Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneks oli vielä niin lämmintä et kannella makoilukin onnistu.

Oho, mites se nyt silleen?![]()
Tuli aika paljon hilluttua tuolla kannella, niin eiköhän se siitä iskeny..
e. joutu talutteleen noita juoppoja sinne jatkuvasti röökille, kun eine ite osannut pihalle ;)
e2. seagram tietysti ratkas nääkin murheet vetämällä käytävillä :D
Mikäs on crommedin vetässy saikulle?Huomenta!
Vielä tänään saikulla.. Päivä menee chillaamalla ja syömällä hyvää ruokaa. Alkuillasta sit jumpataan![]()
Mikäs on crommedin vetässy saikulle?

Ihana syksyinen auringonpaiste, aamun Emmerdalet ja hyvää safkaa. Tein muuten eilen jättimuffinin, kun ei ollu muffinivuokia. Uunipellin kokoinen siitä tuli ja hyvvää on. Graduhommia tänään, salillekin ajattelin loikata (kahvakuulaa jee!) ja illalla perinteinen kavereiden keskinen leffailta, tänään on vuorossa Paul![]()
Koko viime viikon flunssassa. Kurkku pipi ja kuumetta. Torstaina kävin Mehiläisessä, jossa lekuri sit täräytti saikkua maanantaihin. Alan hajoamaan kotiin..
Haluan töihin! Hmm..Onkohan mulla vieläkin kuumetta ;)
Ihana syksyinen auringonpaiste, aamun Emmerdalet ja hyvää safkaa. Tein muuten eilen jättimuffinin, kun ei ollu muffinivuokia. Uunipellin kokoinen siitä tuli ja hyvvää on. Graduhommia tänään, salillekin ajattelin loikata (kahvakuulaa jee!) ja illalla perinteinen kavereiden keskinen leffailta, tänään on vuorossa Paul![]()
Bicho koitti pakkosyöttää mulle niitä sun proteiinimuffinseja, en uskaltanu maistaa ja nyt kaduttaa. Olis välttänyt laivakataboliankin samalla.
Hyvä pätkä toi Paul, suosittelen. :D Mulla vaan sen verran kiero toi huumorintaju, että suositukset voi jättää omaan arvoonsa ellei omaa samanlaista. :lol2:
No oisit syöny hyvä ihminen, useampikin mies niitä kehui hyviksi. Ois varmasti kuule paljon parempi olo jos olisit syöny! Pitääkö mun nyt postittaa sulle sinne Treelle pala tuota jättimuffaa? :D
Olen paljolti samaa mieltä. Vaikka puolet (reilu?) kaikesta hauskasta meni ohi kun skippasin the love boatin, silti tuntuu et porukasta irtos aika reippaasti maissakin vielä hulvatonta meinikiä. Nyt on sillain äh,ei jaksais odottaa kevääseen,jotain säpinää jo!!!Vähän surullista kun se kaikki hauskuus loppui :( Pitää taas tähän arkeen totutella. Koska mennään uudestaan?![]()
Suosittelen myös,ihana ja söötti ja hauska. Muhun uppoaa tuollanen huumori kans kympillä.illalla perinteinen kavereiden keskinen leffailta, tänään on vuorossa Paul![]()
Olen paljolti samaa mieltä. Vaikka puolet (reilu?) kaikesta hauskasta meni ohi kun skippasin the love boatin, silti tuntuu et porukasta irtos aika reippaasti maissakin vielä hulvatonta meinikiä. Nyt on sillain äh,ei jaksais odottaa kevääseen,jotain säpinää jo!!!