Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Skiniliike oli ja meni 90 luvulla. Helsingin kaduilta skinit ajettiin pois jo 10 vuotta sitten. Muutama yritys oli tulla tänne parilla bussilla pohjoisemmasta, mutta leukaan sattui ja nyt "skinit" ovat enää muisto entisestä..

Tilalle tulikin sitten mummoja ryöstelevät, bussikuskeja potkivat ja muuten vain paikkoja sotkevat mamujengit. Mie ottaisin kyllä mieluummin skinit takaisin Helsinkiin, nuo muut löisin vankilan kautta karkoitettaviksi. Mamuilla pitäisi tosiaan olla koeaika, jonka aikana törttöily johtaisi suoraan karkoitukseen. Sen jälkeen ei varmaan kellään olisi mitään ongelmia tämän järjestelmän kanssa ja saataisiin tänne niitä oikeasti yhteiskuntaa hyödyttäviä tulevaisuuden työntekijöitä.

Tilalle tulikin sitten mummoja ryöstelevät, bussikuskeja potkivat ja muuten vain paikkoja sotkevat mamujengit. Mie ottaisin kyllä mieluummin skinit takaisin Helsinkiin, nuo muut löisin vankilan kautta karkoitettaviksi. Mamuilla pitäisi tosiaan olla koeaika, jonka aikana törttöily johtaisi suoraan karkoitukseen. Sen jälkeen ei varmaan kellään olisi mitään ongelmia tämän järjestelmän kanssa ja saataisiin tänne niitä oikeasti yhteiskuntaa hyödyttäviä tulevaisuuden työntekijöitä.

Kyllä ne -90 luvun skinijengit oli ihas tuota samaa paskaa. Sellaisia keskiverrosta hiukan tyhmempiä kavereita. Ideana lähinnä ryypätä ja aiheuttaa pahennusta niin maahanmuutajissa kuin kantaväestössä.

Kyllä minä tätä liikettä silloin sivusta suht. tarkkaan seurasin. Valtaosa niistä Suomen suojelijoista jotka minä tiedän/tiesin, on käytönnössä deekuja/narkkareita, samoilla Suomen etuja ajavilla ajatuksilla.

Tavallisimmin ammattikoulusta pudonneita työttömiä varastomiehiä. Yleistetään nyt kun se kerran neekereihinkin sopii.

Itse en ole ikinä ollut tai halunnut olla osana tätä paskaporukkaa. Suomalaisen yhteiskunnan kuonaa, ihan samalla tasolla sen rikollisen somalin kanssa.

Kaikista pahinta ovat nuo sotilaskoulutuksen saanneet Breivikit ja muut, joita tulee kuin sieniä sateella lähivuosikymmeninä, ellei menoon saada jotain tolkkua.

Ei se Breivikin paskiainen mitään sotilaskoulutusta ollut saanut. Onnistui keplottelemaan itsensä asevelvollisuuden suorittamisesta.
Omien tarinoidensa mukaan on toki voinut olla vaikka muukalaislegioonassa tai Keski-Afrikassa kommandona. :D
Eivät ne sekopäät mitään sotilaskoulutusta tarvitse.

Kyllä ne -90 luvun skinijengit oli ihas tuota samaa paskaa. Sellaisia keskiverrosta hiukan tyhmempiä kavereita. Ideana lähinnä ryypätä ja aiheuttaa pahennusta niin maahanmuutajissa kuin kantaväestössä.

Kyllä minä tätä liikettä silloin sivusta suht. tarkkaan seurasin. Valtaosa niistä Suomen suojelijoista jotka minä tiedän/tiesin, on käytönnössä deekuja/narkkareita, samoilla Suomen etuja ajavilla ajatuksilla.

Tavallisimmin ammattikoulusta pudonneita työttömiä varastomiehiä. Yleistetään nyt kun se kerran neekereihinkin sopii.

Itse en ole ikinä ollut tai halunnut olla osana tätä paskaporukkaa. Suomalaisen yhteiskunnan kuonaa, ihan samalla tasolla sen rikollisen somalin kanssa.

Meilläpäin joskus aikoinaan kun skinejä näkyi enemmän niin nämä hakkasivat vain suomalaisia...

Joo, skinit sais potkia kanssa huitin helvettiin täältä.
Maahanmuuttokriittisyyden kanssa noilla pelleillä ei ole mitään tekemistä.

