Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykyään on enemmän dynamiikkaa vittu Uniikin rap-singlessä kuin tommoisessa tunkkaisessa paskasoundissa. Opeth on aina pitänyt kovin keskialuevoittoista soundia, mut tartteetko sitä nyt taajuusvastetta huorata ihan noin helvetisti.
Olen kyllä täysin eri mieltä eli musta toi metallin ja progen sotkeminen on just se Opethin oma juttu minkä ne on tehnyt todella hyvin. Ja jälki on ollut todella hyvää. Mutta Heritagen osalta kuuntelin lätyn kertaalleen läpi eikä iskenyt, johtuen lähinnä siitä että en ole viime aikoina juurikaan jaksanut progea kuunnella. Sen suhteen on aika turha alkaa kuuntelemaan tätä lättyä väkisin kun sitä pitäisi kuunnella omalla kohdalla varmaan se kymmenen kertaa jotta voi sanoa onko se mistään kotoisin. Sinänsä progea vastaan mulla ei ole mitään ja sitä on kyllä tullut kuunneltua toisinaan aika paljonkin, nyt ei oo vaan semmonen kausi.Mun mielestä Opeth on aina mennyt metsään yrittäessään olla samaan aikaan sekä metallibändi että progeilevampi bändi. Nämä kaksi ei vaan mielestäni toimi kovin hyvin keskenään. Aivan liian suuri kontrasti rankan metallin (örinät jne) ja hempeän progeilun välillä.
moni progemies varmaan kusee hunajaa.
No se että kuinka moni siitä tykkää ei oikeastaan ollu mun pointti vaan se että kohderyhmä vaihtui tämän albumin myötä ja sieltä voi löytyä niitä jotka albumista pitävät. Sinänsä se nyt on ihan sama tykkääkö siitä joku vai ei.Sori OT, mutta eivät varmasti kuse. Ei ainakaan kukaan tuntemani progemies. Mutta sen sijaan Heritagen miksanneen Steven Wilsonin uusimman levyn parissa niin tekevät.