Moikka mimmit!
En löytänyt otsikkoa vastaavaa ketjua tuolta viestien viidakosta, joten aloitetaanpas uusi. Eli siis millaisia ruokavalioita noudatatte dietatessanne? Minulle tämä tulee olemaan ensimmäinen kunnon kiristely n. puolen vuoden bulkin seurauksena, jonka aikana massaa (niin rasvana kuin lihaksena
) on saatu kerättyä ihan kivasti. Tarkoituksena olisi saada pienempi rasvaprosentti ja tämän seurauksena parempi lihaserottuvuus.
Normaalit ruokailutottumukseni ovat viime kuukaudet näyttäneet tältä:
aamupala: 50g kaurahiutaleita, 2dl mehukeittoa, 2dl marjoja, 200g raejuustoa
välipala: 3dl luonnonjugurttia, gluteeniton leipä (olen keliaakikko) jossa 50g kinkkuleikettä sekä hedelmä, 2dl maitoa
lounas: 70g riisiä ttai 220g perunaa, 200g lihaa/kalaa/kanaa, salaattia sekä 1rkl rypsiöljyä, 2-4dl maitoa
välipala: 1prk maitorahkaa, 2dl marjoja tai hedelmä, 2rkl pähkinöitä
iltapala: maitorahkaa mehukeitolla tai ananaksella, 2dl maitoa (+1 leipä)
treenin jälkeen palkkari
Pitäisikö minun vain vähentää näiden ruokien määriä vai tulisiko toisia ruoka-aineita korvata mielummin jollain muulla?
Kiitos etukäteen!
En löytänyt otsikkoa vastaavaa ketjua tuolta viestien viidakosta, joten aloitetaanpas uusi. Eli siis millaisia ruokavalioita noudatatte dietatessanne? Minulle tämä tulee olemaan ensimmäinen kunnon kiristely n. puolen vuoden bulkin seurauksena, jonka aikana massaa (niin rasvana kuin lihaksena

Normaalit ruokailutottumukseni ovat viime kuukaudet näyttäneet tältä:
aamupala: 50g kaurahiutaleita, 2dl mehukeittoa, 2dl marjoja, 200g raejuustoa
välipala: 3dl luonnonjugurttia, gluteeniton leipä (olen keliaakikko) jossa 50g kinkkuleikettä sekä hedelmä, 2dl maitoa
lounas: 70g riisiä ttai 220g perunaa, 200g lihaa/kalaa/kanaa, salaattia sekä 1rkl rypsiöljyä, 2-4dl maitoa
välipala: 1prk maitorahkaa, 2dl marjoja tai hedelmä, 2rkl pähkinöitä
iltapala: maitorahkaa mehukeitolla tai ananaksella, 2dl maitoa (+1 leipä)
treenin jälkeen palkkari
Pitäisikö minun vain vähentää näiden ruokien määriä vai tulisiko toisia ruoka-aineita korvata mielummin jollain muulla?
Kiitos etukäteen!