Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Yliopistonkadulle. Harjukadun ja Kilpisenkadun risteyksen luo. Siitä Voionmaalle päin alkaa 2. vyöhyke eli valvonta loppuu klo 18:00.
Ja on alamäkeä mennä Katseeseen..:D
Mun mielestä aika rikollista touhua, että noita natsoja voi suorittaa jollain limuilla :wtf:Ajattelin vetää limulla läpi ja sit äkkiä kotiin nukkumaan.
Mun mielestä aika rikollista touhua, että noita natsoja voi suorittaa jollain limuilla :wtf:
Mun mielestä aika rikollista touhua, että noita natsoja voi suorittaa jollain limuilla :wtf:
Kyllä, hirvee jonottaminen baareihin, että saa juoda tungoksessa lasin ylihintaista limsaa kanssaopiskelijan oksentaessa samanaikaisesti sun päällesi antaa kuvan juurikin fiksusta opiskelijasta :DSe on myös toisaalta ihan kiva meille kunniallisille, töissäkäyville, fiksuille opiskelijoillekin :D
Kyllä, hirvee jonottaminen baareihin, että saa juoda tungoksessa lasin ylihintaista limsaa kanssaopiskelijan oksentaessa samanaikaisesti sun päällesi antaa kuvan juurikin fiksusta opiskelijasta :D
En ymmärrä, kuka sitä menoa haluaa vapaaehtoisesti selvin päin katsella.
Enpäs, kun mä olen jatkuvasti pelkkää päivänpaistetta. Mulla on antipatioita opiskelijabileitä kohtaan. Lähtöisin varmaan omista fuksiaisista, jotka meni niin hyvin, etten käynyt vuoteen koulussa niiden jälkeen.Sä oletkin niin jyrkkä peruskielteinen ihminen, ettei mikään ole kivaa. Heh. Heh. Musta on kiva lähtee kavereiden kans pyörimään. Mä oon kyl huono opiskelija kun en ikinä muista ommella haalarimerkkejä kiinni enkä muutenkaan tykkää niistä.
Enpäs, kun mä olen jatkuvasti pelkkää päivänpaistetta. Mulla on antipatioita opiskelijabileitä kohtaan. Lähtöisin varmaan omista fuksiaisista, jotka meni niin hyvin, etten käynyt vuoteen koulussa niiden jälkeen.
Ei, mut vakavasti, niin pidä lystiä.
Ja juu, koitetaan pitää hauskaa!Mun mielestä aika rikollista touhua, että noita natsoja voi suorittaa jollain limuilla :wtf:
Mie suoritin viimeksi vedellä. Se ei edes maksa kaikissa paikoissa mitään :D
Mä kyllä luulen et mun aivot heittää heti vaan lepotilaan itsensä, että oppi menee mahollisimman hyvin perille ;)Sä oot selvästikin ymmärtäny nyt ton homman tarkoituksen väärin..:D
Mie suoritin viimeksi vedellä. Se ei edes maksa kaikissa paikoissa mitään :D
Mä kyllä luulen et mun aivot heittää heti vaan lepotilaan itsensä, että oppi menee mahollisimman hyvin perille ;)
Moikka :haart:
Hyvä toi sinkkutredi nykyään, kun porukka mollaa itseään kilpaa ja sitten muut kilpaa kehuvat kyseistä tyyppiä. Voe voe voe.