Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minkähän helevetin takia se juomalasi aina kaatuu vahingos tohon näppäimistön viereen ja juomat leviää pitkin johtoja?

Hyvä kysymys! Eikä muuten kannata ainakaan kaataa juotavaa jogurttia tai proteiinishake tyyppistä juomaa suoraan näppäimistön päälle! Molempia olen kokeillut työkoneella, oli kiva homma yrittää hinkata näppistä & työpöytää edes jollain lailla puhtaaksi... :D

Hyvä kysymys! Eikä muuten kannata ainakaan kaataa juotavaa jogurttia tai proteiinishake tyyppistä juomaa suoraan näppäimistön päälle! Molempia olen kokeillut työkoneella, oli kiva homma yrittää hinkata näppistä & työpöytää edes jollain lailla puhtaaksi... :D

Käyny sama juttu tää, vittumainen siivota :D

Riippuu mikä akku ja mikä laite + mikä atomisaattori ja variable modeissa mikä teho. Mun Uber Darwinilla vetelee 2 päivää.

Sä oot kyl kunnon hifistelijä oli asia vähän mikä hyvänsä :D Onhan se mukava kun on laitteet kohillaan. Kyllähän toi normiröökaamista fiksummalta ja nykyaikasemmalta vaikuttaa. Käryääkö toi "savu" yhtään? Jääkö esim vaatteisiin hajuja?

Sä oot kyl kunnon hifistelijä oli asia vähän mikä hyvänsä :D Onhan se mukava kun on laitteet kohillaan. Kyllähän toi normiröökaamista fiksummalta ja nykyaikasemmalta vaikuttaa. Käryääkö toi "savu" yhtään? Jääkö esim vaatteisiin hajuja?
Ei jää ja kun se on vesihöyryä, katoaa se aika nopeaan vaikka kovat pilvet tuleekin. Autossakin se on noin 5 sec se pilvi ja katoaa. Ei jää haisemaan kuin sen ilmassaolon ajan ja silloinkin tosi miedosti sille mitä nestettä käyttää. Jos vapottelet mansikanmakuista, niin se tuoksuu sitten mansikalle ilmassa hetken verran. Hifistely on elämän suola, ihan sama mistä on kyse ja mulla lähtee aina hanskasta, mut rakastan kun saa kiksejä kaikista pikkujutuista kuten lapsena konsanaan.

Jees, se on kyl siistiä että saa oikeesti kiksejä pikkuasioistakin eikä tarvi olla aina hakemassa elämyksiä jostain kallionreunalta munasillaan pomppien huutamalla hoosiannaa.

14.10 pitäis tulla Helsinkiin vähän dubbailee pitkästä aikaa :rock: Doctor P!

Huomenta!

Selkä treeni ja sit mutkattomat kännit :D

Jalkareeniä huutelis nyt. Antibioottikuuri + jack3d aamusta tyhjään mahaan ei potki oikein halutulla tavalla. Tuli kyllä niin kusinen olo, että saa nähdä tuleeko tästä renaamisesta mitään..

Huomenta! Voi kumpa elämän pienet valinnat ois joskus vähän helpompia tai sit vois vaan saada kaiken. Tänään ois tiedossa erään erityisen ihmisen läksiäiset. Tätä menoa sitä joutaa itsekkin jo tästä kaupungista jonnekkin.

Back
Ylös Bottom