Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, ei tullut lottovoittoa tännekään eli jatketaan kitkuttamista.Huomenta.
Aina mukava kuulla, kun muillakin menee hyvin. :D
Vaikka rahaa ei olekkaan kovin, niin eipä tässä valittamista ole.
Huomenta! ja kiitos teude kauniista sanoistasi, olen otettu :haart:
What the FUCK?! :D
Oliko mun hotellihuoneessa jotkut jatkot eilen, mitä? Porukkaa lappas sisälle koko ajan... :D
Nimenomaan. Meitsi on lentokentällä ja vähän särkee päätä eilisen jälkeen... Ja häntäluu on niin kipeä et joudun istumaan ihan ihme asennoissa et pystyn olee ees jotenkin. Tosi kiva sinänsä ku oon joutunut istumaan jo 3h ja vielä on edessä n.5h ennen kuin oon kotona. Fuuuuuck. Sit kun pääsen kotiin ni en matkusta enää ikinä!!! tai en ainakaan ryyppää ennen matkustamista.

Epäilyttävää toimintaa, tiiä mitä siellä on tapahtunu :D Meinasin kuolla automatkalla Turusta Helsinkiin, nyt onneks jo alkaa olla takas elävien kirjoissa.
Hei elly! :D Mitä pikkuselle kuuluu?
Ihan hyvää kuuluu, hirvittävä kiire ja muutenkin sekava tilanne elämässä meneillään vain. Miten siellä suhisee? 
Heippa Panda!Ihan hyvää kuuluu, hirvittävä kiire ja muutenkin sekava tilanne elämässä meneillään vain. Miten siellä suhisee?
![]()
Vaikka mitä uskoisin, mutta erinomaisena emäntänä luotin vieraisiin ja menin ite nukkumaan. :D Toivottavasti heillä oli kivaa, koska mulla oli ainakin. :lol2:
Joo pakkohan se on vaan mennä nukkumaan, jos väsyttää ;) Ja olis ollu tylsää häätää muut sen takia pois :D