Haista sinäkin vittu. Sen verran tunnen noita 90-luvun hki skinssin sekä joensuun sällejä, että voin tältä kädeltä sanoa että silloin ku porukat liikku aktiivisesti, ei ykskään jäsenistä ollut mikään deeku/nisti, ja töissä oli lähes jokainen. Mutta porukoiden hajottua MUUTAMA alkoi tosiaan narkkaamaan ja pari sälliä löytyy Batsin riveistä.. Mutta niin se on tänäpäivänäkin, yhtäkään työtöntä paskaa tai nistiä ei aleta katteleen. Voisit ottaa asiosta hieman selvää ennenkuin kuin julkisesti mustamaalaat, kiitos.

Puheet on kuitenkin puheita, toiset on ollut näkemässä tämän touhun, kun sulle on vielä vaihdettu paskavaippoja. Aika ironista että 90luvulla syntynyt, kertoo kuinka skinit on 90-luvulla toiminut. Eikai kukaan selväjärkinen leimaa itseensä mummonpotkijaks yms, vaan koittaa uudelle sukupolvelle pitää mainettaan kovana mamumurskaajana.

E. Ymmärrän kyllä pointtisi ja kantasi, mutta vähän realistisuutta kehiin.

Ehkä mistreat88 voi kertoa meille, mistä tässä epäilemättä jalossa skiniaatteessa on kyse. Tulee ihan mieleen Jaakko Hämeen-Anttila.

Puheet on kuitenkin puheita, toiset on ollut näkemässä tämän touhun, kun sulle on vielä vaihdettu paskavaippoja. Aika ironista että 90luvulla syntynyt, kertoo kuinka skinit on 90-luvulla toiminut. Eikai kukaan selväjärkinen leimaa itseensä mummonpotkijaks yms, vaan koittaa uudelle sukupolvelle pitää mainettaan kovana mamumurskaajana.

E. Ymmärrän kyllä pointtisi ja kantasi, mutta vähän realistisuutta kehiin.

Jos 10-20 eri taholta kyseisen jutun oon kuullu, ja joku jaakobbi tulee väittää ihan muuta, niin kumpaa siinä pitäisi uskoa? Sitä randomia netissä? Ristus..

... Turpaan on otettu ja turpaan on annettu. Jos "skinibussilla" meinaat kontulan kentän tapausta, niin muistaakseni aika monta somalia lähti suoraan sairaalaan, skinit sai sitten melko kovat tuomiot.. :D

En halua järkyttää sun hienoja kuvitelmia, mutta Kontulan jälkeen Joensuun ylpeydet tulivat tasan kaksi kertaa busseilla isommalla köörillä, kerran vappuna ja kerran taiteiden yönä. Molemmilla kerroilla lähtivät hyvin äkkiä takaisin, kun vastassa ei ollutkaan enää pelkästään muutama fudista pelaava riukusomali. Ja sen jälkeen ei olekaan enää Helsingin kaduilla näitä albiinoapinalaumoja näkynyt.

Mutta nyt alkaa vissiin nämä skinijutut ajautua pikkasen sivuraiteelle itse ketjun aiheesta..

Ehkä mistreat88 voi kertoa meille, mistä tässä epäilemättä jalossa skiniaatteessa on kyse. Tulee ihan mieleen Jaakko Hämeen-Anttila.

Skinhead-kulttuuri on nuorisoliikkeitä siinä missä gootit, hevarit, hopparit, punkkarit, hipit ym. Mulle skinhead elämässä on tärkeintä frendit, naiset, lätkä, olut, tappelut, hauskanpito, ja VELJEYS. Eikä nyt oo kyse mistään mistään neekereiden "bro" jutusta missä heti käännetään selkään ku tulee vastoinkäymisiä. Ja sitten tietenkin se, että pidetään suomi suomalaisena. Vaikka homma menee aina vaan enemmän päin vittua poliitikkojen takia, niin ei sitä pidä luovuttaa. Jos ei muut, niin me ainakin tapellaan mamuja vastaan niin kauan ku vaan pystyy. Mua ei yksinkertasesti huvita antaa mamuille sitä valtaa täällä mitä ne haluaa.

