Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painat 50kg. Mitä vitun väliä? Syö pois, mäkin syön. Maistuvat hyviltä ja prodet ja rasvat hyvässä suhteessa.Kerääkö suolapähkinät nestettä kehoon niin että näyttää lihavammalta tai tulee muuten vaan löysää? joku sano näin
Mitäs mieltä porukka on tällaisesta yhdistelmästä: 400g ruskistettua sika-nauta jauhelihaa + 250g raejuustoa ??
Omien laskujen mukaan melkein 100g roteiinia?
Mitäs mieltä porukka on tällaisesta yhdistelmästä: 400g ruskistettua sika-nauta jauhelihaa + 250g raejuustoa ??
Omien laskujen mukaan melkein 100g roteiinia?
:DAuttaako joku ravintolisä lihaskalvojen venymiseen?
Yläaste iässä oli ongelmia käsien hermojen kanssa ja fysiatri sano että se johtuu liian kireistä lihaskalvoista forkuissa. Nyt on tullu semmonen ongelma että forkut menee käsireenissä kauheeseen pumppiin jo heti parin ensimmäisen sarjan aikana. Se jos mikä haittaa hauistreeniä.
Oon miettiny että se varmaa johtuu siitä ettei noi lihaskalvot oikein veny kovin sutjakkaasti vaikka miten niitä venyttelen. Muutenkin olen ollut koko ikäni kankea kaveri vaikka kuinka venyttelisin. Ei kankeudesta haittaa ole jos se keskittys oikeaan paikkaan. Ju nou. :D
Onko mitään järkeä, jos pesee marinoidut lihat? Esim nyt oli jääkaappiin taas ilmestynyt hunajamarinoituja broiskun rintaleikkeitä ja niiden maku vähän tympii ja muutenkin vähän noita valmismarinadeja itse vierastan, mutta porukat ostaa koska on halvempia (tai jotain vastaavaa). Ja sitten, jos ne palaset pesasee niin lähteekö kaloreita kuinka paljon vai laitanko vaan kalorilaskuriin hunajamarinoitujen kohdalta?
Kerääkö suolapähkinät nestettä kehoon niin että näyttää lihavammalta tai tulee muuten vaan löysää? joku sano näin
ne jalat kasvaa lepopäivinä, joten en luulisi..Kaloreista ja kalorimääristä olisi kyssäri. Olen nyt sellaisessa tilanteessa, että jalkojen vahvistaminen ja kasvattaminen on nyt erityisen ajankohtaista ja tärkeää. Onko mitään järkeä syödä jalkapäivinä runsaasti ja jäädä pluskaloreille kasvattaakseen lihaksia, kun taas muina päivinä dieettaa ja syö kulutusta vähemmän, jotta näin ollen ohjaa kasvun nimenomaan jalkoihin? Tai joku muu osa-alue keskitetysti, mutta siis kyssäri tiivistetysti oli, että onko järkeä ihan päivästä päivään vaihdella kalorimääriä, niin että dieetti vaihtuu seuraavana päivänä pluskaloreihin?
Kaloreista ja kalorimääristä olisi kyssäri. Olen nyt sellaisessa tilanteessa, että jalkojen vahvistaminen ja kasvattaminen on nyt erityisen ajankohtaista ja tärkeää. Onko mitään järkeä syödä jalkapäivinä runsaasti ja jäädä pluskaloreille kasvattaakseen lihaksia, kun taas muina päivinä dieettaa ja syö kulutusta vähemmän, jotta näin ollen ohjaa kasvun nimenomaan jalkoihin? Tai joku muu osa-alue keskitetysti, mutta siis kyssäri tiivistetysti oli, että onko järkeä ihan päivästä päivään vaihdella kalorimääriä, niin että dieetti vaihtuu seuraavana päivänä pluskaloreihin?
Moni bodari puhuu vähähiilarisen ruokavalion puolesta. Mitä tälläisessä ruokavaliossa voi syödä esimerkiksi kanan ja lihan lisukkeena, kun riisi ja pasta on kielletty? Onko peruna ainoa vaihtoehto?
Olen tyypillinen suomalainen, joka on aivopesty uskomaan, että lautasen pitäisi aina koostua:
1/3 liha/kana/kala
1/3 riisi/pasta/peruna/kuskus
1/3 salaatti
Johan tätä propagandaa levitettiin yläasteen kotitaloustunneilla. Täten tarvitsisin teidän vinkkejä, arvoisat kanssakirjoittajat.
Kuulin enoltani, että jos syön puuroa aktiivisesti aamu+iltapalaksi ja samaan aikaan mättään mun proteiinijauhoja ni kun puurohan muodostaa sen suojaavan kalvon vatsalle niin onko se totta että se estää myös proteiinia tehokkaasti imeytymästä. näin enoni kertoi. kannattaako vaihtaa putro johonki muuhun aamupalaan?