Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Morgen!

Huomenta, eka päivä duunissa kolmen viikon loman jälkeen. Vieläkin aasian aurinko kummittelee mielessä ja samaan aikaan pieni arkistressi päällä kun perhe on jatkossa kahdessa osoitteessa...

Vähän vaatii reissu vielä palautumista, onneks huomenna vasta puolilta päivin töihin :D Ja mun uusi elämä alko just kunnon aamupalalla ja sainpas ruokapäiväkirjaan jo yhden aterian kirjattua! Tästä se lähtee :D

Oho, mites se nyt silleen? :confused:

Tuli aika paljon hilluttua tuolla kannella, niin eiköhän se siitä iskeny..

e. joutu talutteleen noita juoppoja sinne jatkuvasti röökille, kun eine ite osannut pihalle ;)

e2. seagram tietysti ratkas nääkin murheet vetämällä käytävillä :D

Tuli aika paljon hilluttua tuolla kannella, niin eiköhän se siitä iskeny..

e. joutu talutteleen noita juoppoja sinne jatkuvasti röökille, kun eine ite osannut pihalle ;)

e2. seagram tietysti ratkas nääkin murheet vetämällä käytävillä :D

Tai olivat jo tarpeeksi pihalla muutenkin.

Huomenta!

Vielä tänään saikulla.. Päivä menee chillaamalla ja syömällä hyvää ruokaa. Alkuillasta sit jumpataan :)

Mikäs on crommedin vetässy saikulle?

Koko viime viikon flunssassa. Kurkku pipi ja kuumetta. Torstaina kävin Mehiläisessä, jossa lekuri sit täräytti saikkua maanantaihin. Alan hajoamaan kotiin..
Haluan töihin! Hmm..Onkohan mulla vieläkin kuumetta ;)

Ihana syksyinen auringonpaiste, aamun Emmerdalet ja hyvää safkaa. Tein muuten eilen jättimuffinin, kun ei ollu muffinivuokia. Uunipellin kokoinen siitä tuli ja hyvvää on. Graduhommia tänään, salillekin ajattelin loikata (kahvakuulaa jee!) ja illalla perinteinen kavereiden keskinen leffailta, tänään on vuorossa Paul :)

Ihana syksyinen auringonpaiste, aamun Emmerdalet ja hyvää safkaa. Tein muuten eilen jättimuffinin, kun ei ollu muffinivuokia. Uunipellin kokoinen siitä tuli ja hyvvää on. Graduhommia tänään, salillekin ajattelin loikata (kahvakuulaa jee!) ja illalla perinteinen kavereiden keskinen leffailta, tänään on vuorossa Paul :)

Bicho koitti pakkosyöttää mulle niitä sun proteiinimuffinseja, en uskaltanu maistaa ja nyt kaduttaa. Olis välttänyt laivakataboliankin samalla.

Koko viime viikon flunssassa. Kurkku pipi ja kuumetta. Torstaina kävin Mehiläisessä, jossa lekuri sit täräytti saikkua maanantaihin. Alan hajoamaan kotiin..
Haluan töihin! Hmm..Onkohan mulla vieläkin kuumetta ;)

On. :D Pikaista paranemista.

Hyvä pätkä toi Paul, suosittelen. :D Mulla vaan sen verran kiero toi huumorintaju, että suositukset voi jättää omaan arvoonsa ellei omaa samanlaista. :lol2:

Bicho koitti pakkosyöttää mulle niitä sun proteiinimuffinseja, en uskaltanu maistaa ja nyt kaduttaa. Olis välttänyt laivakataboliankin samalla.

No oisit syöny hyvä ihminen, useampikin mies niitä kehui hyviksi. Ois varmasti kuule paljon parempi olo jos olisit syöny! Pitääkö mun nyt postittaa sulle sinne Treelle pala tuota jättimuffaa? :D

Hyvä pätkä toi Paul, suosittelen. :D Mulla vaan sen verran kiero toi huumorintaju, että suositukset voi jättää omaan arvoonsa ellei omaa samanlaista. :lol2:

Oon tykänny noista aiemmista ton porukan leffoista (Hot Fuzz, Run Fatboy Run, Shaun of the Dead) joten eiköhän Paul tule olemaan ihan hyvä jatke :D

No oisit syöny hyvä ihminen, useampikin mies niitä kehui hyviksi. Ois varmasti kuule paljon parempi olo jos olisit syöny! Pitääkö mun nyt postittaa sulle sinne Treelle pala tuota jättimuffaa? :D

Pistä ihmeessä. Mä vähän odottelin, että näkisin sut jossain ni olisin tiedustellut mahdollisista lisäainehaitoista, ennenkun syön (en saa syödä e100-180 ja e200-98404999). En nähny sua missään ikinä, harvoin..

Vähän surullista kun se kaikki hauskuus loppui :( Pitää taas tähän arkeen totutella. Koska mennään uudestaan? :hyper:
Olen paljolti samaa mieltä. Vaikka puolet (reilu?) kaikesta hauskasta meni ohi kun skippasin the love boatin, silti tuntuu et porukasta irtos aika reippaasti maissakin vielä hulvatonta meinikiä. Nyt on sillain äh,ei jaksais odottaa kevääseen,jotain säpinää jo!!!

illalla perinteinen kavereiden keskinen leffailta, tänään on vuorossa Paul :)
Suosittelen myös,ihana ja söötti ja hauska. Muhun uppoaa tuollanen huumori kans kympillä.

Olen paljolti samaa mieltä. Vaikka puolet (reilu?) kaikesta hauskasta meni ohi kun skippasin the love boatin, silti tuntuu et porukasta irtos aika reippaasti maissakin vielä hulvatonta meinikiä. Nyt on sillain äh,ei jaksais odottaa kevääseen,jotain säpinää jo!!!

Pitää toivoa jos tuo Buttis järkkäisi taas nuo Pakkispikkujoulut tänäkin vuonna. :)

Back
Ylös Bottom