Ja sen verran että näissä piireissä 2 tärkeintä sääntöä on: ei työttömyyttä eikä huumausaineta. Ja näin me ollaan toimittu. Olut meille tosin maistuu. ;)

E: ja Disgust, meillä on taas pikkusen eri käsitys tapahtumien kulusta vaikka pari skiniä saikin melko huolella lättyyn, mutta se siitä. :) huhut on huhuja.

Jos 10-20 eri taholta kyseisen jutun oon kuullu, ja joku jaakobbi tulee väittää ihan muuta, niin kumpaa siinä pitäisi uskoa? Sitä randomia netissä? Ristus..

Sinä uskot ihan ketä haluat, ei se multa pois ole. Minä olen kuitenkin elänyt nuoruuttani -90 luvulla ja nähnyt kaikenlaista. Eikä minua yllätä ollenkaan, että tarinat on saattaneet muuttua matkan varrella. Hkin skinheadeista en sen tarkemmin tiedä, mutta kyllä nämä vatipäät oli edustettuina kaikissa suomalaisissa kaupungeissa ja monissa pienissä kunnissakin.

Jos "skinibussilla" meinaat kontulan kentän tapausta, niin muistaakseni aika monta somalia lähti suoraan sairaalaan, skinit sai sitten melko kovat tuomiot.. :D

Hyvin sä muistat, varsinkin ku olit jotain neljä-viisivuotias silloin ku toi tapahtu :hyper:

Kyllä säkin sit joskus ku tuut aikuisikään tajuat, että toi skinihomma on ihan läppä. Samalla tavalla te skinit käytte viattomien kimppuun ku muutkin spedet. Ja vielä raukkamaisesti joukolla. Toi on skineys on vaan sitä, että ku ei ole oikeita frendejä ni pitää kuulua johonkin joukkoon, jota sit myöhemmin kutsutaan "veljeydeksi". Tottakai siinä tulee veljellinen olo, ku kerta vihdoin viimein sai frendejä, joiden kanssa voi vielä pukeutua samalla tavalla!

Hyvin sä muistat, varsinkin ku olit jotain neljä-viisivuotias silloin ku toi tapahtu :hyper:

Kyllä säkin sit joskus ku tuut aikuisikään tajuat, että toi skinihomma on ihan läppä. Samalla tavalla te skinit käytte viattomien kimppuun ku muutkin spedet. Ja vielä raukkamaisesti joukolla. Toi on skineys on vaan sitä, että ku ei ole oikeita frendejä ni pitää kuulua johonkin joukkoon, jota sit myöhemmin kutsutaan "veljeydeksi". Tottakai siinä tulee veljellinen olo, ku kerta vihdoin viimein sai frendejä, joiden kanssa voi vielä pukeutua samalla tavalla!

No nyt ymmärrät taas miten haluat, mutta ei sun kaltaselta ihmiseltä olekkaan harvinaista. :D Eli ihan kuultua juttua on, en mä ihan noin nuorena antanu neekereille maiharia. ;)

Aikuisikään.. Hmm, mä luulin että ku 18v täyttää tulee aikuisikään?! No aatteet ei oo muuttuneet, hyvä niin.. Ja en tiedä ku yhen tapauksen missä skinit on porukalla jonku piekseny, ja siitäki tuli kyllä kuittia ja paljon. Onko skinit potkinu suaki päähän ku noin negatiivinen ja tosi uhoava kirjoitustyyli, vaikka veikkaan että säkään et ees morjestas mua ku tulisin sua vastaan, haha. :D

Poika taisi olla 7-8 vuotias noiden vääntöjen aikana, joten kyllä sulla pikkusen eri käsitys taitaa olla..

Kyllä ne kassit vielä laskevat ja säkin kasvat aikuiseksi. Naurat vielä itsellesi joku päivä. Mutta nauti nyt kun vielä jaksat olla innoissasi. Siitähän nuoruudessa on kyse..

Heh, olisi kyllä kiva tietää mikä 160cm pygmi sielä näytön toisella puolella "pojuttelee". Haha, onneks tää vääntö on netissä eikä baarin nurkilla, muute vois tulla pojille kiire. :D

Ja mä nautin mun nuoruudesta, ei sun tarvi kehottaa mua tekee sitä. Mä pidän aatteistani kiinni koska oon aina ajatellu niinku ajattelen, ja tuun todnäk. jatkossaki ajattelemaan. Ja mua ei kiinnosta hevon vittua mitä pakkislaiset, vihreiden edustajat tai Tarja Halonen on meistä mieltä. Me tiedetään mitä me ollaan, ja me tiedetään mitä me ei olla.

