Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

a) Ei meinaa saada millään yhtä henkilöä pois mielestä...

b) Pitäisi säästää päälle tuhat euroa kevääseen mennessä, mutta nyt ollaan vasta summassa 300e

c) Koht ois käytävä nukkumaan, pitikin mennä ottamaan huominen työvuoro vastaa, mikä alkaa jo aamu 6 ...

Suunnitelma: mukavasti lepoa viikonloppuna kotioloissa, kunnon treeniä ja rästissä olevien koulutehtävien tekemistä sekä kokeisiin lukemista. Mitäs tekee Lomax? No se saatanan uuno lupautui menemään sekä lauantaina että sunnuntaina töihin. On siinä tyhmä mies...

Suunnitelma: mukavasti lepoa viikonloppuna kotioloissa, kunnon treeniä ja rästissä olevien koulutehtävien tekemistä sekä kokeisiin lukemista. Mitäs tekee Lomax? No se saatanan uuno lupautui menemään sekä lauantaina että sunnuntaina töihin. On siinä tyhmä mies...

Työvoitto! Olisit kuitenkin vain vetänyt kahden päivän lärvit. *kommentti perustuu kokemukseen noista tenttiin lukemisista viikonloppuisin* :D

No voi helvetin helvetti.... tänään on aamuvuoro ( 30 min päästä pitää lähteä jo duunii ) nii päätin sit illalla, et käyn tuolla 23 aikaan nukkumaan, mutta mites ollakkaan ? Telkusta tulee Passenger 57 leffa ja pitihän se tietenkin kattoa.
Kello puol 1, kun pääs nukkumaan ja sit joku saakelin tuttu soittaa aamulla (03:50) , kun juottolat on menny kiini ... Siihen tuli sit herättyä ja sen jälkeen ei saanutkaan kovin helposti unen päästä kiini...

Miks piti mennä ottaa vastaa tän päivän työvuoro ? :wall:

Anyway, lottokuponki on vetämässä ja toivotaan, että pääsisi pois oravanpyörästä :)

Koko viikko ollu vapaata, joten edellytykset treenaamiselle ovat kunnossa. Vielä mitä, tänään pääsin ekaa kertaa salille tekemisen paljoudesta ja osittain omasta saamattomuudesta johtuen. Noh, vinopenkistä pois noustessa tuntui selässä ikävä vihlaisu, joten ajattelin että nousin vain jotenkin huonosti siitä. Sitten myöhemmin pystypunnertaessa tokan sarjan vikassa toistossa kuuluu ja tuntuu yläselässä *NAPS* --> AUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :curs: --> treeni kesken ja kotiin. Onneksi pukuhuone oli tyhjillään, kesti nimittäin kaksi minuuttia saada pitkähihainen päälle ja reppu selkään :jahas:

Oli oikein nannaa kävellä robottikävelyä kotiin, käydä suihkussa (ai että sitä vaatteiden kanssa ähräämistä) ja sit vielä pakko oli käydä kaupassakin :curs: ai helvetti kun ei pää vieläkään käänny sivuille.

Ja sama vaan jatkuu. Pitääkö tässä vielä lääkäriin lähteä :(

Ja sama vaan jatkuu. Pitääkö tässä vielä lääkäriin lähteä :(

Suosittelen jos tuntuu sellaiselta ettei ole normaalia. Itellä revähti (ilmeisesti) kylki paripäivää sitten ja juuri maanantaina piti alottaa maastavedolle uus treeniohjelma :jahas:

Välillä iskee kyllä ihme vitutuspuuska. Tekee yhtäkkiä mieli nakella tavaraa niin vitusti kun käsistä lähtee, se kyllä yleensä helpottaa... Mutta mitään kummempaa syytä ei edes ole, se vaan tulee jostain. Viiraa päässä tms?

