Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Yliopistonkadulle. Harjukadun ja Kilpisenkadun risteyksen luo. Siitä Voionmaalle päin alkaa 2. vyöhyke eli valvonta loppuu klo 18:00.
Ja on alamäkeä mennä Katseeseen..:D

^ Yliopistonkadulle. Harjukadun ja Kilpisenkadun risteyksen luo. Siitä Voionmaalle päin alkaa 2. vyöhyke eli valvonta loppuu klo 18:00.
Ja on alamäkeä mennä Katseeseen..:D

No siis mä lähinnä ajattelin sitä matkaa Katseesta autolle (ei niinkään autolta Katseeseen), kun ajattelin kuitenkin ihan itse ajaa kotiin. Yliopistonkadullahan on tosiaan joo se 18 asti oleva valvonta. Juuu. Siitä on sopiva matka yliopistollekin aloittamaan matka.

Mun mielestä aika rikollista touhua, että noita natsoja voi suorittaa jollain limuilla :wtf:

Se on myös toisaalta ihan kiva meille kunniallisille, töissäkäyville, fiksuille opiskelijoillekin :D Ainoa miinus tässä on se, että uskomattoman moni on tullu jo utelemaan mahdollisesta raskaudesta. "Jaa kenenköhän kanssa?!" on ollut vastaukseni.

Se on myös toisaalta ihan kiva meille kunniallisille, töissäkäyville, fiksuille opiskelijoillekin :D
Kyllä, hirvee jonottaminen baareihin, että saa juoda tungoksessa lasin ylihintaista limsaa kanssaopiskelijan oksentaessa samanaikaisesti sun päällesi antaa kuvan juurikin fiksusta opiskelijasta :D

En ymmärrä, kuka sitä menoa haluaa vapaaehtoisesti selvin päin katsella.

Kyllä, hirvee jonottaminen baareihin, että saa juoda tungoksessa lasin ylihintaista limsaa kanssaopiskelijan oksentaessa samanaikaisesti sun päällesi antaa kuvan juurikin fiksusta opiskelijasta :D

En ymmärrä, kuka sitä menoa haluaa vapaaehtoisesti selvin päin katsella.

Sä oletkin niin jyrkkä peruskielteinen ihminen, ettei mikään ole kivaa. Heh. Heh. Musta on kiva lähtee kavereiden kans pyörimään. Mä oon kyl huono opiskelija kun en ikinä muista ommella haalarimerkkejä kiinni enkä muutenkaan tykkää niistä.

Sä oletkin niin jyrkkä peruskielteinen ihminen, ettei mikään ole kivaa. Heh. Heh. Musta on kiva lähtee kavereiden kans pyörimään. Mä oon kyl huono opiskelija kun en ikinä muista ommella haalarimerkkejä kiinni enkä muutenkaan tykkää niistä.
Enpäs, kun mä olen jatkuvasti pelkkää päivänpaistetta. Mulla on antipatioita opiskelijabileitä kohtaan. Lähtöisin varmaan omista fuksiaisista, jotka meni niin hyvin, etten käynyt vuoteen koulussa niiden jälkeen.

Ei, mut vakavasti, niin pidä lystiä.

Punkkua, suklaata ja juustoa. Eihän tuolta kaupasta muuta tarvinnukkaan.

Enpäs, kun mä olen jatkuvasti pelkkää päivänpaistetta. Mulla on antipatioita opiskelijabileitä kohtaan. Lähtöisin varmaan omista fuksiaisista, jotka meni niin hyvin, etten käynyt vuoteen koulussa niiden jälkeen.

Ei, mut vakavasti, niin pidä lystiä.

Siinä se ero sitten oli, minä kun en ollut edes omissa fuksiaisissani :) Ja juu, koitetaan pitää hauskaa!

Mun mielestä aika rikollista touhua, että noita natsoja voi suorittaa jollain limuilla :wtf:

Mie suoritin viimeksi vedellä. Se ei edes maksa kaikissa paikoissa mitään :D

:wtf: x :wtf: Millon toi perinne on tolleen muuttunu? Ei minun nuoruuswuosina tullu kuuloonkaan että niitä millään limulla sais suorittaakaan. Nykyajan nuoret....*keinutuolin natinaa*

t: moninkertainen tohtori...:D

Mie suoritin viimeksi vedellä. Se ei edes maksa kaikissa paikoissa mitään :D

Vesi nyt kyllä on jo kokolailla huijaushommaa. Mullakin oli eilen ensin ajatus, että jos vähän huijais ottamalla pari alkoholitonta, kun tänään oli kuitenkin töitä kaheltatoista. Lopputolos sitten taas oli se, että tuli juotua kaikki 20 annosta alkoholijuomilla :D

Mä kyllä luulen et mun aivot heittää heti vaan lepotilaan itsensä, että oppi menee mahollisimman hyvin perille ;)

Totta, olet varmasti oikeassa. Tosin sun teoria tosta oppimisesta mättää siinä kohtaa että mä en muista yläasteen uskonnon tunneista yhtään mitään...:D zzzz....

Viimeksi muokattu:
Moikka :haart:

Hyvä toi sinkkutredi nykyään, kun porukka mollaa itseään kilpaa ja sitten muut kilpaa kehuvat kyseistä tyyppiä. Voe voe voe.

Perustetaan "Mulla on huono itsetunto, kehu mua" thread. :D
Kyllä se piristää ko joskus kuulee hyvää itestään, mutta kohtuus siinäki. :)

Täytyy kyllä käydä noutamassa pitsa päivälliseksi.

Harvinaisen perseestä ajella pakettiautolla, missä kärri perässä. Piti ajaa alle rajoitusten, kun ei mistään pääse ohi stna! Noh, jäähallille niin unohtuu murheet.

Back
Ylös Bottom