Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei perkele, täällä kuunnellaan stereoista filosofemia, paranee lopetella ajoissa ja mennä nukkumaan, muuten kuuntelen koko yön musiikkia :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miun on pakko ostaa kumpparit! Lainasin tänään äidin saappaita ja voi kuinka kiva olikaan olla kuivin jaloin! Miksi olenkaan koskaan snobbaillut kumppareita??
Sain myös huomisen inventaario vuoron vaihdettua aamuun, eli ei tarvitsekaan olla aamuyöhön töissä ja mennä silmät ristissä kahteen tenttiin, vaan olen aamussa ja ilta treenien jälkeen vapaata lukemiselle! Siis ei sillä tentillä niin väliä, mutta haluaisin muutenkin osata tuota espanjaa. :rolleyes:
All in all.. pituudestaan huolimatta tänään on ollut aika jees päivä.

Miun on pakko ostaa kumpparit! Lainasin tänään äidin saappaita ja voi kuinka kiva olikaan olla kuivin jaloin! Miksi olenkaan koskaan snobbaillut kumppareita??

Kumisaappailla ei tee mitään ellei meinaa kävellä jossain kuraojassa tai kynnöspellolla. Niitä tarvi pitää ku tunti jalassa, niin on jalat enemmän märät hiestä kuin mitä ne ois ollu vedestä joidenkin parempien kenkien kanssa. Lisäks kumisaappaat on kyllä aika mauttomat.

Ehdottomasti taas viikon kohokohta :) Mitäs muruseni iltaan muuta?

Olen hoitanut edustajistovaalijuttuja ja olen nyt virallisesti ehdokas :) Jee! Ja piru viete, Nelonen Pro 1 näyttäisi rugbyn MM-kisoja, mut mulla ei näy :( Mutta mulla on täällä kynttilöitä, Sinkkuelämää ja hirmuisesti karkkia.

Mulla on sellaiset ihanat, joissa on mustia ja punaisia lehtiä ja ne on superihanat ja kaikkee! :haart: Niillä on ihana pläiskiä ja lotrata lätäköissä. Yks päivä verestin lapsuusmuistoja ja lillistelin mudassa niin kauan, että toinen saapas jäi kiinni! Ihanata.

Kumisaappailla ei tee mitään ellei meinaa kävellä jossain kuraojassa tai kynnöspellolla. Niitä tarvi pitää ku tunti jalassa, niin on jalat enemmän märät hiestä kuin mitä ne ois ollu vedestä joidenkin parempien kenkien kanssa. Lisäks kumisaappaat on kyllä aika mauttomat.

Miulla ei kyllä ees hionnu jalat tänään. Sitä nimittäin itsekin ennakkoon vähän pelkäsin. mieluummin kuljen vähemmän hoteissa kumisaappaissa tällaisella paskakelillä, kuin kangaslenkkareissa sukat märkinä 14 tuntia. Sitä paitsi ei kaikki kumpparit oo tylsiä. Pitää vain löytää kivat.

Mulla on sellaiset ihanat, joissa on mustia ja punaisia lehtiä ja ne on superihanat ja kaikkee! :haart: Niillä on ihana pläiskiä ja lotrata lätäköissä. Yks päivä verestin lapsuusmuistoja ja lillistelin mudassa niin kauan, että toinen saapas jäi kiinni! Ihanata.

Hii! Kuulostaa kivalta. Itsekin ihan tahallani kävelin kaikista mahdollisista lätäköistä just because I could.

e: OZ :haart:

Pitää varmaan luovuttaa nyt ja mennä peiton alle unta odottamaan. *haukotus* :zzzz:

Ööt!

Olen hoitanut edustajistovaalijuttuja ja olen nyt virallisesti ehdokas :) Jee! Ja piru viete, Nelonen Pro 1 näyttäisi rugbyn MM-kisoja, mut mulla ei näy :( Mutta mulla on täällä kynttilöitä, Sinkkuelämää ja hirmuisesti karkkia.
Mäkin haluisin karamellejä, kirpeitä ja väkeviä :)

...no itse söin herkullista vanukasta samalla. :nolo:
Ei se väärin ole, vanukas on hyvää :)

Mie olen niin ninja, että väistän kaikki lätäköt ja lutakot :D Saappailla mitään tee ellei lähde suolle rämpimään.

Ai siis sustako idea Kung Fu Panda elokuvaan onkin peräisin?

On muuten karua tajuta, että eihän miulta business enkku väännykään ihan yhtä helpolla ku normikieli ://

Oiskohan se tehtävä vähän eväitä huomiselle ja katottava jos suihkuun eksyis.

Mitäpä pitäs taivuttaa? :)

Miun pitäs kääntää 14 muodollista lausetta enkuksi. Aikaahan tähän ei ole ollutkuin 5vko ja väännän vikana iltana.

esim. Torstain 18.8.2011 Helsingin Sanomissa olleen uutisen mukaan Merimekko suunnittelee kiireisenä seuraavia sesonkeja ja sillä on huomattavia laajennussuunnitelmia tappioistaan huolimatta.

Voisin jättää sen egoni tämän kielen kanssa sivuun nyt ihan oikeasti..

Miun pitäs kääntää 14 muodollista lausetta enkuksi. Aikaahan tähän ei ole ollutkuin 5vko ja väännän vikana iltana.

esim. Torstain 18.8.2011 Helsingin Sanomissa olleen uutisen mukaan Merimekko suunnittelee kiireisenä seuraavia sesonkeja ja sillä on huomattavia laajennussuunnitelmia tappioistaan huolimatta.

Voisin jättää sen egoni tämän kielen kanssa sivuun nyt ihan oikeasti..

Onko tarkoitus olla sanatarkasti käännetty, vai riittääkö, että idea on sama?

Back
Ylös Bottom