Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisi vähentää Pakkiksella oleskelua, sillä tämä ei tee hyvää päälleni. Viime yönä näin unta, jossa pakenin jostain (ilmeisesti keskitysleiriltä) ja sitten törmäsin pieniin hämähäkkeihin, joiden verkkoa oli kaikkialla. Sitten kuulin jonkun mainitsevan suklaahämiksen! Kiven alla olikin piilossa aika iso hämähäkki, joka muistutti karvatonta lintuhämähäkkiä tms. Se taisi olla se suklaahämis...

Transformers 3 menossa tokaa kertaa :rock: Tää on melki parempi viel ku ykkönen. Kohta on onneks tuliaissuklaat syöty niin voi taas palata fiksumpaan syömisrytmiin :jahas: En vaan voi syödä kohtuudella jos on jotain herkkuja talossa.

Alkaa olla kohtuullisen kylmää kyytiä. 150km meni ihan jees, mut eipä mihinkään pitemmälle viittis lähtee:lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
olin jumppamessuilla. siellä oli herra bull mentula...kyllä se on saatana iso kun seisoo vieressä..tai sitte olen ite vaan niin pieni.. katoin ensin että tuli sähkökatkos ku tuli pimeetä, mutta se oliki vaa mentula joka astu viereen ja peitti valon.

Paljos on kerenny Siikkeri kerää kilometrejä viel loppukesän aikana?

Hei Bicho, mitä kuuluu? :)
Syksyä. Kävin tänään kiertämässä järven ympäri ja nautin aurinkoisesta päivästä. Muutenhan tää on töiden tekoa ja tulevaisuudesta haaveilua mun elämä täynnä. Mitäs sinulle?

Höh. Et sie paljon oo sit jaksanu ajella :D Mulla tuli sentään 6000-7000km vaikka oon viimeeks päässy kruisii heinäkuussa.

Niin nuo kilsat on tullu reilun kuukauden aikana. Se tässä just onkin ongelma, kun on niin prkleesti kaikkee muuta ähellettävää, niin ei ehdi.
Moon jo vakavasti harkinnu taloudenhoitajan palkkaamista, jäis itelle vaan toi töissä käynti ja harrastukset:D
Ei tuhlaantuis aikaa kaiken maailman kaupassa käynteihin ja nurtsin leikkuuseen.

Syksyä. Kävin tänään kiertämässä järven ympäri ja nautin aurinkoisesta päivästä. Muutenhan tää on töiden tekoa ja tulevaisuudesta haaveilua mun elämä täynnä. Mitäs sinulle?

Hyvää, kiitos kysymästä! :) Tulevaisuudesta haaveillaan täälläkin, tällä hetkellä tosin myös selkähieronnasta! :D Kiirettä arkeen kuuluu, mutta tästäkin selvitään. :)

Niin nuo kilsat on tullu reilun kuukauden aikana. Se tässä just onkin ongelma, kun on niin prkleesti kaikkee muuta ähellettävää, niin ei ehdi.
Moon jo vakavasti harkinnu taloudenhoitajan palkkaamista, jäis itelle vaan toi töissä käynti ja harrastukset:D
Ei tuhlaantuis aikaa kaiken maailman kaupassa käynteihin ja nurtsin leikkuuseen.

Muutat kato kerrostaloluukkuun ja sit joku talli vaan läheltä moottoriajoneuvoille niin pääsee vähemmällä :D

Back
Ylös Bottom