosto ei kiinnosta)

Muilla foorumeilla syytellään jo tosiaan vaikka mistä...tiettyjä henkilöitä...toivottavasti nuo eukon muiluutus jutut on perättömiä,ovat nimittäin aika ikäviä juttuja ne...ja luulempa että niistä ei kannattaisi netissä vihjailla ellei omaa todistusaineistoa tms, sillä kohta voi kunnianloukkaus tms syyte olla niskassa.

Keittäkee vahvat kahavit ja puhukee asiat selviksi,tappeluja on muutenkin liikaa maailmassa,jookosta kookosta?

Sen verta pitää munkin laittaa kommenttia aiheeseen, joka itse kiinnostaa, eli Somppi on tehnyt 2004 Raw finalissa sarjan 290-225-330. Ois kyllä mielenkiintoista nähdä mitä nousis tänä päivänä!

Joo-o, mitähän lie Murtomäkikin ajatellut kun kirjoittanut tommosia. Se on varma kunnianloukkaussyyte jos Ano niin tahtoo... Toivottavasti poistaisi tekstinsä. Lisää hyvää mainostusta lajille...

Joo-o, mitähän lie Murtomäkikin ajatellut kun kirjoittanut tommosia. Se on varma kunnianloukkaussyyte jos Ano niin tahtoo... Toivottavasti poistaisi tekstinsä. Lisää hyvää mainostusta lajille...

Mitäpä sitä enää vaikuttaa poistaa... kun se kerran on siellä - se on aina jossain...

Vaikka oon jollain tasolla pitänyt kumpaakin herraa (Anoa ja Murtomäkeä), mutta häätyy myöntää, että kunnioitus katoaa aika nopeaa.

Jospa sitä katoaisi omaan luolaansa takaisin puuhaamaa omia juttuja, ja kehittämään omia treeni ideoita - "Son moro"

(Ei vaan jaksa seurata...)

http://www.youtube.com/watch?v=rDwhCTONh_8 Siinä tulee olemaan jonain päivänä vielä maailman kovin kyykkääjä.

Eikä mitään tanan turvarautoja. Itse nostajana en ainakaan niitä kaipaa. Toki omat painot nyt ei pyörikään kovin korkealla. Kova karju varmistaa omat kyykkyni vaikka yksin ;) Toisaalta lajin suolaa on myös nuo irrotukset ja keskivartalon pidot sekä se, että pään pitää kestää.

IPF-faileja - jotka jääneet syvyydestä kiinni

http://www.youtube.com/watch?v=SA1f_vihYbE Dmytro Semenenkon ME-yritys 410

Eikös muuten Selkäinaho foorumin omistajana joudu samalla penkille Murtomäen kanssa?

Niin, asiasta enempää tietämättä ja mikä on totta mikä ei, niin aika laihoilla eväillä ollaan matkassa. Jos ollaan niin herkkänahkaisia, että ei kestetä oman tuomaroinin arvostelua. Kannattaa suosista jättää tuomarointi väliin jos sitä ei kestä. Enpä ole tainnut koskaan olla missään voimanosto kisassa jossa joku ei olisi tuomaroinnista narissut. Ja syytökset ovat aika kovia eli aika näyttää mitä tulee tapahtumaan.

Onneksi täällä tiedetään ja ei todellakaan ihan heppoisin perustein tämmöisiä kirjoiteta. Ja olen kyllä tietoinen laillisista asioistakin tämän suhteen. Olen aikanaan ollut hyvin paljonkin kyseisen henkilön kanssa tekemisissä ja tässä suurin syy miksi en enää ole. Kaikki jotka vähänkin paremmin tuntee kyseisen henkilön tietää tasan tarkkaan mistä puhun. Se tässä ei ole taustalla että tämä kyseinen henkilö mun tuomarointeja arvostelee. Että näin. Täällä voi mun puolesta spekuloida asian suhteen ihan mitä vaan asiasta täysin tietämättömät.

Onneksi täällä tiedetään ja ei todellakaan ihan heppoisin perustein tämmöisiä kirjoiteta. Ja olen kyllä tietoinen laillisista asioistakin tämän suhteen. Olen aikanaan ollut hyvin paljonkin kyseisen henkilön kanssa tekemisissä ja tässä suurin syy miksi en enää ole. Kaikki jotka vähänkin paremmin tuntee kyseisen henkilön tietää tasan tarkkaan mistä puhun. Se tässä ei ole taustalla että tämä kyseinen henkilö mun tuomarointeja arvostelee. Että näin. Täällä voi mun puolesta spekuloida asian suhteen ihan mitä vaan asiasta täysin tietämättömät.

Näätkö kuitenkin mitä lajille on tapahtumassa?Liitot sotii toisiaan vastaan ja asiat viedään vielä henkilökohtaiselle tasolle?
Onko se pienelle lajille eduksi?

Edelleen olen sitä mieltä että mikäli lajin säännöt ei olisi menneet näin pitkälle,ei myöskään kiistoja olisi.Jos kaikissa kisoissa olisi samat säännöt ja niitä NOUDATETTAISI niin tuskimpa tarvitseisi ainakaan lajia itse harrastavien/kilpailevien marista asioista..olipa sitten taustalla miten henkilökohtaisia asioita tahansa.

Jos tätä kyseistä henkilöä ei lajin parissa olisi ei meillä olisi tällä hetkellä pro puolella suomessa 2 eri liittoa. Tässä se oikea syy miksi pro puoli on jakautunut suomessa. Tämä asia on täysi fakta ja tiedän varmasti tästä asiasta enemmän kuin yksikään täällä pakkotoistolla kirjoittelijoista.

No, niin vähän ajattelinkin, että ei ihan heppoisin perustein tuollaisia syytöksiä ruveta esittämään. Mutta eiköhän tuohon asiaan pitäisi sitte puuttua? Jos kerran on asioista tietoinen ja tuollaista tapahtuu. Vaikka tiedän, että hankalaa se on, itse olen kerran puuttunut vastaavallaiseen tilanteeseen ja leivättömän pöydän ääressähän sitä itsensä löysi, kun tarjosi tekijälle samaa lääkettä.

Itse en näe Sompin vedossa mitään vikaa..vajaa se nyt ei ainakaan ole. Ryhti on suorassa joten mikä on ongelma..? Ei niitä olkapäitä nyt ylikorostetusti tarvi taakse vetää.

Tulin aina vaan vakuuttuneemmaksi siitä, että näissä kisoissa oli jokin uusi sääntö käytössä. Ja säänön on pakko mennä niin, että mene siihen syvyyteen (anteeksi) korkeuteen miltä tänään sattuu huvittamaan. Mitenkä voi tuomarit päästää tuollaisia kyykkyjä läpi, tuntee jotenkin jo myötähäpeää tuosta tuohusta.

Back
Ylös Bottom