Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites porukan vkl suunnitelmat?
Ite ajattelin olla sissinä metässä koko vkl:n Se on sitä mistä ite tykkään, loppuu tosin linnunpyynti lokakuun lopussa, niin kuin kaikki hyvä loppuu aikanaan. :(
Se vaan on sitä elämää. :)

No jos koittas vähän reenailla..hoitas vähän työjuttuja..kikkailis koirien kanssa...kävis vaimon kanssa ulkoilemassa ja sit vaikka sen jälkeen ulkona syömässä..ehkä lasillisella..kenties leffassakin...

okei myönnetään, tais vähän fakta ja fiktio sekoittua tuossa suunnitelmassa..:jahas:

Suunnitelmat kusee aina. :D Ainaki mulla, tosi harvoin toteutuvat, joten oon päättäny olla suunnittelematta kauheesti etukäteen. :)

Niin no mulla kusee osa tosta suunnitelmasta jo oletusarvoisesti kun ei taida ehtiä viikonlopuksi koiria ja vaimoa löytämään..:D

Ite ajattelin olla sissinä metässä koko vkl:n Se on sitä mistä ite tykkään, loppuu tosin linnunpyynti lokakuun lopussa, niin kuin kaikki hyvä loppuu aikanaan. :(
Reissua pukkaa taas, mutta tänä viikonloppuna on sentään sama maa ja sama valuutta :D
Harmi vaan kun kukkaron nyörit ei repeä kaikkeen mitä viikonloppuna haluaisi touhuta, on Expoa ja Cage ja shoppailua ja kaikkea...
Mutta huippu viikonloppu varmasti tulossa :)

Hauskaa mettäilyä sinne. :)

Itellä tiedossa ehkä salia, Expossa piipahtamista (messuilla), kakun leipomista, ruoanlaittoa ja leffailtaa hyvässä seurassa.

Huomenta!

Miksi torstai aamut aina yhtä vaikeita. Olin taas myöhässä töistä.. No onneksi ne pullat ehti paistaa ennen myymälän aukeamista kuitenkin.
Sit ois kamat kasaan, kouluun, salille, kouluun ja oktoberfesteille myymään lippuja!

Seuraava tähän ketjuun postaaja tykkää kikkelistä.

On taas jumalauta fiksua juttua :hyvä:

Lähen kyllä kohta kotia.

Ei tästä nyt vaan tule mitään.

Sulla on muru aina fiksut jutut.. :haart:

e. ohops... ;)

Moikka :haart:

Hyvä toi sinkkutredi nykyään, kun porukka mollaa itseään kilpaa ja sitten muut kilpaa kehuvat kyseistä tyyppiä. Voe voe voe.

By the way, jos satutte käymään näissä ympäröivissä kippoloissa, jotka osallistuvat ko. tapahtumaan, niin saa tulla moikkaamaan klo 20 ->

Vedetään varmaan aika horiopilla läpi, lähtö tosiaan 18.30, tohtori suoritettavana. Ajattelin vetää limulla läpi ja sit äkkiä kotiin nukkumaan. Yritän päättää minne jättäis auton, että ois Katseesta lyhyin mahdollinen kävelymatka, muttei sitten tarttis kuitenkaan mitää parkkimaksuja maksaa.

Back
Ylös Bottom