Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

oon muute söps..Ideoit mil tää aika kuluis? Röökil kahvin kera menis näppärästi, mut ei tarpeeks pitkää..Teeveest ei mitää..Runkkausta en harjoita yleensäkään..Treenata en voi ku avokki ja pikkune nukkuu kauniisti..Selailla pakkista vois äääneti..

Huomenata vaan. Tänään kaupungille ihmettelemään, että miten pienet fuksit selviää fuksiaisista.

Hoomenta Pakkis!

Vaimo haukku mun pulisongit heti aamutuimaan... Näytän kuulemma joltain pervolta homolta partoineni, pulisonkeineni ja viiksineni... Kai se on pakko käydä naamavärkkiä siistimässä.

Mä oon kyllä luopunut jo viiksistäni, kun tuo goatee ei oikein kasva yhtenäisiksi. Parran ja viiksien väliin jää n. 0.5cm rako, joka on vitun ruma. Ehkäpä ne joskus kasvaa vielä yhteen. Parrasta en luovu vaikka henki lähtis.

Huomenta !

9h unet lapsosten viekussa <3 .. Hoidetaan nyt nää duunit, niin pääsee treenaa selkää !

Kummasti piristää oloa kun pääsee vähän touhuamaan, mä olen vieläkin niin täpinöissäni :D

Parit kamppailutreenit tulee tälle viikolle ja eilen kävin käpälöitäkin salilla vähän jumppaamassa.
Voimatasot oli kyllä laskenut, mutta kyllä ne tästä maltilla taas nousevat kun alkaa saamaan tuota syömispuoltakin taas kuntoon :)

Ei oo tää kahvakuulailu vielä ihan lapasessa kun on noita mustelmia taas jaloissa. Kahdeksikkoa pyöritellessä pamautan aina polvitaipeeseen/ pohkeen yläosaan. Ja käsivarsissa on kauniit mustelmat kun rinnalleveto+ylöstyönnöss kuulat kääntyessään iskee käsiin. Siinä on töissä ihmettelemistä asiakkailla ku akka on parsittu kokoon laastareilla ja räpylät on iskelmiä täynnä :D

Kyllä viiksiä ei saa poistaa. Muotoilu toki suotavaa.

En poistanut, vaikka tuo parempi puolisko siitä olisikin ollut viikon verran iloinen... Saa tyytyä juurikin tuohon muotoiluun ja lyhennykseen.

Parta ei lähde koskaan kokonaan pois... En kestä katsoa itseäni peilistä kun takaisin tuijottaa joku tuntematon tissiposki.

Ei oo tää kahvakuulailu vielä ihan lapasessa kun on noita mustelmia taas jaloissa. Kahdeksikkoa pyöritellessä pamautan aina polvitaipeeseen/ pohkeen yläosaan. Ja käsivarsissa on kauniit mustelmat kun rinnalleveto+ylöstyönnöss kuulat kääntyessään iskee käsiin. Siinä on töissä ihmettelemistä asiakkailla ku akka on parsittu kokoon laastareilla ja räpylät on iskelmiä täynnä :D
Katu-uskottavuutta :thumbs:

Itsekin aivan mustelmia täynnä -Yritä siinä sitten selittää ettei kukaan ole oikeasti hakannut, vaan treeneistä.
Muutenkin tuntuu aina kopsahtelevan jonnekin ja huomaamattaan taas uusia tummentumia :D

Katu-uskottavuutta :thumbs:

Asiakkaat ei uskalla kieltäytyä mistään tarjoamastani tuotteesta kun pelkäävät, että turpaan tulee :D No jaa, ehkä mä olen kuitenkin sen verran hymyileväinen työssäni, että tuskin oikeasti luulevat.

Mä olen muuten just tommonen kopsahtelija. Aina on jossain joku ruhje ja yleensä en itse edes muista mistä ne on tulleet. Silloin kun asuin kämppisten kanssa niin ne yleensä joutui kertomaan mulle mustelmieni alkuperän. "No eilenhän sä kävelit tohon pöydänkulmaan/aamulla löit kätes kaapinoveen.." Sählä mikä sählä.

Hyvä selkä + vatsapalat. Palat jäi pikkasen vajaaksi puhelinsoiton takia. Täytyy illalla rankasta varmaan vielä voimapyörällä vähäsen.

Hoomenta Pakkis!

Vaimo haukku mun pulisongit heti aamutuimaan... Näytän kuulemma joltain pervolta homolta partoineni, pulisonkeineni ja viiksineni... Kai se on pakko käydä naamavärkkiä siistimässä.

Et helvetissä mene ajelemaan! Jos kerkisit jo kasvata uudet.

Back
Ylös Bottom