Tilalle tulikin sitten mummoja ryöstelevät, bussikuskeja potkivat ja muuten vain paikkoja sotkevat mamujengit. Mie ottaisin kyllä mieluummin skinit takaisin Helsinkiin, nuo muut löisin vankilan kautta karkoitettaviksi. Mamuilla pitäisi tosiaan olla koeaika, jonka aikana törttöily johtaisi suoraan karkoitukseen. Sen jälkeen ei varmaan kellään olisi mitään ongelmia tämän järjestelmän kanssa ja saataisiin tänne niitä oikeasti yhteiskuntaa hyödyttäviä tulevaisuuden työntekijöitä.
Kyllä ne -90 luvun skinijengit oli ihas tuota samaa paskaa. Sellaisia keskiverrosta hiukan tyhmempiä kavereita. Ideana lähinnä ryypätä ja aiheuttaa pahennusta niin maahanmuutajissa kuin kantaväestössä.
Kyllä minä tätä liikettä silloin sivusta suht. tarkkaan seurasin. Valtaosa niistä Suomen suojelijoista jotka minä tiedän/tiesin, on käytönnössä deekuja/narkkareita, samoilla Suomen etuja ajavilla ajatuksilla.
Tavallisimmin ammattikoulusta pudonneita työttömiä varastomiehiä. Yleistetään nyt kun se kerran neekereihinkin sopii.
Itse en ole ikinä ollut tai halunnut olla osana tätä paskaporukkaa. Suomalaisen yhteiskunnan kuonaa, ihan samalla tasolla sen rikollisen somalin kanssa.
huhut on huhuja.