Söin karkkia ja nyt sattuu mahaan :( Auuuuuuu
Sohvalle makaamaan ja hierot masua =)
---
Sinne meni koko vuoallinen kinkkukiusausta. Hitto että olen hyvä kokki!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Söin karkkia ja nyt sattuu mahaan :( Auuuuuuu
INFIDEL! Jumankauti, KAUPASTA?! Sano vielä, että sulla on paketti mummonmuusia kaapissa ja ruskea kastikekin tulee pussista?
Miks mie jotain muusipakettia pitäisin kaapissa kun en moista kokkaa koskaan? Ruskeaa kastikettakaan tule mihinkään käytettyä :D
Yllätys että olet valmis tarjoamaan tilojasi meidän käyttöön :D
No jaaha. Sulle ei kotiruoat kelpaa?
Miehän teen kotiruokaa koko ajan! Perunan sijaan vaan käytän riisiä tai erilaisia pastoja.
Menen ensi vuonna Fitnessmalli-kisaan ja voitan koko höskän.

Makuasioista ei voi kiistellä... Kauhia kisuaminen, jostaki ruuasta ja sen teosta. :D
Onko teillä tylsää?
Et ilmeisesti ole riittävästi joutunut vetämään veljien kanssa kyntöauraa perunapellolla ja nostamaan kuokalla? :D Minä opin tuolloin inhoamaan perunaa. Pelkästään perunaa oli useampi kilometri, ja sen lisäksi muut viljelykset.Ja mä oon ehkä niin maalla kasvanu, että peruna on kaiken sydän :D
On.
edit. Lisäksi yritän pakoilla todellisuutta.

Et ilmeisesti ole riittävästi joutunut vetämään veljien kanssa kyntöauraa perunapellolla ja nostamaan kuokalla? :D Minä opin tuolloin inhoamaan perunaa. Pelkästään perunaa oli useampi kilometri, ja sen lisäksi muut viljelykset.
Ihanaa! Mä tuun tsemppaan sua! :D
Sitten sulta varmasti puuttuu jokin oleellinen osa aivoista. Varmaan just se osa, jossa on "Se Jokin".Niin kauan kuin muistan, on oltu keväällä laittamassa ja syksyllä nostamassa perunaa. Hehtaaritolkulla. Silloin kun olin niin pieni, että olisin mahtunut pottusäkkiin, sain istua pellon reunassa katselemassa touhua ja seurustelemassa lehmien kanssa.
Sitten sulta varmasti puuttuu jokin oleellinen osa aivoista. Varmaan just se osa, jossa on "Se Jokin".
Aika kaksjakonen tyyppi :DNiin. Pakko olla se. Sinäkin täällä ensin kosit minua, mutta sitten raa'asti privalla laitat linkin Lintulan nunnaluostarista! You's a bad man!