Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

Aina mukava kuulla, kun muillakin menee hyvin. :D
Vaikka rahaa ei olekkaan kovin, niin eipä tässä valittamista ole.
Juu, ei tullut lottovoittoa tännekään eli jatketaan kitkuttamista.
Mutta onhan elämässä onneksi muutakin, vaikkakin se rahakin olisi ihan tervetullut helpotus aina silloin tällöin.

Nimim. "palkkapäivää odotellessa" :D

What the FUCK?! :D

Nimenomaan. Meitsi on lentokentällä ja vähän särkee päätä eilisen jälkeen... Ja häntäluu on niin kipeä et joudun istumaan ihan ihme asennoissa et pystyn olee ees jotenkin. Tosi kiva sinänsä ku oon joutunut istumaan jo 3h ja vielä on edessä n.5h ennen kuin oon kotona. Fuuuuuck. Sit kun pääsen kotiin ni en matkusta enää ikinä!!! tai en ainakaan ryyppää ennen matkustamista.

Oliko mun hotellihuoneessa jotkut jatkot eilen, mitä? Porukkaa lappas sisälle koko ajan... :D

Oliko mun hotellihuoneessa jotkut jatkot eilen, mitä? Porukkaa lappas sisälle koko ajan... :D

Epäilyttävää toimintaa, tiiä mitä siellä on tapahtunu :D Meinasin kuolla automatkalla Turusta Helsinkiin, nyt onneks jo alkaa olla takas elävien kirjoissa.

Nimenomaan. Meitsi on lentokentällä ja vähän särkee päätä eilisen jälkeen... Ja häntäluu on niin kipeä et joudun istumaan ihan ihme asennoissa et pystyn olee ees jotenkin. Tosi kiva sinänsä ku oon joutunut istumaan jo 3h ja vielä on edessä n.5h ennen kuin oon kotona. Fuuuuuck. Sit kun pääsen kotiin ni en matkusta enää ikinä!!! tai en ainakaan ryyppää ennen matkustamista.

Hauskaa kotiinpaluuta Alyssalle, toivottavasti kestit tuskat! :)

Epäilyttävää toimintaa, tiiä mitä siellä on tapahtunu :D Meinasin kuolla automatkalla Turusta Helsinkiin, nyt onneks jo alkaa olla takas elävien kirjoissa.

Vaikka mitä uskoisin, mutta erinomaisena emäntänä luotin vieraisiin ja menin ite nukkumaan. :D Toivottavasti heillä oli kivaa, koska mulla oli ainakin. :lol2:

Heippa Panda! :) Ihan hyvää kuuluu, hirvittävä kiire ja muutenkin sekava tilanne elämässä meneillään vain. Miten siellä suhisee? :)

Varvas mustana ja nyt teipattuna toiseen kiinni kun tuli dammannin sänkyyn kompastuttua hotellissa. Muuten meni risteily ihan loistavasti ja treenitkin on kulkeneet. Tässä kovin välttelen koulutöiden aloittamista, vaikka ne puskee päälle kovin. Mikäs siun elämäs on sekoittanut niin? :(

Vaikka mitä uskoisin, mutta erinomaisena emäntänä luotin vieraisiin ja menin ite nukkumaan. :D Toivottavasti heillä oli kivaa, koska mulla oli ainakin. :lol2:

Joo pakkohan se on vaan mennä nukkumaan, jos väsyttää ;) Ja olis ollu tylsää häätää muut sen takia pois :D

Joo pakkohan se on vaan mennä nukkumaan, jos väsyttää ;) Ja olis ollu tylsää häätää muut sen takia pois :D

Näin on, ja jos muita häiritsee niin löytävät kyllä tiensä ulos. :D

Back
Ylös Bottom