Moi
Eli alkuasetelmat ovat tällaiset: olen 25 vuotias mies, pituus 170 ja painoa 89kg. Aloitin pitkän tauon jälkeen treenaamisen salilla ja olen jälleen rakastunut siihen..
Treenaan Arnoldin Kultaisen Kuusikon mukaisesti, niin että joka toinen kerta painotan massaa(10-12 toistoa) ja joka toinen kerta voimaa(max. 5 toistoa). Samanaikaisesti noudatan ketogeenistä diettiä, jonka avulla olen kahdessa kuukaudessa saanutkin 10kg vyötäröltä pois. Vielä olisi tarkoitus yksi kymmenen kiloa pudottaa.
Treeniohjelma.
Ma: Sali(massa)
Ti: Lenkki
Ke: Sali(voima)
To: Kahvakuulailu
Pe: Sali(massa)
La: Lenkki ja kahvakuula
Su: Lepo
Joka 4.viikko pidän kevyempänä(70% painosta). Kahvakuulailu ja lenkki ovat ohjelmassa painonpudotuksen ja yleisen hyvinvoinnin vuoksi eli ovat hieman kevyempiä. Tavoitteenani on lihasten kasvatus ulkonäkö syistä sekä voimatasojen saanti inhimmilliselle tasolle. Tavoiteet joskus: penkki 100kg kyykky ja mave 200kg ja coopperissa pinkaista 3000m..:D
Tulosten nousu 2kk treenillä:
Kyykky(persus lattiaan): 4x10x50 -> 4x10x65(ja varaa vielä olisi nostaa)
Penkki: 3x10x40 -> 3x12x50
Ylätalja eteen: 3x10x40 -> 3x10x55
Niskantakaa työntö: 4x10x20 -> 4x12x27.5
Hauiskääntö suoralla tangolla: 3x10x20 -> 3x12x27.5
( Mave: 4x10x80 ja varaa olisi vielä)
Voimajaon aloitin juuri joten siitä ei vielä ole mitään kasvutuloksia.
Nyt olisi sitten tarkoitus kysellä teiltä neuvoa ja apua nykyiseen ohjelmaan ja sen optimointiin. Ovatko tulokset nousseet mielestänne sopivasti painon laskiessa?? Onko järkeä aloittaa jo parin kuukauden treenin jälkeen voima-jaotus?? Miten dietti olisi järkevintä tasoittaa, kun olen saavuttanut tavoitepainoni(itse mietin lopun kahden kilon ajaksi siirtymistä esim. Bullin dietille)?? Miten tuota lenkkeilyä kannattaisi harrastaa coopperin parantamiseksi(intervallit?)?? Muuta yleistä hyvää ja huonoa kommentointia ohjelma-rungosta?? Mites lisäravinteitten kanssa, treenin jälkeen ota 30gr heraa ja aamusti monivitamiini, sinkki, möller ja magnesium. Mitä muuta kannattaisi ottaa??
Kysymyksiä oli niin monialaisesti, että pidin tätä treeni-puolta parhaana paikkana kysyä..
Kiitos ja kumarrus..
Eli alkuasetelmat ovat tällaiset: olen 25 vuotias mies, pituus 170 ja painoa 89kg. Aloitin pitkän tauon jälkeen treenaamisen salilla ja olen jälleen rakastunut siihen..
Treenaan Arnoldin Kultaisen Kuusikon mukaisesti, niin että joka toinen kerta painotan massaa(10-12 toistoa) ja joka toinen kerta voimaa(max. 5 toistoa). Samanaikaisesti noudatan ketogeenistä diettiä, jonka avulla olen kahdessa kuukaudessa saanutkin 10kg vyötäröltä pois. Vielä olisi tarkoitus yksi kymmenen kiloa pudottaa.Treeniohjelma.
Ma: Sali(massa)
Ti: Lenkki
Ke: Sali(voima)
To: Kahvakuulailu
Pe: Sali(massa)
La: Lenkki ja kahvakuula
Su: Lepo
Joka 4.viikko pidän kevyempänä(70% painosta). Kahvakuulailu ja lenkki ovat ohjelmassa painonpudotuksen ja yleisen hyvinvoinnin vuoksi eli ovat hieman kevyempiä. Tavoitteenani on lihasten kasvatus ulkonäkö syistä sekä voimatasojen saanti inhimmilliselle tasolle. Tavoiteet joskus: penkki 100kg kyykky ja mave 200kg ja coopperissa pinkaista 3000m..:D
Tulosten nousu 2kk treenillä:
Kyykky(persus lattiaan): 4x10x50 -> 4x10x65(ja varaa vielä olisi nostaa)
Penkki: 3x10x40 -> 3x12x50
Ylätalja eteen: 3x10x40 -> 3x10x55
Niskantakaa työntö: 4x10x20 -> 4x12x27.5
Hauiskääntö suoralla tangolla: 3x10x20 -> 3x12x27.5
( Mave: 4x10x80 ja varaa olisi vielä)
Voimajaon aloitin juuri joten siitä ei vielä ole mitään kasvutuloksia.
Nyt olisi sitten tarkoitus kysellä teiltä neuvoa ja apua nykyiseen ohjelmaan ja sen optimointiin. Ovatko tulokset nousseet mielestänne sopivasti painon laskiessa?? Onko järkeä aloittaa jo parin kuukauden treenin jälkeen voima-jaotus?? Miten dietti olisi järkevintä tasoittaa, kun olen saavuttanut tavoitepainoni(itse mietin lopun kahden kilon ajaksi siirtymistä esim. Bullin dietille)?? Miten tuota lenkkeilyä kannattaisi harrastaa coopperin parantamiseksi(intervallit?)?? Muuta yleistä hyvää ja huonoa kommentointia ohjelma-rungosta?? Mites lisäravinteitten kanssa, treenin jälkeen ota 30gr heraa ja aamusti monivitamiini, sinkki, möller ja magnesium. Mitä muuta kannattaisi ottaa??
Kysymyksiä oli niin monialaisesti, että pidin tätä treeni-puolta parhaana paikkana kysyä..

Kiitos ja kumarrus..