Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hieronta ja perse samassa virkkeessä... Hmmm... Olikohan tuo joku Freudilainen lipsahdus? :rolleyes:

Ei, ihan harkittu juttu. Miulla vetää nuo takareidet ja muut alueen ihanat lihakset välillä vähän jumiin, on sitä hoidettu lääkkeillä ja hieronnalla ennenkin. Nyt on sellainen kiva polte tuolla kun kolme päivää putkeen on tullut rääkkiä. Voisi tehdä hyvää sellainen hellä hieronta :D

Ei, ihan harkittu juttu. Miulla vetää nuo takareidet ja muut alueen ihanat lihakset välillä vähän jumiin, on sitä hoidettu lääkkeillä ja hieronnalla ennenkin. Nyt on sellainen kiva polte tuolla kun kolme päivää putkeen on tullut rääkkiä. Voisi tehdä hyvää sellainen hellä hieronta :D

Hellää hierontaa ja sulallakutittelua jne... :D

Saatanan internet... Taas meinaan myöhästyä töistä sen takia :jahas:

Ylähuuli puutunut/tunnoton taas.

Whaaat? Mihinkäs väliin se on jäänyt?

Pyörä pesty, viikonlopun sääennuste edelleen hyvä. Tarvitsee enää päättää mihinpäin tällä kertaa suhailee. Life is good.

Hellää hierontaa ja sulallakutittelua jne... :D

Todellakin! Jääpalallakin voisi vähän hivellä, pientä jäähdytystä meinaan kaipailisin :D

ps. 5000! Jos tahti jatkuu niin miulla on ensi vuonna aika hirveä määrä posteja jo :lol2:

...harvoin työtodistuksia tarvii,silloin kun tarvii niin ovat jossain teillä tietämättömillä. Apuva!
Löytyi!! Vitun sihteeri oli mapittanut ne!!

Onko siulla ihan henkilökohtainen sihteeri? :wtf:
Tietenkin on! En ole kertaakaan nähnyt, mutta päätellen siitä että paperit arkistoidaan miten sattuu ja kalenteriin ilmestyy toisinaan tapahtumia, vaikka itselläni ei ole mitään elämää. Minulla on myös henk.koht.autokuski ja shoppailuassistentti, jotka ei ikinä ilmesty paikalle. Sihteeri sentään yrittää tehdä työnsä.

Hyvää palvelusväkeä ei ole aina helppo löytää :(
Onneksi on kolme narria, niin ei ehdi murehtimaan tuollaisia epäkohtia elämässä :)

Tuli tuossa surffailtua nimeä koiralle ja törmäsin semmoseen mieheen kuin Wolfram von Richthofen (Luftwaffen sotamarsalkka).

Toistan, Wolfram von Richthofen. Siinä täytyy olla kovin miehen nimi ikinä :worship:

Onkos se beta toiminut hyvin?

Ihan jees, Origin ja Battlelog ovat perseestä, mokkula on perseestä ja tykkää lagia, mutta itse pelissä ei pahemmin vikaa. Pientä hiomista vaatii, mutta aika valmiilta näyttää. Hyvin pyörii vähän vanhemmallakin koneella ja näyttää silti hyvältä.

Kyllpäs on mukava soittaa uusilla kielillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
299847_10150318400142992_639982991_8111407_916702516_n.webp

Pojat paattivat sytyttaa grillin/nuotion. Ei olisi pitanyt menna lahelle...

Edit. Olin tosin koko ajan vaan huolissani tatskasta, onneksi ei mennyt pilalle!

Jumalauta, roinasin äsken: beta-alaniinia, kreatiinisitraattia, vihreäteeuutetta ja asetyyli-l-karnitiinia.. jotenkin on sellanen fiilis et pitäis mennä ehkä hikoilemaan ihan helvetisti tänään.. huvittais tietää montako litraa menetän nesteitä treenin aikana.
(hikoilen jo ihan defaulttina vitusti muutenkin).

vittu jumalauta, kohta on kovat pörinät päällä! meen juoksumatolle juokseen ja sit teen MAVEa!

e: helvetti, just rupes satamaan.. tämä on merkki jumalalta et mun ei kannattais lähteä pyörällä treenaamaan koska tänään on huonon onnen päivä. meen siitä huolimatta.. oon ollut ennenkin läpimärissä vaatteissa salilla.

Huh, olipas unet. Melkein ku ois katsonut 15 leffaa putkeen :D Siistii! Eiks lemmikkieläimille oo oma ketjunsa vai täh? Täällä keskustellaan hämähäkeistä sivutolkulla :D

Takana hämärin, hämmästyttävin ja kiehtovin kokemus ikinä... Taitaa mennä loppupäivä peiton alla rauhallista musiikkia kuunnellen.

Back
Ylös Bottom