Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suunnitelma: mukavasti lepoa viikonloppuna kotioloissa, kunnon treeniä ja rästissä olevien koulutehtävien tekemistä sekä kokeisiin lukemista. Mitäs tekee Lomax? No se saatanan uuno lupautui menemään sekä lauantaina että sunnuntaina töihin. On siinä tyhmä mies...

Koko viikko ollu vapaata, joten edellytykset treenaamiselle ovat kunnossa. Vielä mitä, tänään pääsin ekaa kertaa salille tekemisen paljoudesta ja osittain omasta saamattomuudesta johtuen. Noh, vinopenkistä pois noustessa tuntui selässä ikävä vihlaisu, joten ajattelin että nousin vain jotenkin huonosti siitä. Sitten myöhemmin pystypunnertaessa tokan sarjan vikassa toistossa kuuluu ja tuntuu yläselässä *NAPS* --> AUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :curs: --> treeni kesken ja kotiin. Onneksi pukuhuone oli tyhjillään, kesti nimittäin kaksi minuuttia saada pitkähihainen päälle ja reppu selkään :jahas:
Oli oikein nannaa kävellä robottikävelyä kotiin, käydä suihkussa (ai että sitä vaatteiden kanssa ähräämistä) ja sit vielä pakko oli käydä kaupassakin :curs: ai helvetti kun ei pää vieläkään käänny sivuille.
Ja sama vaan jatkuu. Pitääkö tässä vielä lääkäriin lähteä :(
Ylikunto.
Hetkinen. Treenipäivyriäsi lukemalla voisin väittää, ettei sinulla ole mitään ylikunnon riskiä. Ei sitten millään.
Panettaa-ketju!!!
ARGH olen itse syyllinen omaan kurjuuteeni!
Haha, anteeksi, ei saisi nauraa :D Mutta juuri tuo, että olet itse syyllinen omaan kurjuuteesi. Mä en lue sitä enää, tiedän mitä siellä on joten ei tartte mennä nenäänsä sinne tunkemaan kun muut on siellä munineen. Toisaalta sun on ehkä modena pakko käydä välillä katsomassa, mutta onhan se vähän sellaista.
Mentalist jäänyt näköjään tauolle :( mitä vittua mä nyt katon maanantaisin :(