Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun kanelikardemummakanakastike loppu just. Prkl. Mut hei! Pesukone lähti pyörii! :dance2: :dance2:

Pyr0 menee peeniksen pidennysleikkaukseen kun poronsarviuute on menettämässä tehoaan jatkuvan käytön takia!

Pyr0maani tulee ens kesänä kans sit Bike Miittii!! :rock:

Niin ne on tyäret sanonut, että ällöttävä mies kun on aina kovana. Vois rajottaa käyttöä...

Ehottomasti. Toivon tosin, että olis rahaa ostaa hieman erilainen pyörä kuin tuo nykyinen.

Mikäs pyörä Pyr0lla on?

Yamaha XVS650 aka dragstar, hieman bobattuna. :D Äänet ei kyllä valitettavasti ole ihan yhtä "laadukkaat" kuin tuossa Harrikassa.

Herran pieksut olen kerrankin ittestäni ylpeä. Sain etukyykittyä 80kg muutamaan otteeseen. :eek:

Hellurei mussukat! :haart:

Olipas eilen jännittävä leffailta kotosalla :evil: Tänään on hoidettu salihommat jo ja kohta pitäis aloittaa valmistautuminen illanvietto varten, dresscode black. Ei pitäis mut tuntien olla kovin vaikeaa, mutta miksi just silloin tekis mieli laittaa jotain värikästä päälle. :D

Olipas eilen jännittävä leffailta kotosalla :evil:

canadian-flag-heart.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hupsista keikkaa. Mun palovamma on ilmeisesti kolmannen asteen ja asken googlaillessa nakyi jokaisella sivulla etta "mene ehdottomasti laakariin, kudokset ovat paskana jne jne". Ma olen vaan rasvannut tata valilla bepanthenilla ja nyt siina on tollanen kellertava ihokerros paalla. Asken vahan revin sita ja sielta paljastui valkoinen iho/arpikudos. Kai sita pitaa menna maanantaina laakariin ihan varmuuden vuoksi :jahas:

Arsyttaa vaan etta arpi tulee mun pikkutatskan paalle ja kaytannossa tuhoaa sen :(

Olipas eilen jännittävä leffailta kotosalla :evil:

Olin just itekin kysymässä että katsoitko vai kuvasitko...?

Tuli tänään mittariin 450km. Ai prkle, tämä oli taas niitä päiviä.....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom