Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

oma saamattomuus ja laiskuus. piti lähteä tonne taideiden yöhön mutta muija päättikin lähteä johonkin tupareihin. no mitäs sitte. olin et joo lähen mopoilee johonki, mut mihi ? tällänen helvetin typerä aikaansaamaton kaveri kuin minä, ei voi edes lähteä mopoilemaan yksin kun ei ole kaveria eikä tiedä mihin menis. juomaan en tykkää yksin lähteä koska en tiedä mihin menisin. pitää olla jotain oheistoimintaa juopottelun yhteydessä. en halua vain istua baarissa yksin hiljaa ja tuijottaa seinää. muutenkin vituttaa istua himassa yksin, ilman mitään, telkastakaan ei tuu kun paskaa ja uusintoja. tekis mieli heittää toi muijakin pihalle. en vaan jaksa enää. vituttaa siis olla tälläinen nyhverö. ihme että salille uskallan yksin mennä.

Tänää salilla naureskelin taas sille yhdelle miehelle salihousuissaan, teki saman olosta liikerataa niin vaakaprässillä kuin tuo smiley-face tossa ylemmässä kyykyvideossa! :)

En tiedä minne tää kuuluisi, niin laitan tänne.

Tänään töissä yksi vanhempi nainen selitti miten toimi joskus 30v sitten pokena. Oli kuulemma ollut jossain sen aikaisella voimankäyttökurssilla jossa oli näytetty Death Touch, eli jokin ote niskasta tms. jolla saa toisen tapettua välittömästi. Sitten se nainen selitti ihan pokkana miten joskus melkein tappoi jonkun. Nainen oli ollut kännissä laivalla ja joku mies oli esitellyt jotain vehkeitään tms. ja se nainen oli saanut raivarin ja melkein käyttänyt death touchia. Oli kuulemma kaverit tulleet väliin ja nainen katuikin miten lähellä oli, että hänestä olisi tullut murhaaja. Käsi oli ollut jo niskalla ja oli ollut kuolema sekunneista kiinni. Se tapaus oli kuulemma ollut herättävä kokemus ja nainen oli rauhoittunut sen jälkeen. Nykyään hän vain kääntää selän.

Simmosta se on poliisialalla...

Joo, muistaakseni minulla on muutama vuosi enemmän kokemusta kuin sinulla tästä "kurjuudesta" :D Kyllä meni nyt kurssin paikka aika halvalla, uskonnon takia. Viimeksi näin kävi taserissa, ja pääsin vasta seuraavaan erään.. Sama uskonto, Lars Lestadiolaisuus edellä taas.. Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttuuuu.. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU..

Tänään töissä yksi vanhempi nainen selitti miten toimi joskus 30v sitten pokena. Oli kuulemma ollut jossain sen aikaisella voimankäyttökurssilla jossa oli näytetty Death Touch, eli jokin ote niskasta tms. jolla saa toisen tapettua välittömästi. Sitten se nainen selitti ihan pokkana miten joskus melkein tappoi jonkun. Nainen oli ollut kännissä laivalla ja joku mies oli esitellyt jotain vehkeitään tms. ja se nainen oli saanut raivarin ja melkein käyttänyt death touchia. Oli kuulemma kaverit tulleet väliin ja nainen katuikin miten lähellä oli, että hänestä olisi tullut murhaaja. Käsi oli ollut jo niskalla ja oli ollut kuolema sekunneista kiinni. Se tapaus oli kuulemma ollut herättävä kokemus ja nainen oli rauhoittunut sen jälkeen. Nykyään hän vain kääntää selän.
Joo, meidän koulussa yhelle oppilaalle oli opetettu viiden pisteen tappoisku juuri kun edellisenä päivänä tuli Kill Bill 2. :D

Mulla yks kaveri kanssa osaa ottaa tajun pois keltä vaan peukalolla. Ei oo kyllä suostunut näyttään ikinä, mut osaa. :D

Nää on kyl vitun hienoja. Ihmetteli myös joskus, miksei näitä käytetä vapaaottelussa.

Ei pääse salille kolmeen päivään, kun NHS:n tädit korjasivat mun päähän vahingossa syntyneen reiän vesiliukoisella liimalla, ja nyt ei saa kastella hiuksia yhtään ennen tiistaita.

