Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on ollut sähäkkä aamu! Ainakin jos viime lauantaiseen vertaa :D Jännä miten paljon saa aikaan kun ei heti perjantai-iltana lähde reissun päälle :o Kohta onkin sit viikonloppu kokonaan vapaata kun työt ja salit hoidettu..:rock:

edit. Etkös säkin Ephe asu Lahdessa? Jos asut ja oot ruokaostoksille menossa tänään niin käypä Launeen Lidlissä... Sinne on tullut töihin varsin kivannäköinen blondi tyttö. En tosin tiedä miten olin niin puusilmä että menin eri kassalle ja jouduin toteamaan tilanteen kolmen kassan välimatkan takaa..

Asun tässä hullulan puolella. Kyl ne kassat pitäis hei muistaa kartottaa jatkossa vähän paremmin! :D

Asun tässä hullulan puolella. Kyl ne kassat pitäis hei muistaa kartottaa jatkossa vähän paremmin! :D

No niin pitäis! Täysin anteeksiantamaton virhe räplätä jotain rahkoja ostoskorissa samalla kun kävelee kassoille. Viimeks v.2001 valinnu väärän kassan ja nyt heti perään toinen epäonnistuminen...:S

Se on myös orpo olo kun teet huolellisen kartotuksen ja huomioit että kaikki kassat on aivan kauheita kalkkunoita tai miehiä. :itku:

Tuon haluan kyllä nähdä! :D

No oisit nähnynnä minkämoisen raivarin tuo sai kesällä viipurinportilla kun kassa ei ilmeisesti miellyttänyt silmää :wtf: Kyllä olin hiljasena hämäläispoikana ihmeissäni!

No oisit nähnynnä minkämoisen raivarin tuo sai kesällä viipurinportilla kun kassa ei ilmeisesti miellyttänyt silmää :wtf: Kyllä olin hiljasena hämäläispoikana ihmeissäni!

:D Kolme järkkäriä vaadittiin paikalle ja lopulta hekin olivat samaa mieltä kanssani.

Mhuahha :D no ei kyl se teude oli ihan kiltti jopa sielä abcilla.

Vituttaa toi pesukone taas, kun ei meinaa lähtee käyntiin. :jahas:

Back
Ylös Bottom