Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enkun prelistä E, ja E olis tavoitteena. Saa nähdä :rolleyes: Vielä kun yhteiskuntaopista sais M, ei pitäis olla vaikea, koska tiedän ne asiat mutta se on aivan eri juttu, että osaanko siirtää ne päästä paperille tarpeeksi selvästi :hyvä:

Mitäs mitäs :wtf: Onko sulla jo ikioma Honda?

Ei juma, missähän Epheä on taas pidetty?:D

Se oli rakkautta ensi silmäyksellä....
8574914.webp

Söin tänään omenapiirakkaa. Omnom.

Löysin ja palautin jonkun randomin lompakon, oli kyllä kaverin ilme näkemisen arvonen kun vissiinkin viisi visaa, oma ja muijan kelakortti, molempien mastercardit ja pari hunttia rahaa tuli kuin tulikin takaisin omaan taskuun... Joku vähääkään vittumaisempi kaveri olisi luultavimmin pitänyt itellään

Tuo on soinut moneen otteeseen ilmestymispäivästä lähtien! :) On myöskin ainut Triviumin kappale minkä uudelta levyltä jaksoin laittaa kännykkään autossa soitettavaksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos esanssipiirakka on taivasta niin herää kysymys siun keittotaidoistasi :D
Kaikki eivät välttämättä ole kokkauksessa pandan veroisia :)
RatzQlle pitäisi kyllä antaa palanen omatekoisia leipomuksia niin muuttuisi mielipide samantein (tai kai tämäkin riippuu kokista) :D

Oletteko pohtineet tänään suuria kysymyksiä?

Mä en oo pohtinu tänään yhtään mitään, pää niin täynnä räkää et ajatuskin on seis.

Onneks on työ missä voi aivot jättää pukukoppiin samalla kun vaihtaa työhaalarit päälle :)

Kaikki eivät välttämättä ole kokkauksessa pandan veroisia :)
RatzQlle pitäisi kyllä antaa palanen omatekoisia leipomuksia niin muuttuisi mielipide samantein (tai kai tämäkin riippuu kokista) :D

Olettaisin kuitenkin kaikkien joskus syöneen ihan oikeaa ja kunnolla tehtyä ruokaakin. Noi esanssipiirakat, hillot ja kaikki einekset on niin pirun kaukana taivaallisesta.

Taivasta sanon minä :D

No lähettäkäähän niitä leipomuksia postissa, nii arvostelen ne :o

Opettele mieluummin itse leipomaan niin et ole kenestäkään riippuvainen nautintosi saadaksesi.

Joku vois tulla antaa mulle nuijanukutuksen. Ei uneta sitten yhtään ja huomenna olisi kasilta herätys.

Back
Ylös Bottom