Enpä muuten tiennyt että maksimihauiskäännöistäkin kisataan...[video]http://www.youtube.com/user/powabuilda#p/u/7/BYOnzVn7NLA[/video]

Mulla yks kaveri kanssa osaa ottaa tajun pois keltä vaan peukalolla. Ei oo kyllä suostunut näyttään ikinä, mut osaa. :D

Nää on kyl vitun hienoja. Ihmetteli myös joskus, miksei näitä käytetä vapaaottelussa.

Luulen, että siinä voi tulla vähän turhan kiire sen peukalon asettelussa, kun vastustaja koputtelee otsaan.

Älä. Myös ihmetteli Ninjutsu liikkeiden vähyyttä vapaaottelussa :hyvä:

Kaveripiirissä on yksi vastaava haaveilija, joka tankkasi kirjoista kaiken maailman kipupisteitä, joilla meinasi pärjätä katutappelussa. Paras oli, kun hän polleana ilmoitti oppineensa miten saa tajun pois - ei tarvinnut kuin viisi kohtaa, joihin painettiin samaan aikaan :) Olisi hauska nähdä, miten tuota sovelletaan kulman takaa hyökkäävään äkäpussiin...

Toivottavasti ovat parempia juoksijoita kuin tappelijoita :)

Enpä muuten tiennyt että maksimihauiskäännöistäkin kisataan...[video]http://www.youtube.com/user/powabuilda#p/u/7/BYOnzVn7NLA[/video]

Strict-curlissa olis mielekkäämpää kisata, siis kantapäät, perse ja takaraivo seinään kiinni ja hauiskääntö halutunlaisella tangolla. Aiheesta oli ketjukin täällä joskus.

Rakkaat pakkislaiset, mun on nyt aika avautua. Oon käyny psykiatrilla nyt 2 viikkoa eikä ne vaan löydä parannuskeinoa. Mä katoin tän videon, ja keskustelin sen tekijän kanssa.. Silloin mun aivoissa tapahtu jotaan. Lääkärit arvelee että osa mun aivoista on muuttunu maitorahkaksi kiisselin kera. En tiijä.. Jos joku aikoo kattoo tän videon niin en ota mitään vastuuta vammoista.
http://www.youtube.com/watch?v=ZWibs6TtyfQ

Suurin absoluuttinen fail tässä videossa on tuo fixator muscle paska. Tää kaveri siis vittu väittää, että se syy, miks esim. sun käsi ei repeydy irti sun olkapäästä, kun teet hauiskääntöä, vaan se tanko liikkuu, on että sun latsit pitää sun käsiä kiinni sun torsossa. Voi vittu! SIINÄ ON NIVEL!! Tai se syy, miks olkapää nostaa kättä, eikä sun käsi pysy ilmassa paikallaan ja sun keho lähde leijumaan, kun käytät hartiaa, on taas joku mysteerinen fixator muscle. Siis kuin helvetin idiootti pitää olla oikeesti et keksii tällästä paskaa`?!?!? Googlasin vielä että mikä on fixator muscle, ja se termi on kyllä olemassa, mutta tarkoittaa aivan eri asiaa.

Sitten seuraa pienempi fail: Tuo latpulldown vs pullup paska, jossa kaveri sanoo, että no kun teet taljaa, niin vedät latseilla käsivarsia selkää kohti, mutta kun teet leukoja, niin latsi ei vedäkkään käsivartta, vaan nostaa selkärankaa. Siis en osaa kuvailla sanoilla ton tyhmyyttä. Samalla tavalla se latsi vetää käsivartta ja selkärankaa kummassakin liikkeessä yhteen, ero on vaan siinä mikä kropan osa on kiinni liikkumattomassa esteessä.

Mä pistin tohon videon kommentteihin noi asiat niin selvästi kuin millään mahdollista, eka toi vastasi että onko mulla aivoja, ja että "mä oon ollu personal trainer 20 vuotta ja oon Australian Institution of Fitnessin personal traineri, ja mä en aijo perustella miksi oon oikeessa, koska silloin mä totaalisesti nolaisin sut" ja se vaan jatko tota settiä ni sit pistin parin viikon vääntämisen jälkeen että VITTU seuraavassa vastauksessa perustelet noi sun mielipiteet ja jos kirjotat mitään muuta niin tiiän että oot väärässä. Sittenhän tuo poisti kaikki kommentit ja kiels kommentoimisen :D Jos tää ei oo jonku mielest komediaa ni hommaamuija!

Back
Ylös Bottom