Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä...

Mitäpä Narri...:) Nyt voitte juhlia, kun meillä on mestaruusDarra...

No mitäpä tässä, Jokerit - Ducks matsi latautumassa koneelle, pitää varmaan aamulla katsoa. Olisi ollut mahtavaa olla katsomassa. Jokereilla tosiaan kulkee hyvin, mutta vielä iloisempi olen tuosta SaiPan taistelusta. Mestisheittopussi pistänyt jo pariin otteeseen jauhot suuhun muille. Tosin ihan hyvä, että Jokereita vastaan ei riittänyt ;) Ei ole äijää tuolla SM-Liiga puolella näkynyt.

No mitäpä tässä, Jokerit - Ducks matsi latautumassa koneelle, pitää varmaan aamulla katsoa. Olisi ollut mahtavaa olla katsomassa. Jokereilla tosiaan kulkee hyvin, mutta vielä iloisempi olen tuosta SaiPan taistelusta. Mestisheittopussi pistänyt jo pariin otteeseen jauhot suuhun muille. Tosin ihan hyvä, että Jokereita vastaan ei riittänyt ;) Ei ole äijää tuolla SM-Liiga puolella näkynyt.
Ei vanha jaksa vielä tässä vaiheessa innostua ::D

Isäsonni ja poikasonni seisoskelivat mäellä ja
katselivat alempana olevien lehmien laiduntamista.

Poikasonni tuumi, nuoruuden innolla:
"Isä, juostaan tuonne alas ja pannaan yhtä lehmää ."

Isäsonni siihen, kokemuksen syvällä rintaäänellä:
"Ei poikaseni, KÄVELLÄÄN sinne ja pannaan niitä KAIKKIA."

Mistäs leffasta tuo vitsi oli? Jää muuten häiritsemään koko yöksi.

Joku 80-luvun klassikko...Vahva veikkaus : Colors..:D.Aikalaisia kuitenkin.

Heh....Edit....:D

Joku 80-luvun klassikko...Vahva veikkaus : Blues Brothers...Aikalaisia kuitenkin.

Nyt kun sanoit, niin muistinkin! http://www.imdb.com/title/tt0094894/ Colors, vuodelta 1988. Voihan se tietysti olla jostakin muustakin, mutta tuosta itse muistan.
There's two bulls standing on top of a mountain. The younger one says to the older one: "Hey pop, let's say we run down there and fuck one of them cows". The older one says: "No son. Lets walk down and fuck 'em all".

Nyt kun sanoit, niin muistinkin! http://www.imdb.com/title/tt0094894/ Colors, vuodelta 1988. Voihan se tietysti olla jostakin muustakin, mutta tuosta itse muistan.
There's two bulls standing on top of a mountain. The younger one says to the older one: "Hey pop, let's say we run down there and fuck one of them cows". The older one says: "No son. Lets walk down and fuck 'em all".

Etsivä löytää: Siitähän se...

Voisi kokeilla koisimista. Pitäisi vissiin levätä, kun käynyt salilla...

Ötyjä.

Kokeilen kohta samaa....Illan vika hidas...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä sitä vaan kukutaan vaikka duunissa pitäisi olla 8.00 Aina ei vaan nappaa toi nukkuminen, ottaa sitten huomenna duunin jälkeen päikkärit.

Aamupala naamaan :P ja liikenteeseen...

images

Back
Ylös Bottom