Ylikunto. Sunnuntai. Ja eilen söin niin helvetin paljon sushia,kakkua,sidukkaa ja kaikkee mössöruokaa että tää seittemän kilon lisäturvotus ei katoa varmaan koskaan.. Siinä nyt riittävästi vitutusta näin yhelle päivälle :D

Työnhaun hitaus. Työhönotosta vastaavat ihmiset ovat aina sairaslomalla, muulla lomalla, työmatkalla tai käskevät soittaa jollekulle toisella, joka on sairaslomalla, muulla lomalla tai työmatkalla. Tai sitten kukaan ei vastaa puhelimeensa. Tai jos vastaakin, niin ei muista mun hakemustani ja käskee laittamaan sen uudestaan ja ottamaan yhteyttä kahden viikon päästä. Tai sitten käskevät muuten vaan kiireidensä vuoksi ottamaan yhteyttä kahden viikon päästä. Tai kahden kuukauden. Pääsisinpä nyt vain jo töihin, kun en jaksa enää kituuttaa työmarkkinatuella!

Panettaa-ketju!!!

Saatanan saatanan saatana että osaa olla vitun ärsyttävä, lapsellinen, turha, ja vitun huomiohuoraava ketju täysin vailla minkäänlaista oikeaa informaatioarvoa. Hirveetä retostelua ja lässytystä ja yksityiskohtaista avautumista seksielämästä (tai sen puutteesta). Oikeesti ketä vittu kiinnostaa että ketä panettaa ja kuinka paljon, ja kuka sai ja kuinka paljon, ja kuka melkein sai mutta pelastui täpärästi panemiselta...

Olen aina ollut aika vapaamielinen ja suvaitsevainen ihminen (noh, suvaitsevainen kaikkea muuta paitsi erilaisuutta kohtaan), mutta tuota ketjua en vaan jumalauta kestä. En kestä en. Verenpaineet tärähtää tappiin samantien kun näen että siihen sontaläjään on tullut uusi posti, ja olen vielä niin idiootti että menen lukemaan jokaisen postin. Miksi vitussa? Varmaan masokistin vikaa.

ARGH olen itse syyllinen omaan kurjuuteeni!

Edit: Aaah. Helpotti vähän tämä pienoinen avautumisen hetki.

Panettaa-ketju!!!

ARGH olen itse syyllinen omaan kurjuuteeni!

Haha, anteeksi, ei saisi nauraa :D Mutta juuri tuo, että olet itse syyllinen omaan kurjuuteesi. Mä en lue sitä enää, tiedän mitä siellä on joten ei tartte mennä nenäänsä sinne tunkemaan kun muut on siellä munineen. Toisaalta sun on ehkä modena pakko käydä välillä katsomassa, mutta onhan se vähän sellaista.

Haha, anteeksi, ei saisi nauraa :D Mutta juuri tuo, että olet itse syyllinen omaan kurjuuteesi. Mä en lue sitä enää, tiedän mitä siellä on joten ei tartte mennä nenäänsä sinne tunkemaan kun muut on siellä munineen. Toisaalta sun on ehkä modena pakko käydä välillä katsomassa, mutta onhan se vähän sellaista.

Joo no sekin siinä just on että tulee huono omatunto jos en seuraa ketjuja... Ois enemmän kuin suotavaa niitä lukea mutta mitä tehdä kun ei pinna kestä? Heti tekee mieli lyödä ihmisiä päähän. Olen selkeästi äärimmäisen väkivaltainen raivohullu :D

Mentalist jäänyt näköjään tauolle :( mitä vittua mä nyt katon maanantaisin :(

No nyt kun kysyit niin West Wingiä SuomiTV:ltä:

http://www.telkku.com/program/show/20110919170012

En ois uskonu, että politiikka-aiheisen sarjan seuraaminen vois olla mielenkiintoista, mutta tuota kun joskus erehdyin pari jaksoa kattomaan niin tuli sitten perään väijyttyä parikin tuotantokautta..

Back
Ylös Bottom