Nyt mavettamaan ->

Pakko ottaa kantaa nyt tähän skinikeskusteluun. Mistreatille tiedoksi, että on kyllä isot pojat kertoneet "hitusen" väritetyn totuuden 90-luvun tapahtumista. Ai mistäkö tiedän? Lähinnä siitä, että olin hyvinkin läheltä seuraamassa sitä meininki 90-luvun Joensuussa. Siellä oli aateveljissä mukana mm. entisiä naapureita, koulukavereita ja muuten vaan tuttuja...

Muistan vielä elävästi tilanteen, jossa yön pikkutunneilla lauma skinejä (4-5) istui Stadin Kebabissa makkaratalossa. hmm.. jotain mätää oli siinä kuvassa? Hauskinta siinä kuitenkin oli se, kun minä + 3 mamukaveria seisoimme röökillä siinä ulkopuolella ihan vaan jutustellen niitä näitä ja 10 min jälkeen tuli poliisisedät kysymään, että miksi me ahdistelemme näitä arkipäivän sankareita? Olivat siis nämä natsit itse soittaneet poliisit paikalle, kun eivät uskaltaneet tulla kebabilta ulos. Samat apinat me nappasimme kiinni tuntia myöhemmin, kun olivat polkemassa keski-ikäisen somalibussikuljettajan päätä autotiehen.

Että näin hienoja miehiä..

Yksittäistapaus pelle.

Ja mä nautin mun nuoruudesta, ei sun tarvi kehottaa mua tekee sitä. Mä pidän aatteistani kiinni koska oon aina ajatellu niinku ajattelen, ja tuun todnäk. jatkossaki ajattelemaan.

Mä arvostan kyllä sitä, että tekee niinkuin itse parhaaksi näkee ja parhaalta tuntuu, mutta kaipaan silti hiukan realistisuutta. Jos nyt totta puhutaan, niin itsekkin on tullut enemmän ja vähemmän tullut näiden laitapuolen kulkijoiden kanssa oleskeltua. Osa fiksuakin porukkaa, osa täysiä pellejä. Vieläkin löytyy muutama hyvinkin aatteellinen kaveri, jonka kanssa tulee silloin tällöin kahviteltua. Yksittäin nämä osaavat olla helvetin ystävällisiä ja mukavia ihmisiä, mutta kun ovat porukalla liikenteessä, ei tulisi mieleenkään lähtee mukaan kyseiseen spedeilyyn. Toiminta on lähinnä naurettavaa suurimmalla osalla ja joukossahan se tyhmyys tiivistyy. En itse ole silti mikään skini-lahkojen puolestapuhuja, en kyllä mamujenkaan. Kuulun varmaan tähän keskikaartiin. Toki on eri asia puhua yleensä "aatteellisista" ja "skineistä". Kaveriporukkaani ei siis kuulu mitää über-skinejä pilotteineen ja maihareineen, mutta tämäkin vaihe on tietty koettu.

Myöskään en voi sano, että se ikä tekisi sitä aikuisuutta.

Ja esim. avatarini voi antaa väärää kuvaa ihmisille aatteellisuudestani, en siis ole millään lailla maahanmuuttoa vastaa, jos se tehdään kliseisesti "maassa maan tavalla" tyylillä. Etsitään työ, perustetaan perhe ja ollaan ihmisiksi. Siinä ne ovat ihmisiä missä muutkin. Kaikista meistä löytyy virheitä.

Avani tulee lähinnä pakkotoiston jengin antamista kommenteista "enään puuttuu hakaristi rinnasta niin voisit näytellä AhX:n pääosaa", minkä ulkonäölleni voin?

Tämä avautuminen nyt vielä siksi, että meikäläisellä alkoi privaposti ja sähköposti täyttymään näistä "hengenheimolaisista". Meikäläistä on turha koittaa vetää mukaanne skinilahkoihin. Olen nykyjään helvetin tylsä 2lasta omistava työnarkomaani.

Kiitos ja anteeks.

Back
Ylös Bottom