Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miehän teen kotiruokaa koko ajan! Perunan sijaan vaan käytän riisiä tai erilaisia pastoja.

Mä en oikein siedä riisiä. Ainoastaan kiinalaisen ruoan kanssa ok, muuten yööök. Se on jotenki niin. En tiiä. Pahaa.

edit. Ja mä oon ehkä niin maalla kasvanu, että peruna on kaiken sydän :D

Ja mä oon ehkä niin maalla kasvanu, että peruna on kaiken sydän :D
Et ilmeisesti ole riittävästi joutunut vetämään veljien kanssa kyntöauraa perunapellolla ja nostamaan kuokalla? :D Minä opin tuolloin inhoamaan perunaa. Pelkästään perunaa oli useampi kilometri, ja sen lisäksi muut viljelykset.

Itse asiassa muutama kiinalainen tuttu on viljellyt riisiä lapsuutensa eikä halua Suomessa syödä riisiä, ja pitää perunamuusia jumalten ruokana.

Viimeksi muokattu:
Et ilmeisesti ole riittävästi joutunut vetämään veljien kanssa kyntöauraa perunapellolla ja nostamaan kuokalla? :D Minä opin tuolloin inhoamaan perunaa. Pelkästään perunaa oli useampi kilometri, ja sen lisäksi muut viljelykset.

Niin kauan kuin muistan, on oltu keväällä laittamassa ja syksyllä nostamassa perunaa. Hehtaaritolkulla. Silloin kun olin niin pieni, että olisin mahtunut pottusäkkiin, sain istua pellon reunassa katselemassa touhua ja seurustelemassa lehmien kanssa.

Niin kauan kuin muistan, on oltu keväällä laittamassa ja syksyllä nostamassa perunaa. Hehtaaritolkulla. Silloin kun olin niin pieni, että olisin mahtunut pottusäkkiin, sain istua pellon reunassa katselemassa touhua ja seurustelemassa lehmien kanssa.
Sitten sulta varmasti puuttuu jokin oleellinen osa aivoista. Varmaan just se osa, jossa on "Se Jokin".

Back
Ylös Bottom